روضه محمود کریمی درباره یک قمارباز و امام حسین

روضه جنجالی عجیب محمود کریمی درباره قمارباز و امام حسین ع که جنجال زیادی را در  فضای مجای به راه انداخته است .

محمود کریمی مداح سرشناس کشورمان روز گذشته در حرم رضوی روضه ای خواند که به صورت مستقیم از شبکه دوم سیما پخش شد.

او در بخش های از مناجات خوانی روایتی را نقل کرد که حواشی زیادی را به وجود آورده است.

این مداح معروف روایتی از شخصی که قمار میکرده را نقل کرد که بسیار عجیب بود و عجیب تر اینکه شبکه دو به صورت زنده آن را پخش میکرد!

۱۴ قرنی می‌شود که می‌گویند یزید قمارباز بود پس چطور آقای کریمی این روایت عجیب را نقل میکند؟

برخی از افراد در شبکه های اجتماعی به شدت از این روضه او انتقاد کرده اند و گفته اند که باید محود کریمی شفاف سازی کند که منبع این روایت کیست!

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، محمود کریمی از مداحان اهل بیت‌(ع) که در شب‌های ماه رمضان در حرم مطهر رضوی دعای ابوحمزه ثمالی می‌خواند قبل از آغاز دعا روضه‌ای درباره امام حسین(ع) خواند که باعث ناراحتی دوستداران اهل بیت‌(ع) شد و انتقادات زیادی را متوجه وی کرد.

روضه جنجالی عجیب محمود کریمی درباره قمارباز و امام حسین ع

فیلم کامل درج شد

این مناجات خوانی در حرم رضوی به صورت مستقیم از شبکه دوم سیما پخش شد که در بین مناجات خوانی و روضه خوانی حکایتی را از امام بزرگوار روایت کرد که باعث حواشی و جنجال در فضای مجازی شده که برخی گفتند که کریمی باید شفاف سازی کند و بکگوید که منبع این روایت کجاست؟ اما وی در پاسخی گفت: عرض کردم حکایت است نه روایت!

او روایتی از شخصی که قمار می کرده را نقل کرد که بسیار عجیب بود و عجیب تر اینکه شبکه دو این نوحه خوانی را به صورت مستقیم پخش کرد.

واکنش محمود کریمی به حواشی:

مداح سرشناس در واکنش به حکایتی که مطرح کرد و در فضای مجازی با انتقاداتی مواجه شد توضیحاتی ارائه کرد. وی در فایلی به حواشی روضه خوانی درباره تخته نرد بازی کردن مرد مست با امام پاسخ داد و گفت: این روایت نیست و عرض کردم حکایت است و بعضی ها خودشان را به متوجه نشدن میزنند؛ قرآن هم بخوانیم عده ای باز هم ایراد می‌گیرند. بعضی از دوستان متوجه شدند ، اما دوسیتانی که متوجه نشدند عذرخواهی میکنم، شاید خوب جا ننداختم و بعضی ها هم خودشان را به متوجه نشدن میزنند . خیر این موضوع آن است که بعضی ها که متوجه نشدند میروند دوباره گوش میکنند.

روضه محمود کریمی درباره یک قمارباز و امام حسین

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫23 دیدگاه ها

  1. خاک بر سرش کنن ! از اوناست که هزار توی عقربن و از آب گلالود ماهی می گیرن! باید حقش رو بگذارن کف دستش!

    1. می دونم پخش نمی کنید ولی محمود کریمی دفاعیه رو گذاشته لطفا دفاعیه را هم گوش کنید می دونید قضیه چیه و نباید پنبه در گوش کرد

      1. خاک برسر تو و اون محمود کریمی اون دفاعیه چرت وپرتش حالا تو چرا پاچه خواری کریمی رومیکنی

    2. نهایتش اینه که هر انسانی ممکنه اشتباه کنه دیگه و البته باید کارشناسان نظر بدهند.
      چون من حکایت رو ندیدم یعنی چون حرف درباره ش پیش اومده تصمیم گرفتم گوش ندم تا کارشناسان اگه لازم شد قضاوت کنند.

    3. خاتم لطفا توهین نکنید، مسئولیت داره براتون پیش خدا…
      مگه شما کارشناس هستید؟!

    4. اگر یکم شعور داشتی بی احترامی نمیکردی و هم اصل داستان هم دفاعیه حاج محمود گوش بده میفهمی.البته اگ خودت رو نزده باشی به نفهمی.

    5. با سلام. من کلا به مداح جماعت و مداحی اعتقاد و علاقه ندارم. اما، اینجا بنظرم توضیحات آقای کریمی قابل قبول هست. خداوند همه ما را هدایت کند.

  2. سلام.لطفا با دقت گوش کنید.نگفت رفت نزد آقا حضورا..گفت رفت خونش و شراب خورد مست که شد گفت بیا با هم بازی کنیم و تماس خودش به نیابت آقا مینداخت. الکی مغلطه نکنید

    1. باید خیلی واضح بیان کنه بگه در خیال خودش این کار رو می کرده! صبح بیدار شده رفته تکیه توبه کرده! واضح نگفته مطلب رو!

  3. من شخصا اعتقادی به اینجور مراسم ها ندارم،اعتقاد به دین و اهل بیت باید قلبی و عملی باشه،اما نویسنده محترم ظاهرا شما خیلی با دقت گوش نکردید،

  4. چرا مطلب رو برعکس می‌نویسید. اگه با دقت گوش کنید می‌بینید که میگه آون فرد شرابخوار برای تمسخر اهلبیت به خونه می‌ره و ضمن شراب خوردن درخیالش با امام رضا تخته نرد بازی می‌کنه. که اون باخت و اتفاقی که بعد از رفتن به هیئت میبینه باعث پشیمونیش میشه.

    1. دقیقا تمسخرش کجاش بود؟ جدی بود دیگه!!
      از اون حکایت‌های آبدوغ‌خیاری

      1. دادی ، مثل اینکه کامل گوش ندادی ، میگه نعوذبالله حضرت زهرا ع اومده و منتظر یک شرابخوارِ قمار باز بوده ……
        توهین چطوری میتونه باشه ؟
        خدا لعنت کنه دشمنان الله رو که به نام دین ، ملت رو از دین خارج میکنند .

  5. همینجوری داره میده دمش و از اینکه ملتو اوسکل میکنه داره کر کر میخنده! ای رو اب بخندی

  6. روایت با حکایت تفاوت داره .این هم حکایت هست مثل بقیه حکایت ها که نقل شدن

  7. شما حتی نظر من رو هم سانسور کردید که باعث شده درست تفهیم نشه،پس هیچ انتظاری نباید داشت که اخبار و نتیجه گیریهای اشتباه به خورد مردم ندید،اگر قصدتون برای بالا بردن آمار مخاطبه پس اوضاعتون خیلی خرابه و باید فکر جدی بحال خودتون بکنید…

  8. اینها همه به کنار
    به فرض که بقول خودش حکایت نقل کرده و همه اونا درست
    این وسط اون زن کی بوده؟ که تا صبح منتظر خسروخان بوده؟
    اینو کجای دلمون بزاریم؟؟؟

  9. آقای محمود کریمی این‌جانب، برای چندمین بار و به دقت، این روضه! شما را گوش کردم تا درست قضاوت کرده باشم؛ شما به عنوان یک روضه‌خوان، از حد خودتان تجاوز کرده‌اید. چنین سخنانی و در واقع، چنین اراجیفی را بیان کردن که هیچ اساس و منطقی ندارد و یک داستان کاملاً جعلی و دروغین است، صدمه جدی به دین می‌زند و موجب دین‌زدایی و دفع یک عده از دین می‌شود و موجبات خنده معاندان را فراهم می‌کند؛ چنین داستان‌هایی شاید در جمع‌های چند نفری خانواده یا دوستانه و در بین عوام‌الناس، جالب و حتی نتیجه‌بخش هم بوده باشد که البته بنده شخصاً آن را هم توصیه نمی‌کنم اما در جایی که میلیون‌ها، مخاطب و مستمع، حضور دارند، این کار به دور از عقل و درایت بود. قرار نیست هرکسی بیاید و به خود این اجازه را بدهد که یک داستانی را درست کند؛ صرفاً برای مجلس‌گرمی و گریاندن مخاطب؛ گریاندن، به چه قیمتی؟ شما اصلاً می‌فهمید چی دارید می‌گویید؟ من شرمنده و خجل و البته متعجب شدم وقتی این روضه شما را گوش کردم. بعدش هم آمده‌اید توجیه کردید؛ علی‌رغم تصور شما، هیچ بهره‌ای که نداشت بلکه بسی صدمه هم داشت. شما عجب جسارتی کرده‌اید که از قمار و مشروب الکلی و همبازی در یک روضه، سخن گفته‌اید و این، نهایت نادانی شما را می‌رساند. حتی یک حکایت هم ضمن اینکه باید منبع داشته باشد، باید متضمن معانی و پیام‌های عالی انسانی نیز بوده باشد و حکایت بودن آن، موجب تطهیر این قضیه نمی‌شود. تقصیر شما هم نیست؛ تقصیر کسی است که میکروفون دست شما می‌دهد و اجازه می‌دهد در برنامه زنده‌ای، جلوی میلیون‌ها بیننده، روضه بخوانی. این توجیهات شما، عذر بدتر از گناه و توهین مجدد به شعور مردم بود. بازگو کردن چنین حکایت‌های کوچه بازاری دل‌خوش کنی برای قماربازان و الکلی‌ها و عیاشان و از این دست افراد بی دین اما دل‌صاف! که یکی از اهداف سازندگان آن هم، به تمسخر گرفتن دین و تخفیف دادن عمل این گنهکاران می باشد، چهره متناقض و زشتی از دین اسلام ارائه می‌کند. آقای عبدالعلی علی‌عسگری، رئیس محترم صدا و سیما باید در این خصوص، پاسخگو باشند. به نظرم، ممنوع التصویری برای این روضه‌خوان، کوچکترین کاری است که می شود کرد.

  10. متاسفانه وقتی یک گناهکار که هر روز قمار می کند و شراب می خورد اگر یک کار خوب انجام دهد بسیار مهم و انسان خوب می شود اما خدا نکند یک فردی که همیشه درستکار است برای یک بار خطا کند چنان با او برخورد می شود که گویی همه درستکاران جنایتکار هستند چرا باید چنین افراط و تفریطی در جامعه وجود داشته باشد که حتی شخصی که می خواهد درستکار باشد از ترس مردم خوبی خود را پنهان کند و گناهکار و فاسق گناه خود را توجیه کند. باید منطقی باشیم و بفهمیم که فرد گناهکار در صورتی قابل تقدیس است که بطور کامل اصلاح و توبه کند و فرد درستکار هم هنگامی فاسق است که بر گناه خود مداومت کند

  11. اونقدر بییکارید که میشینید روضه و این اراجیف را گوش میدید. برید کتاب های معتبر بخونید تا معرفت پیدا کنید. شناخت ائمه صرفا معرفت میخواد نه روضه و گریه

  12. بوالله اگر واعظ یا مداحی در زمان حکومت مولانا امیرالمومنین علی علیه السلام چنین حرفی در مسجد میزد ، بخدا حضرت حد شرعی در موردش جاری میکرد آنهم جلوی انظار عمومی ، تا عبرت همگان شود و در تاریخ هم ثبت شود.
    قوه قضاییه باید ورود کند ، اگر واقعا همان هست که ادعایش را دارد.

  13. یا صاحب الزمان ، بیا که بنام دین چه ها نکردند و نمیکنند .
    میدانم که بیشتر از ما به سیده نسوان غیرت داری ، جواب توهین این ملعون به مادرمان را زود بده تا عبرت همگان شود، چون در این اراجیف به امام حسین ع توهین نشده بود ، به حضرت فاطمه ع توهین شده بود.

  14. سلام این دیگه شورشو دراورد و خیلی صریح داره میگه که من یه قرن دارم مردم رو اسکول میکنم.چه گریه هایی هم میکنن مردم عجب .یعنی متوجه نمیشن که جریان چیه فقط گریه میکنن هههههههخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا