فیلم کامل رپ خوانی بازیگر خردسال فیلم کاپیتان در جشنواره فیلم فجر

فیلم کامل رپ خوانی بازیگر خردسال فیلم کاپیتان در جشنواره فیلم فجر

فیلم کامل رپ خوانی بازیگر خردسال فیلم کاپیتان در جشنواره فیلم فجر

فیلم کامل رپ خوانی شایان دارمی‌پور بازیگر خردسال فیلم کاپیتان در جشنواره فیلم فجر بازیگر خردسال سیه چرده که در استعداد خیلی خوبی در رپ خوانی دارد و مورد توجه قرار گرفته است.

در حاشیه نشست خبری فیلم سینمایی کاپیتان یکی از بازیگران خردسال این فیلم به درخواست خبرنگاران رپ خوانی کرد و بدون تپق و اشتباه کاملا مسلط رپ خوانی کرد.

فیلم کامل رپ خوانی بازیگر خردسال فیلم کاپیتان

فیلم سینمایی کاپیتان توسط آقای محمد حمزه ای کارگردانی شده است.

در این نشست محمد حمزه‌ای کارگردان فیلم «کاپیتان» گفت: بسیار خوشحالم که بعد از ۵ سال مجددا در جشنواره فیلم فجر هستم. متاسفانه ما زمان بسیار کمی داشتیم و نسخه‌ای که نمایش داده شد ۵ ایراد فاحش داشت که در نسخه بعدی درست خواهد شد. من دوست دارم در حوزه‌های متفاوت و ژانرهای متنوع را تجربه کنم. در این چند ماه، سعی کردم به قصه‌هایی فکر کنم که مربوط به آدم‌هاست و شرایط اجتماعی را به تصویر می‌کشد‌. تا اینکه با بنیاد سینمایی فارابی همکاری را آغاز کردیم و تصمیم گرفتیم که این موضوع را کار کنیم.

کارگردان فیلم درباره چالش کار با بچه ها در سینما گفت: این بچه‌ها عالی بودند. امیرحسین ( بازیگر نقش عیسی در فیلم کاپیتان) دو ماه تمام هر روز دو و نیم سه صبح از مهرشهر کرج می آمد و نیمه شب به خانه برمی گشت و حتی کلی وزن کم کرد و تلاشش عالی بود. همیشه معتقدم که فیلمنامه اساس فیلم است و متن می‌تواند لوکیشن و جزئیات را تعیین کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *