ریحانه پارسا برزو ارجمند را شست و پهن کرد +عکس

بعد از اظهار نظرهای برزو ارجمند درباره حوادث اخیر کشورمان این ریحانه پارسا به صحبت های او واکنش نشان داد و به او حمله کرد.

حمله ریحانه پارسا به برزو ارجمند

برزو ارجمند که از ایران خارج شده است در روزهای گذشته اظهار نظرات جنجالی را درباره حوادث ایران کرده که با واکنش ریحانه پارسا همراه شد.

ریحانه پارسا برزو ارجمند را شست و پهن کرد +عکس

ریحانه پارسا که خود در ترکیه زندگی میکند درباره مسائل سیاسی هیچگونه اظهار نظری نکرده است و بیشتر ناهنجاری های او اخلاقی است این  بازیگر جان که چند سالی در عرصه بازیگری فعالیت داشت با خداحافطی از دنیای بازیگری به سایت های قمار روی آورد و حالا چند سالیست در ترکیه در این زمینه فعالیت دارد و هر روز خبرهایی از او با رابطه هایش به گوش میرسد.

او با انتشار یادداشتی، اتهاماتی را بر علیه احسان کرمی و برزو ارجمند مطرح کرده است.

ریحانه پارسا احسان کرمی و برزو ارجمند را جایزه بگیر خطاب کرده و نوشته است:

خوب شد اینستاگرام قابلیت دریافت پول اضافه کرد، جیبتون خالی نشه یه وقت وسط غربت.

جایزه بگیرهای لعنتی.

ریحانه پارسا برزو ارجمند را شست و پهن کرد +عکس

همچنین ببینید: فیلم کامل بی حیایی ریحانه پارسا در تلویزیون

لازم به ذکر است برزو ارجمند متولد سال 1354 در شهر مشهد است و بازیگر سینما و تلویزیون است. پدرش انوشیروان ارجمند یکی از بازیگران شناخته شده است. او مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران گرفته است.

برزو ارجمند از دار دنیا فقط یک خواهر دارد و با او نیز رابطه بسیار خوبی دارد بهار بازیگر توانایی است البته در عرصه تئاتر او لیسانس فلسفه دارد و با معلومات بالا و آموخته هایش از پدر روی صحنه همیشه عالی بوده و در سن سیزده سالگی بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *