زمان دقیق پخش تکرار سریال سرباز و ساعت باز پخش سریال سرباز

زمان دقیق پخش تکرار سریال سرباز و ساعت بازپخش سریال سرباز

زمان دقیق پخش تکرار سرباز و ساعت باز پخش سریال سرباز را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

یکی از مجموعه‌های جذاب تلویزیونی که برای مبارک رمضان آماده شده است و از شبکه سوم سیما پخش گردید

این مجموعه توسط سازمان سینمایی انقلاب و دفاع مقدس ساخته شده و داستان جذابی را روایت می کند

زمان دقیق پخش تکرار سریال سرباز

این سریال از روز شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سوم سیما پخش می شود . این سریال از روز شنبه تا جمعه هر هفته در تمامی روزهای هفته پخش می شود.

همچنین تکرار و بازپخش این مجموعه نیز در سه نوبت در ساعت های ۲ بامداد / ۱۰ صبح / بین ۱۴:۳۰ تا ۱۵ ظهر نیز پخش می شود.

سریال سرباز چند قسمت است ؟

این سریال دارای ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای می باشد و پخش آن تا بعد از ماه رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

زمان دقیق پخش تکرار سریال سرباز و ساعت باز پخش سریال سرباز

گفته می شود که برای ساخت این مجموعه از جلوه های میدانی ویژه استفاده شده است کار تولید این سریال ۱۹ ها طول کشیده و در نهایت برای ماه مبارک رمضان آماده شد

بیشتر درباره دوران سربازی چند پسر جوان بوده که به سربازی رفته اند

اینستاگرام توسط آقای هادی مقدم کارگردانی شده است بازیگران سرشناس زیادی در آن بازی می‌کنند حکایت سرباز وظیفه که یحیی نام دارد همسری دارد به نام یلدا که دوستان یلدا در سربازی ماجراهای جالبی را خواهند داشت که بدون شک مورد توجه مردم قرار خواهد گرفت.

همچنین ببینید:

نویسنده:‌ حمید نعمت الله، ‌ هادی مقدم دوست، دستیارکارگردان:‌ سعید بیات، مدیر برنامه ریزی: وحید کاشی، مدیر تولید: حمیدرضا حاجی زاده، مدیرتصویربرداری: محسن فلاحی، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح‌لباس: شادی رستگار طراح گریم: مرتضی کهزادی، مدیر تدارکات: محمد علی محمدی، عکاس:حسن هندی، روابط‌عمومی: زهرا دمزآبادی و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

ساعت پخش سریال سرباز همانند سریال های دیگر شبکه سه در ماه های رمضان پس از اذان مغرب و زمان افطار است.سریال سرباز محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و سازمان سینمایی انقلاب و دفاع مقدس (قرارگاه مهارت آموزی) است.

انتقادات از سریال سرباز

تا چند سال پیش مضامین سریال های مناسبتی این ماه، حتما مرتبط با ماه رمضان بود و به نمایش سفره های افطار یا سحری ختم می شد، اما این رسم هم به مرور زمان برچیده شد و دیگر سریال های مناسبتی این ماه، چندان حال و هوای ماه رمضان را نداشت. امسال نیز به رسم سال های گذشته، رسانه ملی در حال تدارک و تهیه و ساخت سریال های مناسبتی ماه رمضان برای شبکه های مختلف بود که کرونا و شیوع آن همه معادلات را بر هم زد. سریال “نون.خ” که برای پخش از شبک اول سیما آماده می شد، با جدی شدن شیوع کرونا فیلمبرداری خود را متوقف کرد و جای خود را به مجموعه زیرخاکی داد تا تنها در ۱۵ قسمت و پیش از شروع این ماه روانه آنتن شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *