زمان واریز سود سهام عدالت در اسفند 98 +مبلغ سود سهام عدالت

زمان واریز سود سهام عدالت در اسفند 98 +مبلغ سود سهام عدالت

زمان واریز سود سهام عدالت در اسفند 98 +مبلغ سود سهام عدالت را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آقای علیرضا صالح رئیس سازمان خصوصی سازی گفت افرادی که در سهام عدالت ثبت نام کرده بودند در اسفندماه 98 سود سهام عدالت به حساب انها واریز خواهد شد.

این مبلغ سود سهام شرکت هایی بوده که برای مشمولان به دست امده و در اسفندماه به حساب انها واریز خواهد شد.

این مبلغ به صورت سالانه محسابه شده و در پایان هر سال به حساب مشمولان واریز میشود.

زمان واریز سود سهام عدالت در اسفند 98 +مبلغ سود سهام عدالت

وی اظهار داشت: مجامع سالانه شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت طبق معمول تا پایان تیر ماه تشکیل و در ضمن ۸ ماه فرصت دارند،
سود عملکرد خود را به حساب سازمان خصوصی سازی واریز کنند.

مبلغ سود سهام عدالت در سال ۹۸

هنوز درباره مبلغی که قرار است به حساب مشمولان واریز شود اطلاعی داده نشده و باید پایان این ماه توسط شرکت های خصوصی و دولتی محاسبه شده و سپس برای مشمولان مشخص خواهد شد که هر مشمول چه میزان سود خواهند گرفت.

وی افزود: این سازمان نیز بر مبنای میزان سود دریافت شده نسبت به تخصیص و واریز سود به مشمولان سهام عدالت با اولویت اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه از اوایل اسفند ماه سال جاری اقدام خواهد کرد.

صالح ادامه داد: طرح ملی توزیع سهام عدالت در راستای تحقق عدالت اجتماعی و در مسیر حرکت به سمت اجرای فرآیند توسعه سالم اقتصادی، تقویت واگذاری‌ها به منظور ارتقای سطح زندگی مردم، گسترش مالکیت خصوصی و توانمند سازی بخش خصوصی واقعی در کشور اجرا شده است.

وی یادآور شد: بر اساس مصوبه شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی سازمان خصوصی سازی مکلف است، تا زمان آزادسازی سهام عدالت سود فعالیت ناشی از شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت را دریافت و به حساب مشمولان مربوطه واریز کند.

گفتنی است سود سهام عدالت تا کنون دو مرحله به حساب مشمولان سهام عدالت مربوط به سود عملکرد سالهای ۹۵ و ۹۶ به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شده است.

معاون واگذاری سهام و بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی گفت: اولویت پرداخت سود سهام عدالت با مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی است و بعد از آن سایر مشمولان، سود این سهام را دریافت خواهند کرد.

سامانه سهام عدالت

وی همچنین با یادآوری این که در حال حاضر ۵ میلیون نفر شماره شبای بانکی خود را برای دریافت سود اعلام نکرده‌اند، تأکید کرد: مشمولان برای دریافت سود باید با مراجعه به سامانه سهام عدالت به‌نشانی www.samanese.ir شماره شبای بانکی خود را در این سامانه درج کنند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *