زمان و ساعت پخش تکرار سریال دست انداز

زمان و ساعت پخش تکرار سریال دست انداز

زمان و ساعت پخش و تکرار سریال دست انداز سریال نوروز 1400 را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال طنز تلویزیونی دست انداز به کارگردانی شهاب عباسی برای نوروز 1400 بر روی انتن خواهد رفت و بدون شک مورد استقبال قرار خواهد گرفت . این سریال طنز و پر مخاطب قرار است در 90 قسمت از شبکه نسیم بر روی انتن برود.

داستان این سریال طنز بوده و بازیگرانی همچون سوسن پرور ، ابراهیم شفیعی ، آرش میراحمدی، کوروش معصومی، مرتضی رستمی، افشین سنگ چاپ ، فرشته ترابی و میثم رستگار در ان حضور دارند.

زمان و ساعت پخش تکرار سریال دست انداز

زمان و ساعت پخش و تکرار سریال دست انداز

این مجموعه تلویزیونی قرار است هرشب در ایام نوروز و تا اول دهه محرم از شبکه نسیم پخش شود ساعت پخش ان هنوز مشخص نشده است اما به احتمال زیاد پخش ان ساعت 21 خواهد بود.

عباسی در پاسخ به این سوال که چرا مثل خنده بازار با برنامه های تلویزیونی شوخی نمی کنید گفت: به صورت غیر رسمی شنیده ایم که شبکه ۳ مایل نیست با برنامه هایش شوخی کنیم. فعلا صبر کرده ایم ببینیم این حرف واقعیت دارد یا نه.

ما با کسانی شوخی می کنیم که مردم آنها را دوست داشته باشند. برای شوخی باید بتوانیم مجوز بگیریم و متریال (مصالح) این کار را هم داشته باشیم. یعنی بازیگری که گریم و شبیه سازی اش جواب بدهد. ۹۰ درصد کسانی که در خنده بازار با آنها شوخی کردیم مشکلی نداشتند. مسعود فراستی یک بار سر برنامه ما آمد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *