فیلم کامل / بهاره رهنما: از همسرم جدا شدم اعتراف در لایو اینستاگرام

فیلم کامل / بهاره رهنما: از همسرم جدا شدم اعتراف در لایو اینستاگرام

بهاره رهنما بازیگر معروف در لایو اینستاگرامش گفت که از همسرم جدا شده ام و ازدواج نکرده ام طلاق بهاره رهنما از امیر خسرو عباسی در یک ماه ذشته در رسانه ها مطرح شده بود.

فیلم کامل / بهاره رهنما: از همسرم جدا شدم اعتراف در لایو اینستاگرام

بهاره رهنما: از همسرم جدا شدم

بهاره رهنما بازیگر جنجالی و سرشناس کشورمان در ویدیوی اعلام کرد که از همسر دومش جدا شده است.

بهاره رهنما که با ازدواج دومش حسابی در رسانه ها مورد توجه قرار گرفته بود در سال ۱۳۹۶ مراسم عروسی خود را برگزار کرد اما کمتر از سه سال ازدواج آن‌ها دوام نداشت و از هم جدا شدند .

جالب است بدانید که مراسم عروسی بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی چندین میلیارد هزینه داشت اما بعد از گذشت دو سال از یکدیگر جدا شدند .

بهاره رهنما در سال ۱۳۷۰ با پیمان قاسم خانی نویسنده و فیلمنامه‌نویس سرشناس ازدواج کرد که در سال ۱۳۹۴ از آن جدا شد و دو سال بعد با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد خانم رهنما از همسر اولش یک فرزند دختر به نام پریا داشته که در خارج از کشور زندگی میکند.

بهاره رهنما علاوه بر فعالیت حرفه ای و فعال در سینما در شبکه‌های اجتماعی نیز سازی فعال است و در اینستاگرام بیش از ۷ میلیون فالوور داشته و سعی می کند اتفاقات زندگی شخصی و هنری خود را با مردم به اشتراک بگذارد .

خانم رهنما متولد ۱۳۵۳ در شهرستان اراک بوده و دختر پروین قائم مقامی از دیگر بازیگران سینما می باشد مادر بهاره رهنما در سریال مرده دوهزار چهره نقش مادر مسعود شصتچی را برعهده داشت.

جالب است بدانید که بهاره رهنما علاوه بر بازیگری در نویسندگی و نیز فعالیت دارد کتاب های او از سال ۱۳۸۸ تا به حال در بازار منتشر شده است کتاب های پایه به جاده زدن و زن باران و مالیخولیای محبوب بهمن و ماه ۷۹ و چهارشنبه و یک کلاه گیس از جمله کتابهای شمار می‌آید

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *