فیلم زایمان بهاره رهنما جنجال به پا کرد پدر بچه کیست؟

فیلم کامل لحظه زایمان بهاره رهنما جدید سونوگرافی حاملگی و بارداری

فیلم زایمان بهاره رهنما جنجال به پا کرد: پدر بچه کیست؟ بهاره رهنما بازیگر مطرح کشورمان در اینستاگرامش ویدیویی را به اشتراک گذاشت که زمان زایمانش را نشان میدهد و مربوط به دنیا آمدن دختر پریا است این ویدیو به مناسب تولد دخترش به اشتراک گذاشته شد.

بهاره رهنما که بعد از انتشار خبر طلاقش از حاجی (همسر دومش) حالا با اشتراک گذاشتن فیلم لحظه زایمانش باز هم جنجال آفرین شده است او ویدیویی از لحظه زایمان و سونوگرافی خود را در بیمارستان به اشتراک گذاشت و حواشی زیادی را به وجود آورد.

بهاره  رهنما به مناسبت تولد دخترش پریا ویدیوی در بیمارستان و لحظه بدنیا آمدنش ذر اتاق عمل را منتشر کرد و بعد از گذاشتن استوری بهاره رهنما آقای پیمان قاسم خانی همسر اول بهاره رهنما و پدر پریا ایشان هم همان استوری و لحظه بدنبا آمدن دخترش را در پست اینستا گرامش گذاشت و همه کاربران را شوکه کرد.

فیلم زایمان بهاره رهنما جنجال به پا کرد پدر بچه کیست؟

فیلم زایمان بهاره رهنما

به مناسبت تولد دخترش ویدیوی به دنیا آمدنش را منتشر کرد من برای او نوشت مهمترین دستاورد همه عمرم همین بوده مرداد ۱۳۷۷ مادر تو شدم همین خانم رهنما در لایو اینستاگرامی خودش خبر ازدواج سومش را تکذیب کرد.

 

بهاره رهنما در سال ۱۳۵۳ در اراک به دنیا آمده دختر پروین قائم مقامی بازیگر سینما و تلویزیون می باشد بهار رهنما به جز بازیگری به نویسندگی و کارگردانی هم مشغول میباشد.

✅ همچنین ببینید همسر لبنانی بهاره رهنما کیست

همسر سابق بهاره رهنما پیمان قاسم خانی یکی از برجسته ترین نویسنده های سینمای ایران است حاصل ازدواج این دو دختری به نام پریا قاسم خانی وی تجربه حضور در تئاتر پنجره ها فیلم دایره زنگی و مرد هزار چهره را دارد بهاره رهنما بعد از جدا شدن از پیمان قاسم خانی در سال ۹۶ با امیر خسرو ازدواج کرد. لحظه به دنیا آمدن دخترش در اینستاگرام منتشر کرده است.

فیلم زایمان بهاره رهنما جنجال به پا کرد: پدر بچه کیست؟

به مناسبت تولد دخترش ویدیوی به دنیا آمدنش را منتشر کرد من برای او نوشت مهمترین دستاورد همه عمرم همین بوده مرداد ۱۳۷۷ مادر تو شدم همین خانم رهنما در لایو اینستاگرامی خودش خبر ازدواج سومش را تکذیب کرد.

✅ همچنین ببینید فیلم بهاره رهنما در زورخانه در حال ورزش باستانی

اما هر موقع ازدواج خلاف این گفته را ثابت می کنم به تازگی عکسی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که توجه مخاطبانش را جلب کرد.بازیگر محبوب  و پرحاشیه چند وقت پیش با پخش کردن چند استوری در صفحه اینستاگرام خودش خبری از سفر کردن و کربلا را نیز منتشر کرد.

فیلم زایمان بهاره رهنما جنجال به پا کرد: پدر بچه کیست؟
بهاره رهنما در مصاحبه ای در مورد آشنایی و ازدواجش با پیمان قاسم خانی اینچنین گفت : بدون شک بزرگترین اتفاق زندگی من آشنایی با پیمان بوده است.

او را سال هاست که می شناسم. ما در سال ۱۳۷۰ با هم آشنا شدیم. دوستی من و پیمان مانند خیلی از ازدواج ها در ایران بعد از دو سال به ازدواج منجر شد که دلایل این ازدواج احساسی و اجتماعی بود. من از ۱۷ سالگی او را می شناسم و از ۱۹ سالگی به صورت رسمی در کنارش بوده ام.

بهاره رهنما در سال ۱۳۸۰ بازی در یک فیلم کمدی – نان و عشق و موتور هزار – را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

اما شاید بازی در فیلم گاوخونی ساخته بهروز افخمی یکی از بهترین فرصتها برای نمایش توانایی هایش باشد.

بهاره رهنما یکی از بازیگران زن ایرانی است که در ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شده.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. از قدیم گفتن هر کی دختر داره جاش وسط بهشته… تولد دخمل شما هم مبارک…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *