زمان پخش و باز پخش سریال بوم و بانو

زمان پخش و تکرار سریال بوم و بانو + ساعت دقیق پخش تکرار

زمان پخش و تکرار سریال بوم و بانو + ساعت دقیق پخش تکرار این سریال را در ادامه در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

سریال بوم و بانو

سریال بوم و بانو در سال 1399در ژانر تاریخی و عاشقانه در دوره پهلوی می باشد که   توسط آقایان سعید سلطانی  و آرمان زرین کوب و به نگارش شعله شریعنی تهیه و کارگردانی شده است و آماده پخش از شبکه دو سیما می باشد ،  شایان توجه است که سعید سلطانی  کارگردان موفق  سریال ستایش و سریال دیدینی پس از باران  و خانه تاریکی می باشد، به همین مناسبت ما به خلاصه داستان و اسامی بازیگران و زمان پخش این سریال خواهیم پرداخت .

زمان پخش و باز پخش سریال بوم و بانو

خلاصه داستان

این سریال روایتگر داستان تاریخی  و عاشقانه مرجان  با بازی خانم دیبا زاهدی می باشد که عاشق پسری است که پدرش تیمسار افشار با بازی مسعود رایگان حاضر به این ازدواج نیست و در ادامه ادامه ماجرا رقم میخورد …..

معرفی بازیگران به همراه نقش

از بازیگران این سریال میتوان به  مسعود رایگان در نقش تیمسار افشار ، شیوا خنیانگر  در نقش ماهرخ همسر تمیسار افشار و دیبا زاهدی در نقش مرجان دختر تیمسار افشار ، آتیلا پسیانی ، مهدی احمدی ، بهنام تشکر با بازی در نقش سرهنگ سپنتا، ساغر قتاعت ، مهدی میامی ، رحیم نوروزی ، امیر غفارمنش ، ساناز سماواتی ، شادی کرم وردی ، شیوا خنیانگر ، کاوه خداشناس ، مهدی فقیه ، آزیتا لاچیتی ، را نام برد .

بیشتر ببینید: بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال سرزده + زمان پخش

سریال بوم و بانو

زمان پخش سریال

سریال بوم و بانو از شنبه 15شهریور ماه سال 1399 از شبکه دو سیما راس ساعت 21:30 به روی آنتن میرود.

سریال بوم و بانو

این مجموعه که در ۴۰ قسمت ساخته شده است در تاریخ معاصر و در زمان رضا خان می‌گذرد توسط اعظم بهروز و شعله شریعتی نوشته شده است.

به نظر می رسد این سریال بتواند مخاطبان بیشتری از سریال سرزده شبکه ۱ سیما با بازی علی انصاریان جذب کند. پس از ساخت موفق سریال های پربیننده پس از باران و ستایش برای شبکه ۳ سیما، اکنون سعید سلطانی در قامت کارگردان این مجموعه تلویزیونی ویژه ایام محرم و صفر شبکه ۲ سیما، قصد دارد تا ما را با برشی از اتفاقات ایران عصر پهلوی اول آشنا کند.

در خلاصه داستان «بوم و بانو» آمده است: در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می‌ شود و شورشان به یغما می‌رود، عشقی بی آلایش سر بر می‌ آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌ شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می‌ رود، اما در واپسین لحظات، چون سیمرغی از میان خاکستر برمی خیزد…

سریال بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی عنوان جدیدترین سریال شبکه دو می باشد که پخش خود را از شنبه 15 شهریور ماه 99 از شبکه دو آغاز کرده است

زمان پخش سریال بوم و بانو

این سریال هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو پخش میگردد . همچنین این سریال نیز روزهای پنج شنبه و جمعه هم پخش میگردد

تکرار سریال بوم و بانو

بازپخش و تکرار سریال نیز در دو نوبت ساعت 12 ظهر و 16 عصر نیز پخش میگردد.

سریال بوم و بانو چند قسمت است ؟

این سریال دارای 30 قسمت است و پخش آن تا نیمه مهر ماه ادامه خواهد داشت.

در این سریال بازیگرانی چون مسعود رایگان,دیبا زاهدی,بهنام تشکر,آزیتا حاجیان,کاوه خداشناس و غیره نیز حضور دارند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *