زمان پخش و تکرار سریال همسران از آی فیلم

زمان تکرار پخش سریال همسران

زمان تکرار پخش سریال همسران + معرفی بازیگران و تصاویر جدید بازیگران این سریال را در ادامه در این صفحه از مجله شیونه بخوانید.

زمان پخش و تکرار سریال همسران

این سریال خاطره انگیز قرار است از روز یکشنبه یازدهم خرداد ماه  سال ۹۹ راس ساعت ۱۸ برای پخش از شبکه پر مخاطب آی فیلم بروی آنتن میرود علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این سریال را در روز بعد در ساعت ۱۰ و ۲ بامداد مشاهده کنند.

زمان پخش و تکرار سریال همسران از آی فیلم

سریال همسران ساخته بیژن بیرنگ و مسعود رسام در سال ۷۳ برای نخستین بار در تابستان همان سال از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت و توانست مخاطبین بسیار زیادی را برای خود جلب کند.

حالا با خبر شدیم که قرار است این سریال خاطره انگیز از شبکه پرمخاطب آی فیلم پخش شود به همین مناسبت در ادامه به خلاصه داستان اسامی بازیگران و بیوگرافی آنها خواهیم پرداخت

اسامی بازیگران

بازیگران این سریال میتوان به : فردوس کاویانی،مهرانه مهین ترابی ،فرهاد جم ، الهام پاوه‌نژادف بهروزبقایی ،جمیله شیخی بیژن بنفشه خواه، رامبد جوان، امین حیایی، کمند امیرسلیمانی ،جلال مقدم ،شهلا ریاحی ،نعمت الله گرجی ،علی بیرنگ پرستو گلستانی، ژاله علو و حمیده خیرآبادی، حسین کسبیان ، ابراهیم آبادی ، روح الله مفیدی ، مجید قناد ، هما خاک پاش را نام برد.

بیشتر ببینید : بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال همسران + زمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال همسران + زمان پخش

خلاصه داستان

در خلاصه داستان آمده است که دو زوج در یک ساختمان با هم همسایه می باشند کمال و میهن که سن بیشتری نسبت به زوج دیگر علی و مریم دارند اما به نوعی در مسائل و مشکلات همدیگر را راهنمایی می‌کنند، نکته جالبی که در ادامه این سریال رقم می‌خورد این است که مریم متوجه می‌شود که کمال  دایی مریم است و قبلا از این ماجرا خبر نداشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال همسران

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *