ببینید: زندگی پس از زندگی ریحانه زناری یزدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

ببینید: زندگی پس از زندگی ریحانه زناری یزدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

دانلود پازپخش تلویبیون برنامه زندگی پس از زندگی تجربه گر ریحانه زناری یزدی و حسین منتظر حجت قسمت دوم جمعه 9 اردیبهشت 1401 همراه بیوگرافی ریحانه زناری یزدی را در این صفحه ببینید.

ببینید: زندگی پس از زندگی ریحانه زناری یزدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

دانلود پازپخش تلویبیون برنامه زندگی پس از زندگی

برنامه زندگی پس از زندگی از برنامه های عرفانی شبکه چهار سیما بوده که طرفداران زیادی دارد .

در این برنامه به موضوع زندگی بعد از مرگ می‌پردازد آقای عباس موزون تهیه کننده و کارگردان و مجری بوده که توانست عملکرد قابل قبولی را در سالهای اخیر داشته باشد.

در قسمت ۲۸ این برنامه خانم ریحانه زناری یزدی و حسین منتظر حجت مهمان بوندد و درباره اتفاقاتی که بعد از مرگ تجربه کردن به گفتگو پرداختند.

این برنامه که در ۳۳ قسمت تولید شده است و در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ بر روی آنتن رفته موفق شده مخاطبان زیادی به دست آورد.

آقای حسین منتظر حجت اهل اصفهان  است و ۳۲ سال سن دارد شغل او طراحی سه بعدی کابینت میباشد و دارای دیپلم نقشه صنعتی است و تا ۳۱ سال ناشنوا بوده است جالب است بدانید حسین منتظر حجت زمانی که به دنیا آمده استو یک سالگی گوش‌هایش می شنیده است .

خانم ریحانه زناری یزدی دارای دکترای عمومی پزشکی بود و اهل اصفهان است شغلش پزشک بوده و ۵۶ سال سن دارد برنامه زندگی پس از زندگی حضور پیدا کرد و درباره اتفاقات برای خود به گفتگو پرداختند که پیشنهاد میکنیم در این صفحه مشاهده کنید.

«زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای گفتگو محور از شبکه چهار سیماست که روایت‌گر بیان تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته‌اند. در این برنامه با تجربه‌گران مرگ موقت از نقاط مختلف کشور طی ۴ سال پژوهش، گفتگو و مصاحبه حضوری انجام شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *