ساغر کسرایی کیست؟ بیوگرافی و افشاگری درباره ساغر کسرايي

افشاگری درباره ساغر کسرایی

ساغر کسرایی کیست؟ بیوگرافی و افشاگری درباره ساغر کسرايي به همراه جزئیات کامل را در ادامه این صفحه از مجله شبونه ببینید.

ساغر کسرایی کیست؟ بیوگرافی و افشاگری

وحید یامین‌پور، مجری شبکه‌ی افق صداوسیما، یادداشتی از محمد سرشار را در کانال خود به اشتراک گذاشته که به ویدیویی از «ساغر کسرایی» اشاره دارد:

«مهمترین ویدیویی که مدعی شد ایرانیان از ترور شهید سلیمانی خوشحال هستند، توسط «ساغر (اریکا) کسرایی» تولید و بیش از ۱۰میلیون بار دیده شد.

ساغر کسرایی کیست؟ بیوگرافی و افشاگری درباره ساغر کسرايي

مزدور اسرائیلی

او مزدور سیا و منبع تغذیه تیم تبلیغاتی ترامپ، برای محتواهای ضدایرانی است. در توییتر، فیلم اهانت به تصویر حاج قاسم، توسط او منتشر و توسط پسر ترامپ بازنشر داده شد و ۲٫۵ میلیون بازدید پیدا کرد.

ساغر کسرایی لیدر فتنه 88

اریکا کسرایی در فتنه ۸۸ هم، درکنار امیرعباس فخرآور، فعالیت جدی داشت. تصویر او را در حال بستن دستبند سبز به دست تسیپی لیونی، وزیرخارجه اسراییل و جیمز وولسی، رییس سازمان سیا، در بالا می‌بینید.» مسیح علینژاد

جریان فتنه برای همیشه در داخل ایران مرده است و امکان تنفس مصنوعی دادن به آن وجود ندارد.
امیرعباس فخرآور از عناصر اصلی و فعال در فتنه ۱۸ تیر ۱۳۷۸ که با هدایت ارژنگ داوودی سلطنت‌طلب کنفدراسیون دانشجویان ایرانی را در آمریکا راه‌اندازی کرده است.

وی قبل از برگزاری نشست ۱+۵ با نمایندگان جمهوری اسلامی در بغداد برای اعمال فشار بیشتر به نظام جمهوری اسلامی و احیای جریان فتنه دست به کار شده و سفری به اروپا داشته است. در این سفر که اعضای دیگری چون ساغر کسرایی(دوست دختر امیرعباس فخرآور) نیز او را همراهی می‌کردند.

ساغر کسرایی کیست؟ بیوگرافی و افشاگری درباره ساغر کسرايي

امیرعباس فخرآور در برلین

وی در سایت شخصی خود هدف از این سفر را اینچنین بیان می‌کند:«کنفدراسیون دانشجویان ایرانی تصمیم گرفت تا در آستانه این مذاکرات هیاتی را به پارلمان اروپا، پارلمان آلمان و پارلمان فنلاند اعزام کند تا با نمایندگان و قانونگذاران اروپایی به مذاکره نشسته و اهداف پنهان جمهوری اسلامی را از این مذاکرات برای آنها تشریح کند. همچنین هدف هیات اعزامی کنفدراسیون دانشجویان ایرانی، رساندن پیام مردم آزادیخواه ایران به سیاستمداران اروپایی بود که از گفتگو و تلف کردن وقت با جمهوری اسلامی بپرهیزند و با این گفتگوها به رژیم ملاها مشروعیت ندهند و در برابر، از تغییر رژیم در ایران به دست جوانان و آزادیخواهان ایرانی و جنبش سبز و سکولار ایران حمایت کنند .»

منبع: انصاف نیوز

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *