ساناز ارجمند و شهاب حسینی اینجوری دل دادند قلوه گرفتند +عکس

ساناز ارجمند و شهاب حسینی اینجوری دل دادند قلوه گرفتند +عکس

ساناز ارجمند و شهاب حسینی اینجوری دل دادند قلوه گرفتند +عکس

ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی در فضای مجازی حسابی به یکدیگر دل میدهند و قلوه میگیرند شهاب حسینی سوپر استار سینمای با همسر جدیدش زندگی رمانتیکی را آغاز کرده اند و گویا دیگر سراغی از پریچهر قنبری نمیگیرد.

شهاب حسینی دارای دو فرزند پسر است و با این حال از همسر اولش جدا شده و با ساناز ارجمند ازدواج کرده است که به شدن مورد توجه قرار گرفته اند.

پیام احساسی ساناز ارجمند به شهاب حسینی

خانم ارجمند در اینستاگرامش با انتشار عکس دو نفره خود با شهاب حسینی نوشت: زندگی با تو خیلی زیباست.

ساناز ارجمند و شهاب حسینی اینجوری دل دادند قلوه گرفتند +عکس

شهاب حسینی سالهاست که از همسرش جدا شده اما این خبر را رسانه ای نمیکرد ولی از سویی که به صورت تکی در جشنواره های مختلف حضور پیدا میکردندمشخص بود که از هم جدا شدند.

شهاب حسینی با عکاس خود ازدواج کرده است و اشنایی آنها در برنامه همرفیق آغاز شده که ساناز ارجمند به عنوان عکاس فعالیت میکرد.

شهاب حسینی تحصیلات خود را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران آغاز کرد اما از همان دوران یعنی در سال 1371 و در سن 19 سالگی به بازیگری علاقمند شد و با حضور در کلاس های استاد سمندریان، ظرف یکسال تمرینات مختلفی برای دستیابی به فنون بازیگری در پیش گرفت.

او همچنین در دانشگاه با بچه های دانشکده هنر از جمله پارسا پیروزفر و یوسف تیموری، به تمرین تئاتر می پرداخت.

در همین دوران چون عمویش مقیم کانادا بود، با هدف مهاجرت پس از دو سال تحصیل از دانشگاه انصراف داد و مدتی را درگیر این موضوع و خدمت سربازی شد. در نهایت به علاقه همیشگی خود یعنی بازیگری برگشت و در همان گروه تئاتر، با یکی از همکاران خود به نام پریچهر قنبری در سال 1374 ازدواج کرد.

فعالیت رسمی شهاب حسینی با گویندگی در رادیو آغاز شد و در سال ۱۳۷۷ با اجرا در برنامه‌ای به نام «اکسیژن»، پا به تلویزیون نهاد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *