سایت فروش اینترنتی مرغ تهران و اصفهان و یزد و کرج کیلویی 20 هزار تومان

تاریخ انتشار 30 آبان 1400 – Study time 2 minutes

سایت فروش اینترنتی مرغ اصفهان و یزد و کرج کیلویی 20 هزار تومان همراه جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سایت فروش اینترنتی مرغ

سایت فروش اینترنتی مرغ اصفهان و یزد و کرج کیلویی 20 هزار تومان

با توجه به نوسان قیمت مرغ و تخم‌مرغ در بازار و همچنین کمیاب شدن اقلام ضروری مردم در نهایت مسئولان اصفهانی خرید و فروش اینترنتی را برای مردم اصفهان فراهم کردند تا دست دلالان در افزایش قیمت مرغ کوتاه شود.

رئیس مرکز امور ارتباطات استان‌های سازمان تعاونی روستایی ایران در این باره می‌گوید که در این طرح هر شهروند قادر خواهد بود برای خرید مرغ منجمد و تخم‌مرغ شانه‌ای ثبت نام کند و بعد از ۲۴ ساعت از اقلام مورد نظر را دریافت کند.

در این طرح قیمت هر کیلو مرغ منجمد ۲۰ هزار تومان می باشد که فروش آن به صورت ۵۰ کیلوگرمی و 10 کیلوگرمی است هر شهروندی برای ثبت‌نام باید 200 هزار تومان و یا یک میلیون تومان برای خرید 10 و 50 کیلوگرم مرغ منجمد پرداخت کند.

فروش از طریق سایت بازگام انجام میشود bazargam.com

همچنین هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی به مبلغ ۴۳ هزار تومان فروخته می‌شود .

مشاور مدیرعامل سازمان تعاونی روستای ایران وی افزود سقف و کف خرید برای مرغ به ترتیب پنجاه و ۱۰ کیلوگرم و برای تخم‌مرغ شده و دو شانه در نظر گرفته شده است

در طرح توزیع الکترونیکی مرغ و تخم مرغ قبل از این در تهران آغاز شده بود که مورد رضایت مردم قرار گرفت و در نهایت اصفهان و دیگر شهرها نیز انجام خواهد شد.

وی هدف از تنظیم این طرح را تنظیم بازار و کنترل نرخ‌های توزیع این دو مواد غذایی برشمرد و تصریح کرد: حذف واسطه‌ها و تسهیل در ارائه مواد غذایی ازجمله دیگر اهداف این طرح به شمار می‌رود.

عربشاهی  ادامه داد: برنامه ما این است که تا پایان سال در ۱۰ استان طرح توزیع اینترنتی مرغ و تخم‌مرغ را اجرا کنیم و سپس برای سایر شهرستان‌ها اقدامات لازم را انجام دهیم. از دیگر برنامه‌های این سازمان می‌توان به توزیع میوه شب عید مانند طرح اینترنتی فعلی و در بستر سامانه و اینترنت و برای دسترسی راحت‌تر مردم به اقلام مصرفی اشاره کرد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا