سحر تبر متهم به فساد فی الارض شد + بیوگرافی فاطمه خویشوند

سحر تبر متهم به فساد فی الارض شد + بیوگرافی فاطمه خویشوند

سحر تبر متهم به فساد فی الارض شد + جزئیات فاطمه خویشوند را در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماه گذشته سحر تبر شاخ اینستاگرامی که فضای مجازی به یک چهره های شناخته شده تبدیل شد به دلیل ناهنجاری های اجتماعی و ترویج فساد از طریف دادسرای ارشاد بازداشت شد

سحر تبر متهم به فساد فی الارض شد + بیوگرافی فاطمه خویشوند

بازداشت او سر و صدای زیادی را به پا کرد و در رسانه های ایران و جهان بازتاب گستدره ای داشت و بسیاری از رسانه های معتبر دنیا به این موضوع پرداختند.

سحر تبر که نام واقعی اش فاطمه خویشوند است با جراحی های زیبایی زیاد تلاش کرده که شبیه یکی از کاراکتر های انیمیشنی بشود و به همین دلیل دست به جراحی های زیادی زده است

این دختر جوان 20 ساله خود را به شکل ترسناکی آرایش کرده و در اینستاگرام تصاویر خود را به اشتراک میگذاشت و از این راه توانست فاوئرهای زیادی را به دست آورد و در صفحه خود به تبلیغات بپردازد و کسب درامد کند اما در نهایت توسط دادسرای ارشاد بازداشت شد.

بیوگرافی

سحر تبر یا فاطمه خویشوند، دختری متولد ۲۶ خرداد سال ۱۳۸۰ است که سیکل دارد و تا سوم راهنمایی بیشتر درس نخوانده و طبق آنچه در برنامه ۲۰:۳۰ پخش شد، پدر و مادرش از هم جدا شده‌اند و با مادرش زندگی می‌کرد.

سحر تبر متهم به فساد فی الارض شد

به گزارش خبرگزاری ایرنا سحر تبر به فساد فی الارض متهم شده است که حکم این جرم اعدام است!

پیام درفشان وکیل دیگر فاطمه خویشند نیز به خبرنگار قضایی ایرنا گفت: باید توجه داشت در ماده یک قانون حمایت از کودکان و نوجوانان مصوب ۱۱ دی سال ۸۱ به طور صریح بیان شده است: «کلیه اشخاصی که به سن هجده سال تمام هجری شمسی نرسیده‌اند از حمایت‌های قانونی مذکور در این قانون بهره‌مند می‌شوند.»

این وکیل دادگستری افزود: در نتیجه برابر نوع نگرش ضابط پرونده که در راستای صیانت از امنیت روانی و اخلاقی کودکان و نوجوانان به دستگیری گسترده اشخاصی که از وضعیت سنی و روانی موکل سوء استفاده می‌کردند، اقدام کرده، سزاوار است برخورد حمایتی و مراقبتی از این نوجوان به عمل آمده و حداقل به طور موقت به مانند سایر متهمین بالغ پرونده که همگی آزاد هستند با صدور قرار تامین به نحوی که در توان خانواده وی باشد بتواند از محیط نامناسب زندان به ویژه اینکه نیازمند درمان نیز است، خارج شود.

سحر تبر متهم به فساد فی الارض شد + بیوگرافی فاطمه خویشوند

درفشان اضافه کرد: در راستای صیانت از امنیت روانی جامعه و منافع ملی کشور، به طور قطع باید از بروز بسترهای مشابه مانند واقعه غم انگیز سحر خدایاری مشهور به دختر آبی ممانعت کرد و می‌توان با اتخاذ سیاست قضائی متناسب با تاکید رئیس قوه قضائیه مبنی بر رویکرد رافت و رحمت محور، با نوجوانی که بیمار نیز هست، رفتار کرد و باید از احتمال تکرار اینگونه وقایع که منجر به جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه می‌شود، دوری جست.

درفشان با بیان اینکه این پرونده در دادسرای ناحیه ۳۸ تهران موسوم به دادسرای امنیت اخلاقی تشکیل و توسط سرپرست دادسرا جهت رسیدگی به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران ارجاع شده، گفت: با توجه به تعدد متهمین پرونده که قهراً منجر به اطاله بیشتر مراحل و تشریفات دادرسی می‌شود و در نتیجه تا صدور حکم قطعی، زمان زیادی لازم خواهد بود، فک قرار بازداشت این متهم نوجوان که براساس قانون می‌بایست مورد اقدامات حمایتی و مراقبتی قرار گیرد و نیاز به درمان‌های تخصصی در محیط مناسب دارد از مسئولین امر مورد تقاضاست.

 

به گفته درفشان، در کیفرخواست صادره از سوی دادسرای ارشاد، معاونت در افساد فی‌الارض، تشویق به فساد از طریق تشویق جوانان به اباحه‌گری، توهین به مقدسات از طریق توهین به حجاب و تحصیل مال نامشروع به فاطمه خویشوند تفهیم شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. راسته حالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *