سریال به رنگ خاک | بازیگران سریال به رنگ خاک + اسامی و بیوگرافی

اسامی بازیگران سریال به رنگ خاک با نقش +بیوگرافی و عکس

تاریخ انتشار 21 مهر 1400 – Study time 3 minutes

بازیگران سریال به رنگ خاک + اسامی و بیوگرافی و خلاصه داستان این مجموعه را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

«درام اجتماعی به رنگ خاک با غواص شناگری آغاز می‌شود که در کابوس و رویا، دریا و ساحل و واقعیت های تلخ و شیرینی زندگی خود و دیگران در پی مروارید گم شده وجود و شخصیت خود است. او دلداده دختر ناخدایی است که میل به ازدواج آن دو ندارد و از این رهگذر، بیننده به رنگ خاک، در هر مززیبا وارد ماجراها و حوادث پر رمز و راز زندگی آدم هایی می شود که هرکدام قصه ای دارند و غصه ای. این همه، از بستر رخدادهایی عبور می‌کند که حیات و عظمت و عزت خلیج فارس، کلید آن است. جزایر زیبای ایرانی آرمیده بر سینه خلیج فارس، لوکیشن های بدیع و تماشایی طبیعی و تاریخی حوادث داستان های عاشقانه، خانوادگی و اجتماعی پرحادثه و فراز و فرود به رنگ خاک است که با تصاویری جذاب و دلنشین، فیلمنامه ای پرداخت شده، پردازش شخصیت‌های باورپذیر و ساختار هنری و فنی هنرمندانه و بهره گیری از هنرمندان شناخته شده سینما و تلویزیون و بازیگران مستعد شهرستانی سریال همراه است.

سریال به رنگ خاک | بازیگران سریال به رنگ خاک + اسامی و بیوگرافی

این مجموعه که نام قبلی اش در دانه های خلیج فارس بوده مجموعه جدیدی است که قرار است و بعد از اتمام رسیدن سریال پناه آخر مناسبت دهه آخر ماه صفر از شبکه یک سیما به روی آنتن رود.

این مجموعه ساخته مشترک حسن لفافیان و محسن یوسفی از دهم آبان ماه به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

خلاصه داستان سریال به رنگ خاک

در خلاصه این سریال آمده مهرداد در جزیره هرمز به کار آموزش غواصی مشغول است که دلباخته دختر ناخدا جماعت است در حالیکه ناخدا مخالف جدی ازدواج این دو می‌شود و از سوی دیگر یک تیم خلافکار بشر در در پی جستجوی مهرداد هستند و ما نیز هر روز برای یافتن شعر قدیمی به زیر آب می‌رود غواصی می کند.

بازیگران سریال به رنگ خاک | اسامی و بیوگرافی بازيگران سريال به رنگ خاک

بازیگران سریال به رنگ خاک

بازیگران این سریال عبارتند از:

سریال به رنگ خاک | بازیگران سریال به رنگ خاک + اسامی و بیوگرافی

زمان و ساعت پخش

سریال دور دانه های خلیج فارس با نام قبلی خود از شبکه یک سیما قرار است در جمعه دهم آبان ماه ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه پخش شود.

این سریال در جمعه دهم آبان ماه به مدت هر شب به جز پنجشنبه شب ها پخش خواهد شد

تصاویر پشت صحنه سریال به رنگ خاک | بازیگران سریال به رنگ خاک + اسامی و بیوگرافی

پخش تکرار سریال به رنگ خاک

تکرار‌ سریال ۱:۳۰ بامداد و ۹ و ۳۰ دقیقه و ۱۵ روز بعد نیز می‌تواند این سریال را از شبکه تماشا مشاهده کنند.
علاقه مندان به این سریال می تواند تکرار و پخش از شبکه تماشا را هر روز تکرار شود در ۶ صبح و ۱۲ و ۱۸ روز بعد مشاهده کنند.

سریال به رنگ خاک | بازیگران سریال به رنگ خاک تصاویر پشت صحنه

سریال به رنگ خاک مربوط به بخش‌های جذابی را هرمز لارک قشم و ابوموسی که ساخته حسن لفافیان سریال تلویزیونی چهارم اپیزود دارد و در پنج جزیره فیلمبرداری شده است که فقط دو بازیگر ثابت در این سریال هنرنمایی کردند که هر اپیزود ۶ بازیگرها و قصه‌های متفاوت خودش را دارد

یکی از ویژگی‌های این سریال ۳۵ قسمتی بازخوانی روابط انسانی و فعالیت‌های اجتماعی ساکنان جزیره خلیج فارس را به تصویر می‌کشد.

تصاویر پشت صحنه سریال به رنگ خاک

سعید بشیری تهیه‌کننده سریال که پیش از این برنامه‌هایی چون “دو قدم مانده به صبح”، “دور میز شب” و “سفید” را تهیه کرده، درباره موضوع این مجموعه گفت: با توجه به اهمیت استراتژیک جزایر خلیج فارس و ادعاهای بی‌اساس در رسانه‌های خارجی، دیدن تصاویر مردمی که در بستر یک اثر نمایشی در حال کار و تلاش در جزایر هستند فارسی با هم حرف می‌زنند به هم مهر می‌ورزند و در پیچ‌وخم اتفاق‌ها و بحران‌های داستان سریال، عشق به سرزمین و همدلی‌شان را به هم نثار می‌کنند یعنی این ادعاها حرف پوچ و گزافی است، چون حقیقت به همین سادگی است.

سریال به رنگ خاک | بازیگران سریال به رنگ خاک + اسامی و بیوگرافی

تهیه‌کننده “به رنگ خاک” در ادامه افزود: نکته بعدی که تا حد زیادی برای مخاطبان آثار نمایشی به نقطه اشباع رسیده دیدن مکرر فضاهای به‌اصطلاح آپارتمانی یا شهری است. صداوسیما چندین سال است که تلاش می‌کند آثار نمایشی تولید کند که مردم کشور با مناطق دورافتاده محروم و کمتر دیده‌شده سرزمینمان نیز آشنا شوند. مناطقی که هر کدامشان دارای جذابیت‌های طبیعی، آئین‌ها و فرهنگ و رسومی است که برای گردشگران می‌تواند بسیار جذاب باشد.

حسن لفافیان به‌عنوان کارگردان ۲۷ قسمت از مجموعه اپیزودهای مربوط به جزایر هرمز، لارک، قشم و ابوموسی را ساخته و محسن یوسفی کارگردانی هفت قسمت مربوط به جزیره هنگام را بر عهده داشته است.

پشت صحنه سریال به رنگ خاک

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *