بیوگرافی فرشته سرابندی و همسرش داریوش مختاری + تصاویر هما در خاک گرم

بیوگرافی فرشته سرابندی و همسرش داریوش مختاری +عکس و اینستاگرام

فرشته سرابندی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون وی فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران اسـت. او فعالیت خودرا با ساخت فیلم کوتاه آغاز کرد سپس بـه تئاتر رفت و حالا در سینما و تلویزیون بازی می کند. او درسال 1367 در 18 سالگی وارد دانشگاه شد ودر سال 72 فارغ التحصیل شد.

بیوگرافی فرشته سرابندی و همسرش داریوش مختاری + تصاویر هما در خاک گرم و سن و محل تولد و عکسهای شخصی همسر و فرزندنش و اینستاگرام و آثار فیلم و سریالی که بازی کرده را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی فرشته سرابندی

بازیگر ایرانی در سال ۱۳۴۷ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناس کارگردانی تئاتر می باشد.

بیوگرافی فرشته سرابندی و همسرش داریوش مختاری + تصاویر هما در خاک گرم

شروع فعالیت

از سال ۶۸ وارد سینما و حرفه بازیگری شده و اولین نقش خود را در عرصه تئاتر ایفا کرده است.
بازی خوب او در نمایش ذوالجناح در سال ۷۰ اوج درخشش او در تئاتر بود که جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر دانشجویی شده و جوایز زیادی را در نقش آفرینی در چندین نمایش دریافت کرده است.

بیوگرافی فرشته سرابندی و همسرش داریوش مختاری + تصاویر هما در خاک گرم

فرشته سرابندی بازیگر نقش هما در خاک گرم

بیوگرافی فرشته سرابندی ،با بازی در سریال داستان یک شهر به کارگردانی اصغر فرهادی وارد قاب تلویزیون شد.
این بانوی هنرمند در فیلم بچه های آسمان ساخته مجید مجیدی در نقش مادر خانواده همکاری داشته است.

جدیدترین نقشی که بازی کرده در سریال خاک گرم بوده که در نقش هما در آن حضور دارد.
سریال خاک گرم از شبکه یک در حال پخش است و درباره آثار فرهنکی در بم و کرمان می باشد.

مریم خدا رحمی در نقش گلرخ در آن نقش آفرینی کرده است.

شهروز ابراهیمی نیز در نقش ماهان حضور دارد .از دیگر بازیگران علی محمد رادمنش و دانیال ابراهیمی می باشد.

بیوگرافی فرشته سرابندی و همسرش داریوش مختاری + تصاویر هما در خاک گرم

عکس های شخصی فرشته سرابندی

برای معرفی بیشتر آثار هنری وی در عرصه سینما می توان به آثاری چون یک حرف از هزاران، غول و چراغ جادو، ارتفاع پست، بهشت جای دیگر است، یوسف، نسیم وصل، نخل سوخته، شوق پرواز، سی‌امین روز، صدای پای من و دور دست ها و … اشاره کرد.
ایشان در زمینه کارگردانی نیز چندین اثر شاخص داشته که برنده جایزه جشنواره بوده است.

بیوگرافی فرشته سرابندی و همسرش داریوش مختاری + تصاویر هما در خاک گرم

ازدواج و همسرش

در بیوگرافی فرشته سرابندی می خوانیم که وی با داریوش مختاری ازدواج کرده و همسرش از نویسندگان برجسته ایرانی می باشد و حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام سروش می باشد.

بیوگرافی داریوش مختاری

داریوش مختاری نویسنده و عکاس ایرانی است که چند سال است در این زمینه فعالیت می کند و اما عکسی دو نفره از این زوج موجود نیست و تصاویر زیادی از همسرش مشاهده نشد و این بخش اگر عکس و تصاویر بیشتر پیدا کردیم حتما منتشر می کنیم.

بیوگرافی فرشته سرابندی و همسرش داریوش مختاری +عکس و اینستاگرام

آثار فرشته سرابندی:

فیلم سینمایی و سریال تلویونی: خاک گرم، به رنگ خاک، در جستجوی آرامش، چرخ و فلک، دور دستها، دل شوره، آسمان مال ماست، یه گناه کوچولو، صدای پای من، سی امین روز، چشم آفتاب، شوق پرواز، پاییز پدر سالار، ژرفا، پرواز یک رویا، نخل سوخته، خرده ستمگردان، کسوف، تنهایی، وقت اضافه، نسیم وصل، یوسف پیامبر، بهشت جای دیگری است، ارتفاع پست، داستان یک شهر، غول و چراغ جادو، نیمه ی گمشده، حنانه، بچه های آسمان، یک حرف از هزاران

بیوگرافی فرشته سرابندی و همسرش داریوش مختاری +عکس و اینستاگرام

تئاتر: مکبرد، یکی بود یکی نبود، فرمانها مهر و پیمانها، ذوالجناح، هماوران در باد، سورنا مادر لوک، روزبانان شب، داوری ژاندارک، اندیشه دختر گوژپشت، این قصه را ایرانیان نبشته اند، بی بی بیدل

فرشته سرابندی بـه شباهتی کـه با شبنم مقدمی دارد اشاره کرده و می گوید: بارها پیش امده کـه نقش را بازی کردم و دوستان مشترک مـن و شبنم مـا رابا هم اشتباه گرفته اند ، حتی برای یک نقش دوست کارگردانی بـه اشتباه هر دوی مـا را دعوت کرده بودو بعداً متوجه اشتباهش شد.

بیوگرافی فرشته سرابندی و همسرش داریوش مختاری +عکس و اینستاگرام بیوگرافی فرشته سرابندی و همسرش داریوش مختاری +عکس و اینستاگرام بیوگرافی فرشته سرابندی و همسرش داریوش مختاری +عکس و اینستاگرام بیوگرافی فرشته سرابندی و همسرش داریوش مختاری +عکس و اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *