دانلود کامل سریال خون سرد قسمت 13 سیزدهم سریال خونسرد قسمت ۱۳

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت 13 سیزدهم سریال خونسرد قسمت ۱۳

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت 13 سیزدهم سریال خونسرد قسمت ۱۳

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت 13 سیزدهم سریال خونسرد قسمت ۱۳ همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در ادامه ببینید.

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت دوازدهم

معمولا در آثار پلیسی، پیچیدگی نقشه مجرمان و تیزهوشی پلیس برای به دام انداختن آن‌ها، برگ برنده قصه است تا مخاطب را غافلگیر و هیجان‌زده کند. در سریال خون سرد تضاد وجهه موجه و عادی شخصیت «کسری» با بازی امیر آقایی با شخصیت واقعی‌اش به عنوان یک قاتل خونسرد و بی‌رحم، عامل جذابیت قصه است، اما شیوه این کاراکتر برای به دام انداختن طعمه‌هایش، پیچیدگی لازم را ندارد. به عنوان مثال در قسمت دوم دیدیم «کسری» و «مهرنوش» از سوی مرد خلافکار و لاتی که همسر موکل «مهرنوش» است تهدید به اسیدپاشی می‌شوند و همین اتفاق نیز انگیزه انتقام را در «کسری» ایجاد می‌کند. ایده تغییر قیافه، آن هم تغییری که چهره «کسری» را چندان عوض نمی‌کند، ایده‌ای ساده و دم دستی برای به دام انداختن «قادر» است. در قسمت اول نیز گیر انداختن «امیر شاهسواری» ساده‌تر از آن چه انتظار می‌رفت، اتفاق افتاد.

داستان این سریال پلیسی‌ و جنایی پرکشش و التهاب با ماجرای تحقیقات سرگرد امیرعلی طلوعی روی پرونده آزار و اذیت لیلا کریمى در ترکیه و قاچاق دختران و زن آزاری آغاز شد. او عاملان پرونده‌های زن آزاری را در دام انداخته و به مجازات می‌رساند. نقش این سرگرد پلیس را شهرام حقیقت‌دوست بازی می کند.

حقیقت‌ دوست در مواجهه با مجرمان و متهمان با اعتماد به نفس فراوانی ظاهر می‌شود و هنگام برخورد با «نویدی» نیز ابهت و جدیت لازم را دارد تا این شخصیت، ماموریت خود را به درستی انجام بدهد. شهرام حقیقت دوست با بازی خود در سریال خون سرد، توانسته یک پلیس باوجدان، مسئولیت‌پذیر و با عرضه را به نمایش بگذارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *