سریال سقوط چند شنبه ها میاد و چند قسمت است +ساعت پخش

سریال سقوط چند شنبه ها میاد و چند قسمت است +ساعت پخش

سریال سقوط چند شنبه ها میاد

سریال سقوط ۹ قسمتی است و چهارشنبه ها ساعت ۸ صبح در فیلیمو نمایش داده می‌شود.

سریال سقوط چند شنبه ها میاد و چند قسمت است +ساعت پخش

این سریال یک عاشقانه سیاسی و جاسوسی است که داستان اصلی آن اسارت یک دختر ایرانی به نام آیسان است. ایسان با بازی الناز ملک به عنوان بازیگر جدید جویای نام. حمید فرخ نژاد، عباس جمشیدی فر، امین مبری، وحید آقاپور، سجاد بابایی و ابتصام بغلاتی دیگر بازیگران این سریال هستند.

در قسمت اول این سریال که 84 دقیقه است، آیسان و ژاکان برای ماه عسل به ترکیه می روند. حمید فرخ نژاد در این قسمت حضور ندارد. در ابتدای این سریال عنوانی وجود ندارد و تنها نام سریال و کارگردان آن ذکر شده است. بیشتر بازیگران و عوامل این سریال پیش از این با محمدحسین مهدویان همکاری داشته اند. وی که پیش از این در فیلم لاتاری با حمید فرخ نژاد همکاری داشته است به عنوان مشاور کارگردان در این مجموعه حضور دارد.

سجاد پهلوان زاده کارگردان این سریال پربازدید بود که توقیف بود. او همچنین یکی از بازیگران فیلم ها و سریال های قبلی محمدحسین مهدویان بود. پهلوان زاده پیش از این به عنوان تدوینگر در سینمای ایران فعالیت می کرد. سریال ذوب کاری، فیلم تاریخی نیمروز، راست در غبار و لاتاری از جمله همکاری های مشترک پهلوان زاده و مهدویان است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *