بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط میباشد او متولد ۱۹ آذر ۱۳۷۴ بوده و با سریال سقوط به شهرت دست یافت.

خانم الناز ملک نقش آیسان در سریال سقوط را بر عهده دارد که داستان سریال درباره نقش او روایت میشود و به نوعی بازیگر نقش اول سریال سقوط است بیوگرافی و عکس جنجالی الناز ملک بازیگر نقش ایسان در سریال سقوط را در این صفحه بخوانید.

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

بیوگرافی بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

الناز ملک فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس‌های آموزش بازیگری در موسسه اندیشه ماهان زیر نظر استاد امیر دژکام آغاز کرد و با نقش آفرینی در دو فیلم کوتاه به نام‌های کافه فراموشی و چاه سرخ و دو تئاتر به نام‌های مکبث و ایوب‌خان (همه آثار به کارگردانی امیر دژاکام) توانست وارد عرصه بازیگری شود

البته به دلیل کم تجربه بودن نمی توان از ایرادات بازیگری او چشم پوشی کرد اما در مجموع او بازیگر آینده داری است. همه شروط برای اثبات خود الناز ملک فراهم است. هم در ابتدای داستان، زمانی که مخاطب شاهد عاشقی او و همسرش (ژکان با بازی سجاد بابایی) بود و هم اکنون که او به دست دولت اسلامی افتاده است.

از قضا قسمت دوم فرصت بهتری برای بازیگر برای اثبات توانایی خود در نشان دادن احساسات درونی مانند ترس، ناامیدی و امید است. الناز ملک این کار را کرد و از «سقوط» بهره برد و نام خود را در جغرافیای بازیگری ایران جای داد. این سریال اولین تجربه کارگردانی سجاد پهلوان زاده است که پیش از این به عنوان تدوینگر فعالیت می کرد.

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست

بهناز ملک بازیگر تازه کار و کاربلد کشورمان بوده که در جدیدترین تجربه هنری خود در سریال سقوط بازی کرده است و به عنوان بازیگر نقش اول حضور دارد.

او سابقه بازی در سریال آنتن را داشته اما نقش کوتاهی را بازی کرده است.

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

بیوگرافی الناز ملک

بیشتر شهرت الناز ملک بازی در سریاال سقوط می باشد سریالی که توسط سجاد پهلوان زاده کارگردانی شده است

خانم الناز ملک متولد ۱۳۷۲ بوده و تجربه بازی در تئاتر و سینما و تلویزیون را دارد و در کنار حمید فرخ نژاد و سجاد بابایی موفق شده گام مهمی را در عرصه بازیگری بردارد

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

ضور خانم الناز ملک به عنوان بازیگر نقش اول این سریال میتواند از نکات جالب توجه برای این بازیگر باشد که توانسته در یک سریال مهم و پر حاشیه بازیگر نقش اول باشد اتفاقی که آرزوی هر بازیگری می باشد.

همچنین ببینید:

سوابق

انم الناز ملک علاوه بر بازیگری در زمینه نوازندگی و ساز نیز فعالیت دارد و ساز مورد علاقه و تخصصی اش کمانچه است

ایشان بازیگری را در کلاس های بازیگری امین تارخ و فرزاد مطمئن آغاز کرده است سریال سقوط با حضور حمید فرخ نژاد جنجال زیادی را در رسانه‌ها به وجود آورده بود چرا که به این سریال پروانه پخش داده نمی‌شد اما در نهایت عوامل این سریال موفق شدند پروانه پخش را به دست آورد

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

سریال «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در حالی ۱۵ دی ماه پخش اولین قسمت خود را آغاز کرده که پیگیری‌ها از ساترا نشان می‌دهد که این سریال که این روزها درگیر حواشی مختلفی بوده است، هنوز مجوز ندارند.

نام سریال «سقوط» برای اولین بار بعد از حواشی حمید فرخ نژاد سر زبان‌ها افتاد، این اثر امنیتی که آخرین بازی فرخ نژاد در شبکه نماشی خانگی است، هنوز موفق به اخذ مجوز از ساترا نشده است و نکاتی در خصوص آن مطرح است.

حالا اما قسمت اول آن پخش شده و بررسی ها نشان می‌دهد از همان ابتدای ساخته شدن فرآیندی غیرقانونی را دنبال کرده است.

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

الناز ملک چگونه مشهور شد؟

فعالیت هنری خودرا با حضور در کلاس‌ هاي آموزش بازیگری امیر دژاکام آغاز کرد. پس از هنرنمایی در ۲ فیلم کوتاه بنام‌ هاي «کافه فراموشی» و «چاه سرخ» وارد عرصه بازیگری تئاتر شد ودر دو نمایش بنام‌ هاي «مکبث» و «ایوب‌ خان» بـه کارگردانی امیر دژاکام نقش آفرینی کرد. پیش از «سقوط» ایفاگر نقشی کوتاه در سریال «آنتن»، یکیدیگر از مجموعه هاي شبکه نمایش خانگی بود.

الناز ملک در سریال سقوط

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط الناز ملک می باشد. سریال سقوط جدید ترین سریال اینترنتی می باشد کـه پخش آن نیمه دی ماه 1401 از فیلیمو آغاز گردید. سریالی کـه نقش اصلی آنرا سجا بابایی و الناز ملک ایفا می کنند. آیسان و ژاکان یک زوج کرد هستند کـه در سنندج زندگی می کنند. انها سه سال پس از ازدواج شان راهی ماه عسل خود میشوند و بـه ترکیه میروند.

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست بیوگرافی و عکس جنجالی بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست بیوگرافی و عکس جنجالی بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست بیوگرافی و عکس جنجالی بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست بیوگرافی و عکس جنجالی
سریال سقوط درباره زوج جوانی است که در دانشگاه با یکدیگر آشنا شده‌اند و پس از ازدواج در سنندج زندگی می‌کنند. ژاکان به دلیل مشکلات اقتصادی دور از چشم همسرش در صدد پیوستن به داعش است. او با بهانه قصور در بردن سفر ماه عسل همسرش را به ترکیه می‌برد و طی سفری زمینی به رقه، به داعش می‌پیوندد.

سریال خلافت سریالی محصول سوئد است که توسط پلت‌فرم‌ نت فلیکس در سال ۲۰۲۰ توزیع جهانی شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *