سریال کتونی زرنگی و اسامی بازیگران سریال کتونی زرنگی

بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی با نقش +اسامی و خلاصه داستان و عکس

اسامی بازیگران سریال کتونی زرنگی عبارتند از :  هدایت هاشمی، افسانه چهره‌آزاد، ملیکا شریفی نیا، علی سلیمانی، جواد پورزند، شاپور کلهر، با معرفی زوج علیرضا جعفری و مصطفی ساسانی و با حضور محمود جعفری، برزو ارجمند و سحر ولدبیگی و بازیگران خردسال رادمهر رزمجوی و عماد شعبانی

مجموعه جذاب تلویزیونی که توسط اقای علی ملاقلی پور کارگردانی شده است و برای شبکه سوم سیما اماده پخش گردیده است.

حواشی سریال کتونی زرنگی

«کتونی زرنگی» جدیدترین سریال تلویزیونی است که پخش آن با حاشیه‌هایی مواجه شده بود این سریال به کارگردانی علی ملاقلی پور و محمدرضا شفاه سال گذشته ساخته شد

بعد از موضع‌گیری صریح محسن یزدی به‌عنوان قائم‌مقام شبکه سه و حذف سریال در آستانه پخش از کنداکتور، صریح‌ترین اظهارنظر درباره وضعیت پخش این سریال را هم مرتضی میرباقری معاون سیما داشت که سال گذشته در جمع خبرنگاران درباره این سریال با یک جمله کوتاه عنوان کرد که «کار از نظر کیفی صلاحیت پخش ندارد» و بعد از آن پخش این سریال بلاتکلیف ماند.

سریال کتونی زرنگی و اسامی بازیگران سریال کتونی زرنگی

این مجموعه توسط اقای محمدرضا شفاه تهیه کنندکی شده که از مهمترین همکاری او با آقای قلی پور میباشد.

آقای قلی پور برای نخستین بار است که تصمیم به ساخت یک سریال تلویزیونی گرفته است و تا به حال فقط در تولید فیلم های سینمایی و فیلم کوتاه فعالیت داشته است ولی حالا به آای شفاه اولین گام خود را در تلویزیون برداشته است.

 در این مجموعه بازیگرانی چون هدایت هاشمی و افسانه چهره آزاد و علی سلیمانی، محمود جعفری، علیرضا جعفری و … حضور دارند و در کنار علی ملاقلی پور هستند

سریال کتونی زرنگی و اسامی بازیگران سریال کتونی زرنگی

بازیگران سریال کتونی زرنگی

از جمله هنرمندان و بازیگرن مطرحی چون : هدایت هاشمی، افسانه چهره‌آزاد، ملیکا شریفی نیا، علی سلیمانی، جواد پورزند، شاپور کلهر، با معرفی زوج علیرضا جعفری و مصطفی ساسانی و با حضور محمود جعفری، برزو ارجمند و سحر ولدبیگی و بازیگران خردسال رادمهر رزمجوی و عماد شعبانی در آن حضور دارند

سریال کتونی زرنگی و اسامی بازیگران سریال کتونی زرنگی

خلاصه داستان سریال کتونی زرنگی

این مجموعه داستانی جذابی و کمدی دارد که بودن شک میتواند لحظات خوشی را برای مخاطبان تلویزیون به وجود اورد.

آقای نویسنده درباره خلاصه داستان این مجموعه میگوید آقام همیشه میگه زِرنگ ته چاهه…، ولی نمی‌دونه اگه من ته چاهم باشم، کفترِ چاهی‌ام، بالاخره می‌پرم!

سريال کتوني زرنگي و اسامی بازیگران سریال کتونی زرنگی

لازم به ذکر است که آقایان محسن ملکی و حسین حقیقتی وظیفه نویسندگی این کار را بر عهده داشته اند.

علی ملاقلی پور کارگردان

کارگردانی این سریال را علی ملاقلی‌ پور بر عهده دارد که کارگردان و نویسنده و فیلم نامه نویس بوده و تجربه ساخت آثاری چون فیلم قندون جهیزیه و مستند راه طی شده را در کارنامه هنری و سینمایی خود دارد و تاکنون تجربه ساخت سریال را نداشته و این مجموعه اولین کار او برای تلویزیون است

سریال کتونی زرنگی و اسامی بازیگران سریال کتونی زرنگی

چندی پیش مطرح شد که علی ملاقلی‌ پور قرار است سریالی برای تلویزیون بسازد و در این خصوص گفت که سریال زوج یا فرد به من پیشنهاد شد و قرار بود این کار را بسازیم اما به توافق اجرایی نرسیدیم.

کتونی زرنگی چند قسمته

این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علی ملاقلی پور  در حدود ۲۰ قسمت نوشته و ساخته می شود و اگر طبق برنامه ربزی پیش برود در زمستان مهمان خانه های ایرانی های عزیز خواهد بود و بینندگان این سریال منتظر تماشای یک سریال دلچسب و تماشایی باشند

سریال کتونی زرنگی و اسامی بازیگران سریال کتونی زرنگی

سریال کتونی زرنگی و اسامی بازیگران سریال کتونی زرنگی
بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی

بیوگرافی هدایت هاشمی

هدایت هاشمی در سال ۱۳۵۳ در سبزوار به دنیا آمد. ولی تا زمان سربازی در شهر مشهد زندگی کرده‌است و در آن جا به ورزش فوتبال نیز می‌پرداخته‌است. پدر هدایت هاشمی در زمینه های هنری از جمله خوشنویسی و تئاتر و موسیقی فعالیت حرفه ای داشت و نقش ویژه ای در شروع این حرفه را برای او ایفا کرد. علی عامل هاشمی برادر کوچکتر هدایت هاشمی است ،او یک برادر دیگر بنام هادی عامل هاشمی هم دارندو دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی می باشد. هدایت هاشمی همسر سابق نگار عابدی بازیگر تئاتر و تلویزیون است و یک دختر به نام اِما دارد. ولی زندگی این زوج هنری چندان دوامی نیاورد و وقتی دخترشان هنوز دبستان نرفته بود از یکدیگر جدا شدند

بیوگرافی افسانه چهره‌آزاد

افسانه چهره آزاد متولد 22 بهمن 1341 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. او دوره دو ساله بازیگری را در اداره تئاتر زیر نظر حمید سمندریان گذرانده و فعالیتش را از 25 سالگی شروع کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی با نقش +اسامی و خلاصه داستان و عکس

مادربزرگم زنده یاد رقیه چهره آزاد از زنان پیشگام بازیگری در سینمای ایران است و پدر خدا بیامرزم ویولن نواز و از شاگرد استاد صبا بودند. مادرم هم صدای بسیار زیبایی دارند و برادرم سیامک نعمت ناصر هم از نوازندگان سرشناس پیانو ، تار و سه تار هستند و سابقه همنوازی در گروه عارف را دارد.

بیوگرافی ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا (زادهٔ ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در تهران) بازیگر ایرانی است. وی فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا، بازیگران سینما و تلویزیون، و خواهر مهراوه شریفی‌نیا می‌باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی با نقش +اسامی و خلاصه داستان و عکس

او علاوه بر بازیگری، هنرآموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه‌های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی به‌ طور جدی فعالیت می‌کند. وی بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام اوینار به کارگردانی شهرام اسدی شروع کرد.

بیوگرافی علی سلیمانی

علی سلیمانی بازیگر و مجری ایرانی متولد یازدهم آبان ماه سال 1350 در تهران امروز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی با نقش +اسامی و خلاصه داستان و عکس

علی سلیمانی ازدواج کرده و صاحب دختری به نام سبا از هنرمندان عکاسی کشور است. او در سریال هایی من جمله وارش و پایتخت ایفای نقش کرده است. علی سلیمانی علاوه بر بازیگری به ورزش نیز علاقمند بود و دان 5 کاراته داشت. همچنین سابقه کارگردانی و طراحی دکور را نیز داراست. بیوگرافی علی سلیمانی بازیگر: زندگی شخصی و هنری + تصاویر

بیوگرافی علیرضا جعفری

علیرضا جعفری بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر در سال ۱۳۷۲ در تهران متولد شد. از مهم‌ترین تجربه‌های بازیگری او می‌توان به سریال متهم گریخت و مهمان مامان اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی با نقش +اسامی و خلاصه داستان و عکس

در ابتدا همه او را به خاطر عمویش امیر جعفری می‌شناختند. اما این پسر بچه بانمک و خوش‌سر و زبان با مو‌های فرفری، توانست با گذشت زمان و بازی در نقش‌های مختلف به شهرت برسد. آمار بازی او در رده سنی هفت تا ۱۵ سال آمار جالبی است. او طی این مدت در ۳۰ پروژه سینمایی و تلویزیونی نقش‌آفرینی کرده‌است.

بیوگرافی برزو ارجمند

برزو ارجمند متولد سال 1354 در شهر مشهد است و بازیگر سینما و تلویزیون است. پدرش انوشیروان ارجمند یکی از بازیگران شناخته شده است. او مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران گرفته است.

پدر او انوشیروان یکی از بازیگران پیشکسوت تئاتر و تلویزیون است که سال 1393 فوت کرد. برزو ارجمند پدرش را تنها استفاد خود می داند. عموی او داریوش ارجمند است که به دلیل بازی در سریال امام علی و چند سریال معروف دیگر شناخته شده است. نخستین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد در سال 1379 و در فیلم سفر سرخ بود. سریال زیر چتر خورشید در سال 1373 نخستین سریالی بود که در آن بازی کرد. بازی در سریال طنز زیر اسمان شهر و سریال قهوه تلخ باعث شد که بسیار معروف شود.

بیوگرافی سحر ولدبیگی

شروع فعالیت سینمایی با فیلم « ازدواج غیابی » (کارگروهی) به عنوان بازیگر در سال 1379 سحر ولدبیگی یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال «دختران» شناخته شد. سحر دختر مسعود ولدبیگی بازیگر و چهره پرداز نه چندان دور سینما و تلویزیون است. او همسر نیما فلاح دیگر بازیگر سینما و تلویزیون است.

سحر ولدبیگی بازیگر توانا و شناخته شده ایرانی در تاریخ ۱ تیرماه ۱۳۵۶ شهر تهران متولد شد. وی دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس دارد و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۵ با علاقه آغاز کرد. این بازیگر در گذشته فعالیت پررنگی در تلویزیون داشته اما در سال های اخیر اندکی فعالیتش نسبت به قبل کمتر است. سحر ولد بیگی شخصیت شاداب و با نشاطیست و گاهی مواقع احساسش بر منطقش غلبه می کند. همسرش نیما فلاح است و هردو در آشپزی مهارت دارند.

ماجرای توقیف کتونی زرنگی

تا قبل از دیدن این سریال، دو جریان خبری در مورد آن در رسانه‌ها وجود داشت. اول این‌‎که علت توقیف این سریال به پُست نامربوط کارگردان در اینستاگرامش مربوط است و دوم این‌که طبق نظر معاون سیما و کارشناسان تلویزیون، کیفیت محتوایی و ساختاری «کتونی زرنگی» به قدری نازل و سطحی است، که شانیت پخش در رسانه ملی را ندارد!.

مرتضی میر باقری، معاون سیما، در ۱۴ بهمن سال گذشته در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پخش این سریال گفته  بود: «مجموعه تلویزیونی «کتونی زرنگی» از نظر کیفی صلاحیت پخش ندارد و در تراز مردم ایران نیست.» سریال مهمانان ویژه

در مورد آن پست اینستاگرامی نامربوط، هم مدیران شبکه سه توضیح دادند و هم خودِ ملاقلی‌پور به سرعت آن را حذف و چندی بعد، معذرت‌خواهی مبسوطی هم منتشر کرد. به نظر می‌رسد، ظاهرا علت توقیف این سریال، دیگر ربطی به آن جار و جنجال ندارد. ولی در مورد دوم چون هنوز کسی کار را ندیده است، شاید قضاوت راحت نباشد.

عوامل ساخت سریال کتونی زرنگی عبارتند از :

  • کارگردان : علی ملاقلی پور
  • تهیه کننده : محمدرضا شفاه
  • نویسندگان : محسن ملکی و حسین حقیقی
  • مدیر برنامه ریزی : سعید نقدزاده
  • مدیرتصویربرداری : هادی شلالوند
  • تدوین : سیاوش کردجان
  • مدیر صدابرداری : شهرام متولی باشی
  • طراح چهره پردازی : محسن دارسنج
  • طراح صحنه : محسن غلامی
  • طراح لباس : سمانه حسینی
  • برنامه ریز : فرانه نصری
  • طراحی و ترکیب صدا : رامین ابوالصدق
  • مجری طرح : محمدجواد موحد
  • دستیار اول کارگردان : محمدرضا اصلی
  • عکاس و فیلمبردار پشت صحنه : حمید ضرابی
  • منشی صحنه : ماهگل کرامتی
  • دستیار دوم کارگردان : علی شجاع

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *