سلطان کاغذ کیست و دستگیری سلطان کاغذ

سلطان کاغذ کیست و دستگیری سلطان کاغذ + جزئیات پرونده میلیاردی

سلطان کاغذ کیست و دستگیری سلطان کاغذ + جزئیات پرونده میلیاردی باند 16 نفره کاغذ و ماجرای واردات با ارز دولتی را در مجله شبونه بخوانید.

سلطان کاغذ کیست و دستگیری سلطان کاغذ

سلطان کاغذ کیست

بعد از سلطان قیر و سلطان سکه، حالا چشممان به یک سلطان دیگر نیز روشن شد و باید گفت آیا سلطان های دیگر نیز در راهند؟؟؟

این روزها نام سلطان زیاد بگوش می رسد و افرادی که برای زراندروزی و پول و ثروت مال دنیا حتی به همنوعان و هموطنانشان رحم نمی کنند و دست به احتکار و اخلال در نظام اقتصادی کشور می کنند.
در خبری که به تازگی در خبرگزاری ها منتشر شده یک گروه ۱۶ نفره مرتبط به پرونده کاغذ دستگیر شدند که ارزش جرم پرونده بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

سلطان کاغذ کیست و دستگیری سلطان کاغذ

اسامی و عکس باند 16 نفره کاغذ

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران در توضیحاتش گفت: فردی که با همکاری ۱۶ نفر در پایتخت در کار واردات کاغذ فعالیت داشتند دستگیر شدند.سلطان کاغذ کیست

سلطان کاغذ کیست و دستگیری سلطان کاغذ

دستگیری سلطان کاغذ

این افراد چیزی حدود ۳۰ هزار تن کاغذ را با ارز دولتی وارد می کرده و به صورت آزاد به فروش می رسانده و یا احتکار می کرده و به بازار عرض نمیکرده و یا با تعدادی از ارز دولتی که می گرفته اصلا کاغذ وارد نمی شده است.

سلطان کاغذ کیست و دستگیری سلطان کاغذ

جزئیات پرونده میلیاردی باند 16 نفره کاغذ

وی نام وی را فاش نکرد و فعلا با این نام  در شبکه های مجازی معروف شده و با اعدام سلاطین قبلی کشور با عناوین سکه و قیر حال باید دید که پرونده این فرد به کجا ختم می شود و آیا اینکه سلاطین دیگری در راهند؟؟سلطان کاغذ کیست

در این مدت وحید مظلومین و حمید باقری درمنی به جرم فساد اقتصادی ب اعدام محکوم و حکمشان اجرا شده و به دار مجازات اویخته شدند.

این 16 نفر به طور انحصاری واردات کاغذ را بر عهده داشته و با ارز دولتی وارد و اما بانرخ آزاد به فروش می رساندن.

سلطان کاغذ کیست

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *