سما جهانباز پیدا شد آیا؟ آخرین خبر از سما جهانباز دختر گمشده در شیراز

سما جهانباز پیدا شد آیا؟ آخرین خبر از سما جهانباز دختر گمشده در شیراز

سما جهانباز پیدا شد آیا؟ آخرین خبر از سما جهانباز دختر گمشده در شیراز که در زیر پل معلی شیراز ناپدید شد و هیچ دوربینی دیگر او را نشان نمیدهد گویا زیر پل آب شده و زیر زمین رفته است خانواده اش به شدت نگران حال او هستند و پلیس به خانواده اش گفته اند فقط باید صبر کنید اما خانواده اش نمیتوانند دست روی دست بگذارند منتظر بمانند پدرش گفته هرکسی از او خبری بدهد 100 میلیون تومان جایزه به او خواهد داد.

سما جهانباز هنوز پیدا نشده است

سما جهانباز هنوز پیدا نشده است و متاسفانه بعد از اعتراضاتی که در کشورمان صورت گرفت اخبار و پیگیری ها برای سما جهانباز کم رنگ شد حالا خانواده او روز به روز شکسته تر و نگرانتر زندگی میکنند هر روز اخبار کذبی در فضای مجازی در مورد پیدا شدن این دختر منتشر میشود که صحت ندارد.

سما جهانباز پیدا شد آیا؟ آخرین خبر از سما جهانباز دختر گمشده در شیراز

خبر پیدا شدن سما جهانباز دختر اصفهانی که در شیراز گم شده بود سوالی است که ذهن بسیاری از مردم را معطوف خود کرده است فقط چند روز خبر سما در شبکه های اجتماعی و رسانه پر رنگ بود و حالا دیگر کسی پیگیر اخبار این دختر جوان نیست دختر 22 سال ای که سرنوشت اش نامعلوم است! پدر و مادرش به شدت نگران هستند و روز و شب نمیشناسند وضعیت بسیار وحشتناکی را سپری میکنند.

پدر سما میگوید پلیس به من میگوید صبر کن! انگار من موبایلم یا وسیله ای را گم کرده ام جگر گوشه ام گم شده و این میتواند دردناکترین اتفاق برای یک انسان باشد که از سرنوشت فرزندشان اطلاعی ندارند و هر لحظه ممکن است خبر هولناکی برای آنها برسد. امیدواریم که هرچه سریعتر این دختر صحیح و سالم به آغوش خانواده اش بازگردد.

خبرهایی در برخی از پیج های اینستاگرامی منتشر میشود مبنی بر این سما جهانباز پیدا شد! درحالی که صحت ندارد و جز نمک ریختن بر روی زخم خانواده جهانباز هیچ کمکی به آنها نمیکند لطفا اخبار شبکه های اجتماعی را به هیچ عنوان توجه نکنید خبرهایی که نه منبع دارند و نه اعتبار! اخبار را از رسانه های معتبر و خبرگزاری های رسمی دنبال کنید. از خانم جهانباز هیچ خبری نیست و هیچ ردی از او یافت نشده است

سما جهانباز پیدا شد آیا؟

خبر ناپدید شدن سما جهانباز در شیراز مدتی است که رسانه‌های کشورمان را درگیر خود کرده است.

سما جهانباز پیدا شد آیا؟ آخرین خبر از سما جهانباز دختر گمشده در شیراز

سرنوشت نامعلوم این دختر جوان باعث نگرانی خانواده او گردیده با اینکه پلیس به جستجوی این دختر جوان پرداخته اما از سما هنوز اثری از یافت نشده است.

سما حدود ۲ ماه پیش در شیراز برای فروش قطعه طلای کوچکی به بازار رفته بود در حال بازگشت به خانه به یکباره ناپدید میشود مادر او می گوید که سما با من تماس گرفت و گفت یک ربع دیگر به خانه می رسد اما به مدت دو ماه است که ما همچنان چشم انتظار فرزندمان هستیم .

همچنین ببینید بیوگرافی سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی در شیراز 

بعد از مراجعه کردن خانواده این دختر به پلیس همه دوربین های مسیر تردد سما بررسی شد و این دختر تا زیر پل معلی آباد شیراز به همراه تاکسی آمده و از تاکسی پیاده شده است اما دیگر ردی از او وجود ندارد و در هیچ دوربین مدار بسته دیده نشده است.

خانواده این دختر دست به دامان بسیاری از سلبریتی های پر فالوور در اینستاگرام شدند و از آنها خواستند که تصاویر دخترشان را منتشر کنند تا شاید کسی خبری از او داشته باشد و به آنها اطلاع بدهند اما همچنان خبری از این دختر وجود ندارد.

سما جهانباز پیدا شد آیا؟ آخرین خبر از سما جهانباز دختر گمشده در شیراز

دستگیری 3 نفر در مفقود شدن سما جهانباز

ه نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه ، افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه پرونده قضایی تحت نظر بازپرس شعبه ۱۳ دادسرای ویژه رسیدگی به امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز در حال تحقیقات است بیان داشت: تا کنون 3 نفر در این خصوص دستگیری شده اند که 2 نفر به دلیل ارائه دلایل مثبت بی گناه و با رفع ظن آزاد شده  و یک نفر کماکان در بازداشت به سر می‌برد.

درپایان بنا به اظهارات پدر سما راجع به آخرین نقطه ای که موبایل سما آنتن داشته، تذکر این نکته ضروری است که محدوده ی جغرافیایی مکان مورد اشاره به گونه ایست که برای شناسایی وردیابی وی نیاز به بسیج عمومی ارگان های مختلفی از جمله آتش نشانی با بهره مندی از سگ های زنده یاب، رصد کلیه دوربین های مداربسته اعم از دوربین بانک ها،مجتمع های مسکونی و…خیابان های اطراف،انتشار و تکثیر تصویر سما در سطح شهر خاصه منطقه ی مورد اشاره و بهره مندی از امکانات خاص موجود در فضای سایبر است.

همچنین ببینید فیلم گریه و التماس پدر و مادر سما جهانباز 

در این میان سعید جهانباز پدر سما هم مدعی است که ویدیو‌هایی در دست دارد که نشان می‌دهد یک نفر خارج از طلا فروشی در تعقیب دخترش بوده است. اما طبق گفته او، پلیس کاملا در این رابطه مطمئن نیست و به نظرش این ویدیو‌ها سرنخ قانع کننده‌ای نبوده اند.

البته خانواده دختر اصفهانی گمشده در شیراز می‌گویند که پلیس آگاهی در تلاش است تا فرد تعقیب کننده را شناسایی کند، اما هنوز موفق نشده است.

سما جهانباز پیدا شد؟ آخرین خبر از سما جهانباز دختر گمشده در شیراز

هشت روز قبل هم سرهنگ کاووس حبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس در واکنش به پرونده سما جهانباز  گفته بود که که پلیس در پی تحقیقات خود به یک سری سرنخ‌هایی در این زمینه رسیده است و چند نفر مظنون هم تحت تعقیب قرار گرفته‌اند. اما نتایج فعلا روشن نیست و به محض روشن شدن موضوع اخبار تکمیلی را متعاقبا اطلاع رسانی می‌کند.

یک مظنون دستگیر شده است، اما همکاری نمی‌کند!

سالومه جهانباز، خواهر سما جهانباز دختر گمشده در شیراز به تازگی گفته که طبق دوربین‌های نظارتی و بررسی‌های پلیس آگاهی شیراز، فرد مظنونی دستگیر شده، ولی تاکنون هیچ صحبتی در این مورد نکرده و اعترافی نداشته است.

سما جهانباز پیدا شد؟ آخرین خبر از سما جهانباز دختر گمشده در شیراز

او در گفتگو با روزنامه اصفهان امروز تاکید کرده و گفته است  مورد دیگری که پلیس در حال پیگیری است مربوط به فردی است که بر اساس فیلم‌های به دست آمده در طلافروشی برمی‌گردد و به سما نگاه می‌کند و احتمال می‌رود نقشی در این پرونده داشته باشد، اما پلیس هنوز نتوانسته است این فرد را شناسایی و پیدا کند.

خواهر سما جهانباز معتقد است این دو موضوع احتمالا سرنخ‌های مهمی هستند که امیدار هستند از طریق آن‌ها نتیجه‌ای حاصل شود.

سما جهانباز پیدا شد آیا؟ آخرین خبر از سما جهانباز دختر گمشده در شیراز

یک مظنون دستگیر شده است، اما همکاری نمی‌کند!
سالومه جهانباز، خواهر سما جهانباز دختر گمشده در شیراز به تازگی گفته که طبق دوربین‌های نظارتی و بررسی‌های پلیس آگاهی شیراز، فرد مظنونی دستگیر شده، ولی تاکنون هیچ صحبتی در این مورد نکرده و اعترافی نداشته است.
وی تاکید کرده و گفته است: مورد دیگری که پلیس در حال پیگیری است مربوط به فردی است که بر اساس فیلم‌های به دست آمده در طلافروشی برمی‌گردد و به سما نگاه می‌کند و احتمال می‌رود نقشی در این پرونده داشته باشد، اما پلیس هنوز نتوانسته است این فرد را شناسایی و پیدا کند.
خواهر سما جهانباز معتقد است این دو موضوع احتمالا سرنخ‌های مهمی هستند که امیدوار هستند از طریق آن‌ها نتیجه‌ای حاصل شود.

سما جهانباز پیدا شد آیا؟ آخرین خبر از سما جهانباز دختر گمشده در شیراز

شب روز قبل هم سرهنگ کاووس حبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس در واکنش به پرونده سما جهانباز اظهار کرده بود: پلیس در پی تحقیقات خود به یک سری سرنخ‌هایی در این زمینه رسیده است و چند نفر مظنون هم تحت تعقیب قرار گرفته‌اند اما نتایج فعلا روشن نیست و به محض روشن شدن موضوع اخبار تکمیلی را متعاقبا اطلاع رسانی می‌کند.

معمای سما جهانباز

سرهنگ حمید افرامن رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در گفتگو با فرارو عنوان کرد: «تا این لحظه حدود ۱۲ نفر در رابطه با این پرونده بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفته اند. اما تمامی اظهارات آن‌ها بعد از راستی آزمایی و تائید اظهاراتشان، آزاد و دستور منع تعقیب برایشان صادر شده است.»

سرهنگ افرامن در پایان گفت: «باید به این نکته توجه داشت که تا این لحظه خانم جهانباز، جزء افراد مفقود به شمار می‎آیند و نمی‌توان پرونده او را در دسته آدم‌ربایی طبقه بندی کرد. معتقدم باید این‌ دو مورد دستکم تا به دست آوردن نشانه یا سرنخی از یکدیگر تفکیک کرد. افرادی که ربوده می‌شوند بعد مدتی تماسی گرفته می‌شود و درخواستی از خانواده‌های آنها صورت می‌گیرد، اما درباره خانم جهانباز این اتفاق رخ نداده است؛ لذا پرونده ایشان در دسته مفقودی قرار می‌گیرد. معمولا پرونده‌های افراد مفقود شده زمان بیشتری برای رسیدن به نتیجه نیاز دارند. زیرا در این موارد باید صبر کرد دید کجا و چه زمانی از کارت‌ها و تلفن و سیم کارت ایشان استفاده می‌شود تا پلیس آگاهی بتواند اقدام کند.»

پدر او چند وقت مدعی می‌شود که ویدیو‌هایی از دوربین‌های مداربسته در دست دارد که نشان می‌دهد یک نفر وقتی سما از مغازه طلافروشی خارج می‌شود او را تعقیب می‌کند، اما آن زمان پلیس ادعا می‌کند که این فیلم‌ها سرنخ قانع‌کننده‌ای نیستند… تا الان و با گذشت ۷ ماه هنوز هیچ سرنخی از این دختر ۲۲ ساله اصفهانی در دست نیست. / منبع فرارو ، اعتماد

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

58 نظر

  1. نه اینکه بگم به فال و دعا و این چیزها اعتقاد دارم اما حالا که این همه روز گذشته کاش دست کم یکی از کسانی که یه فرد دارای کمالات میشتاسه که امتحانش رو پس داده معرفی کنه دیگه این خانواده بیش از این زجر نکشن. هر راهی..هر راهی.حتی شده فال تاروت یا قوه و این چیزها از جای معتبر… شاید بتونه مرهمی باشه بر درد این پدر و مادر. در کشورهای پیشرفته هم از افراد خبره در علوم غریبه بهره می برند هر وقت به اندازه کافی اطلاعات در دسترسشون نیست.

    • سلام..اتفاقا منم چندماهه به همین فکر میکنم و میخوام براشون انجامش بدم..اما مطمئن نبودم اون کسی که علم غیب داره زنده اس یا نه چون توی یه شهر دیگه اس و خیلی هم پیر..الان متوجه شدم زنده اس..حتما براشون انجامش میدم.

  2. کاش دست کم یک نفر از خانواده اش بره به شاهچراغ متوسل بشه و نیت کنه که تا سما پیدا نشده مرتب آنجا بره و حتماهم نذر کمک به نیازمند کنه..اربعین هم که نزدیکه…

  3. لحظه لحظه رفتن سما زیر پل مشخصه و ساعتش و ساعتی هم که گوشیش خاموش شده مشخص
    ببینن ماشینهای زیر پل رو و بعد ببینن کدوم یک از این ماشین ها اون لحظه تاچارا بودن ،شاید کمکشون کنه

  4. خیابان تاچارا ۱۰۰ تا دوربین داره

  5. تازه ۱۰۰٪ مسیر گوشیش رو میشه فهمید ،اگه پدرش این مسیر رو کامل دنبال کنه و از اطرافیان سوال کنه بالاخره اگه این دختر طبق صدایی که واسه دوستش گذاشته مشکل دار شده باشه باید یه جایی با طرف درگیر شده باشه ،باید یه آدم یا دوربین مغازه دیده باشه

  6. عزیزم شماهاباهم رفته بودین بیرون اینک سما بخواد بره یه تیک طلا بفروشه به نظرخودتون بهانه نبوده شاید تو اون بیرون رفتن ک با اعضای خانواده بوده کسی پیام یواشکی یا شماره ای یا متلکی گفته وسما اون تیک طلا رو بهونه کرده ک برگرده بره سراغ طرف به خصوص اینک با دوستش هم تماس گرفته اک خانواده یادشون هست با سما از کجاها رد شدن ومسیری ک سما تنها برگشته ورفته رو حتما بذرسی کنید

  7. ی کلام ختم کلام
    برید زیر پل های خراب بیرون شهر بگردید احتمالا جنازه سما اونجاست.
    من فقط میتونم یک هفته تا دو هفته قبل فوت آدمها رو ببینم،الانم دو هفته شده از شبی ک دیدمش توذهنم،من 9 ساله ک میتونم کسایی رو ک میشناسم مریض حال هستن ببینم ک اگه طرف فوت می‌کنه ب خانوادش بگم برن دنبال حلالیت واسش،روزی هم ک خبر گم شدن سما رو دیدم فردا شبش دیدم ک کجا رهاش کردن اما منطقه رو نمیدونم کجاست،توشهر گشتن دنبالش وقت تلف کردنه،باید برن بیرون شهر زیر پل های خراب دنبالش بگردن،یکی ک گم بشه یک ماهه حداکثر پیداش کردن الان شد دوماه ازش خبری نیست پس احتمالاً فوت شده.
    از من گفتن بود.

    • مخاطبی که اسم بماند هست..
      شما برو خودت رویه روانپزشک نشون بده وضعیتت خیلی وخیمه …نیازی نیست ادعای چشم سوم کنی فقط خودت رودرمان کنی کمک بزرگی به این جامعه کردی

      • من حدس میزنم از طریق مجازی با یه پسرشیرازی دوست شده.. اون تایم هم به بهونه طلافروشی ، رفته سر قرار با طرف… پسره هم احتمالا خیلی هَوَل بوده بردتش یجایی بیرون شهر ..سما هم مقاومت کرده و …زبونم لال کار بجای باریکی کشیده

    • کارخودته راستشوبگوکجاانداختیش که ابنقدمطمئن حرف میزنی مشکوک میزنی

    • کمتر شیشه بکش.. احتمالا ساقی جنس خوب بهت نداده

  8. سلام ببینید سما تا زیر پل رفته گیریم زیر پل هم دوربینی نبوده این پل بلاخره چند خروجی داره بلاخره اگه سوار ماشینی شده مجبور از یکی از این مسیرها رفته باشه که هر کدوم خروجی به یکی از خیابانها که دوربین داره رد شده پلیس باید تایم زیر پل و ماشینهایی که در اون ساعت از خروجیها رفتن رو در بیاره و با ماشینهایی که در ساعت نقطه زنی ردیابی گوشی سما زدن دوربین های اون خبابونم ببینه در صورتی که خودروی مشابه از اونجا رد شده شناسایی بشه کار سختی هست ولی چاره چیه

    • Shahin tehrani neshat

      سلام من هم طلا فروشی هارو داشتم میکردم متهم های سارق ارز و می‌نوشتم تک تک نام مغازه ها والبته حالا که موقع دادگاه است ازقبل حواسم به پاپوش های چرند با رشوه ودزدی ازپول خودم بوده است که اصفهانی یا گلستانی یا هرداهاتی بخواد به دروغ ببند دست مریزاد سال پرازجاسوس وخرابکارودزد بوده کشور😄😄😄😄

    • سلام منم نفری که قراره بمیره رو اسمش رو میشنوم یا به هر صورتی ایمیلت چی هست با هم در ارتباط باشیم در واقع اتفاقاتی رو متوجه میشم که بعدا میگم. برای خانم امینی هم زمانی فهمیدم که با شخصی برخورد کدم که دو فامیلی داشت که یکیش امینی بود به mailimail911@gmail.com پیام بده

      • مشکوک میزنی نکنه قاتل خودتی یاسماروخودت دزیدی مریض روانی بکوکجاانداختیش که میگیدبریدزیرپل های خراب روبگردین

  9. تو الان مشکوکی.
    فکر کنم باید از تو هم بازجویی بشه.

  10. لنا ولیلا

    بیاییدهمگی برای پیدا شدن سما دعا کنیم واز خدا بخواهیم که سما هرچه زودتر پیدا شه تا خانوادش ازاین وضع دردناک نجات یابند الهی آمین

  11. Shahin tehrani neshat

    سرقت 8میلیون عدد بیتکویین صنعت ومعدن وکشاورزی ودارایی وبانک مرکزی وگردشگردی وتجارت وسرمایه گذاری وهتلداری متهم من هستنند وفولاد و…… لیدرهولدر بلاکچین هستم

  12. خودت بفهم

    نگا کنید دوستان این جور نمیشه یکی ۲ماه گم شه این اگر قاتل بود میکشتش میزاشتش یه جا اگر گروگان گیر یود زنگ میزد به خانوادش اگر هم بخاطر طلا هاش رفتن براش طلا هاشو میبرن میرن خودشو میندازن یه جا ولی اینجوره این هماهنگ شدس این یک نقر رو پیدا کرده رفته باهاش عشق

    • شما اگر تمام موضوعو از اول نگاه کنید و گوش بدی متوجه میشی که خانم سما جهانباز ؛ عاشق خونوادشه و چطور کسی که عاشق خونوادش باشه همچین کاری میکنه ، هیچ دوست پسری هم نداشته و حتی اگر آدم خانوادشو دوست نداشته باشه هرگز نمیتونه اینچنین خانوادشو تو عذاب قرار بده

    • حرف دل😂🙏

  13. سلام به خانواده محترم سما خانم. خانواده محترم بصورت کتبی از قوه قضاییه بخواهید که با هلیکوپتر اطراف پل معالی شیراز و دشت ها و کوه ها و اگر جنگل هست با دوربین های مجهز تجسس کنن شاید سر نخی بدست بیاید

  14. قضاوت نکنید دوستانی که میگن خودش رفته حتی اگه خودش رفته باسه اشکای پدرش رو دیذه خبر زنده لودنش یا امن بودن جاش رو میداد دختر بیچاره یا جایی زندانیش کردن و دارن ازش سواستفاده میکنن تا زمانی که خسته بشن یا بلایی سرش اوردن پنهان کردن یا حتی امکان داره جن بذده باشش در هرحال اگه خانواده سما این پیام رو دارید میخونید بدونید منم مادرم دخترم دقیقا همسن سما هستش و میتونم درک کنم چه حالی دارید عزیزم یه شماره تماس میذارم خانمی هست ارمنی کارش فوق العاده است همه چی میگه عکس دخترتون رو بهش نشون بدید همه چی رو میگه باهاش تماس بگیرید البته بگم دعا نویس نیست دعا و اینا نمیده فال میگیره و تو فال همه‌چی رو میگه‌حتی اسم کسی که برده باشدش رو هم میگه اسم این خانم ساتیا هستش بگبد فال فوری که خارج نوبت براتون بگیره وگرنه صبح باید زنگ بزنید منشیش وقت میده برای عصر به شخصه ایمان صددرصد اوردم به حرفای این خانم حتی تاریخ پیدا شدن سما رو هم میتونه بگه
    09123267910
    صفر نهصدو دوازده سیصدو بیست وشش هفتادو نه ده

  15. حکیمه خاور

    باید دوربین های محله اطراف خانه عمه اش رو چک کنند شاید کاره اون 3نفره و فکر کنم سما رو به یک کامیون دار که اسمش محسن هست فروختن

  16. حکیمه خاور

    من اینها رو از طریق هیپنوتیزم انجام میدم

  17. حکیمه خاور

    حتی اون فرد کامیون دار خانه من را مورده تعقیب قرار داده وخواست ردی از من پیدا کنه 22ب اول پلاکش

    • ببین دقیقا چی میزنی

    • ماذا فاذا یا حکمیه بی بی خاتون دسته شاتون ؟؟؟؟شر و ور چیه تلاوت میکنی؟؟؟ کدوم سه نفر؟؟ کدوم کامیون ؟؟ کدوم محسن ؟؟ کدوم آش کدوم کشک کدوم ……؟؟؟شیکس نمیزنی احیانا؟

  18. دوستان گلم از من نصیحت به شما’دخترا رو اصلا تنهای اجازه ندید بیرون بروند

  19. دخترا رو تنها بیرون نزارید 🙂💔

  20. خیلی بخاطر سما گریه کردم 😭😭
    بخدا الان اشکم در اومد
    شمااااااااااااا خانواده سما جهانباز
    شما نباید سما رو به تنهای بیرون می‌گذاشتید اداقلللللللللل بابای سما با سما میرفت خوووب😭😭😭😭😭😭😭😭

  21. آخرین اخبار از سما جهانباز :سما جهانباز در شیراز پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت و والدین آن از خوشحالی گریه میکردند

  22. سما جهانباز موقعی که حرف زد گفت من یک دوست داشتم میخواستم باهاش ازدواج کنم ولی وقتی فهمیدم معتاده ولش کردم و اون تا چند وقت دنبالم بود که اخر من بهش گفتم من تو رو نمیخوام اون گفت هر جا بری من پیدات میکنم که آخر با چاقو اومد بالا سرم زیر پل به من گفت اگر نیای میکشمت و خانواده خودت رو هم میکشم که اخر مجبور شدم برم سوار ماشین شوم و من را چشمانم را بست و در یک اتاق دستهایم و پاهایم را بست و من را در اتاق زندانی کرد و گفت یا با من ازدواج میکنی یا همین تو زندانی میمونی که من گفتم نه و من را به مدت 51 روز در اتاق نگه داشت که در آخر پلیس های زحمت کش من را پیدا کردند

    • اون مرد یک لباس قرمز رنگ به تن داشت و من را که زندانی کرد بعد چشمانم را که باز کرد نگاه کرثم دیدم 13 زن در آن اتاق زندانی هستند بعد یک تخت اونور بود که تمام روش پر از خون بود

  23. اون مرد یک لباس قرمز رنگ به تن داشت و چشمانم را که باز کرد دیدم در اون اتاق 13 زن بودند که تمام شلوار های آن زن ها خونی بود و یک تخت اونور بود که تمام روش پر از خون بود که اخر من از دست اون نجات پیدا کردم

  24. دزد سما جهانباز دستگیر شد و حکم اعدام برای ان صادر شد

  25. پدر سما جان بزنید تو گوگل به نام دکتر گاورسی بجستان فردی است که گم شده ها را می‌گوید، ولی من نرفتم پیشش ،من چند سال پیش وقتی از کما بیرون آمدم توسط نیروی عجیبی پیش هاج کمالی رفتم ایشون الان فوت شدن، ولی در عرض ۲ ساعت پسرم و بهم برگردوند و ۱ سال از پسرم دور بودم بیمار شده بودم ،فقط اینو بدونید که هرجا رفتین پیش هر ملایی اون باید خودش علم غیب داشته باشه یعنی جن ها همه چیو بهش میگن و نباید بگی چرا اومدم ،من وقتی پیش ایشون رفتم یک کلمه نزاشت کسی حرف بزنه کلا می‌گفت که کی واسه چه کاری اومده

  26. دقیقا همین کار باید انجام بشه نمیدونم چرا اطلاعات چک نمیکنه سریع این قضیه رو

  27. سلام فیلمی که خانم فاطمه گودرزی فرستاده گویا همه چی هست پسر با تیشرت قرمز با کسی همدست بودند تو فیلم داره پشت گردنش رو شش بار لمس میکنه داره به کسی امار میده تابلو

  28. حکیمه خاور

    ببینید سما که از تاکسی پیاده شده حتما یه ماشین گرانقیمتی چشم او رو گرفته وفریب آن ماشین گرانقیمت رو خورده و سوار شده توی دوربین ها باید دنبال آن ماشین بگردن دخترا خیلی زود گول ماشین شاسی بلند می‌خورند اونم از نوع دودی رنگ

  29. حکیمه خاور

    ببینید سما زیر پل پیاده شده از تاکسی حتما زیره همون پل دوباره سواره یه ماشین دیگه شده مگه نمیگی انگار سما زیر پل آب شده رفته زیره زمین خب معلومه زیره همون پل سوار یهماشینه دیگه شده

  30. حکیمه خاور

    اون پسره توی پاساژ هم به‌ تعقیب سما بود و دوباره توی بازارچه مثل حالته انگاردست فروشان چیزایی رو میفروختن سما توی اون بازآ چه بود وپسره تیشرت قرمز هم به‌ دنبال سما بود تلفن روی گوش پسره بود شاید با کسانی تماس می‌گرفته یا به‌ دوستاش که سما رو به‌ بگیرن

  31. حکیمه خاور

    ای دزدان سما میدونستید اگر پلیس شما رو گیر بیاره حکم اعدام در کمین تان است میدونم خوب مید. نم در کمین من‌ نشسته اید که من‌ رو هم گیر بندازید از شما نمی‌ترسم آماده ام میدونم این سایت را داری میخونی و تا نزدیکی محله ام اومدی ولی یک بلایی از سرتون در بیارم با دستای خودم تحویل قانون آن میدهم خوب نقشه ای براتون ریختم یا اون کامیون دا ههستی به‌ نام‌ محسن یا اون تیشرت قرمزه افغانی

  32. حکیمه خاور

    احساسم اینه سما در یک منطقه پیچ در پیچی افتاده و بردنش واوردن سما از اون منطقه کاره مشکلی هست

  33. لطفا به جای گفتن این چرت و پرت ها فقط برای پیدا شدنش دعا کنید انقدر پشت سر سما داستان درست نکین

  34. بابا دختره پیدا شد با یه عده ای رفته بود مشهد پلیس پیداش کرد

  35. بدون شک سارق برای اینکه ببینه خبرها رو سرچ میکنه .
    یکی از کاریرانی هس که الان پست گذاشته.
    پلیس آگاهی لطفا پیگیری

  36. سلام عرض ادب به نظر من باید تمام اکانت های مجازی ایشون داخل تلگرام واتساپ یا هر جای چک بشه و پیاماشون سرنخ اونجاس

  37. تعجب مینکم پرسنل اگاهی شیراز نتونستن تا حالا سرنجی بدست بیارند. به نظرم دو راه وجود داره که سریع مسئله حل بشه اول یک گروه زبده انتخاب بشه تا موضوع حل بشه اگه نشد ی راه میمونه اونم کمی سخته چون حوزه کاریشون نیست اونم اینه از سربازان گمنام کمک بخوان باور بفرمایید یک روزه موضوع حل میشه خدا کمک خانواده اش بکنه.

  38. آخر یکی بگه سما پیدا شد یا نه .. اینجا یکی بنام تسنیم میگه پیدا شده یکی دیگه گفته مشهد بوده و خاور هم گفته پیداش میکنم آخر نفهمیدیم لین بازی ها چیه پلیس این ۳ نفر رو بگیره هر چی هست زیر سر همین خاور یا تسنیم

  39. کاش منم یه روز گم شم :).!

  40. مردم پیگیری داریم کلن زدن تو خرافات امان از ساقی خوب کمتر فیلم چشم سوم نگاه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *