سوابق شهاب الدین عزیزی خادم

سوابق شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال

سوابق شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و شهاب الدین عزیزی خادم کیست؟ جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بعد از کش و قوس ها و جنجالهای فراوان در نهایت انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شد و آقای خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال منصوب گردید او توانست در دور دوم انتخابات با 49 رای پیروز شود این در حالی بود که یکی از رقبای او که خیلی ها تصور میکردند پیروز شود علی کریمی بود که در همان دور اول با 9 رای حذف شد.

خیلی ها دست دارند بدانند که آقای خادم چه سوابقی را در کارنامه خود دارد و در قبلا کجا فعالیت داشته است.

سوابق شهاب الدین عزیزی خادم

سوابق شهاب الدین عزیزی خادم

شهاب الدین عزیزی خادم علاوه بر هیات مدیره باشگاه سایپا، در شرکت پتروشیمی امیرکبیر و شرکت پتروشیمی شازند نیز عضو هیات مدیره است. عزیزی خادم در شرکت ورزشی ایران خودرو و شرکت بین الملی ساختمان و صنعت ملی و شماری از خودروسازان نیز سابقه حضور در هیات مدیره دارد

شهاب الدین عزیزی خادم کیست

او متولد بهمن ۱۳۵۶ است و تحصیلات خود را در مقطع دکترا و رشته روابط بین الملل – مطالعات منطقه‌ای ادامه داد. او عضو سابق هیات رییسه فدراسیون است.

از فعالیت‌های ورزشی وی می‌توان به عضویت در تیم ملی فوتبال دانشجویان و تیم نیروی زمینی اشاره کرد. عزیزی خادم در انتخابات هیات رییسه سال ۱۳۹۰ در مبارزه انتخاباتی علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال را شکست داد و به هیات رییسه فدراسیون فوتبال رسید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *