بیوگرافی شهاب الدین عزیزی خادم و همسرش کیست +اینستاگرام

بیوگرافی شهاب الدین عزیزی خادم و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی شهاب الدین عزیزی خادم و همسرش کیست +سوابق و اینستاگرام او را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی شهاب الدین عزیزی خادم و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام

شهاب الدین عزیزی خاد یکی از چهره هایی بوده که سابقه ریاست فدراسیون فوتبال را در کارنامه خود دارد اما او را میتوان به عنوان کوتاه مدت ترین رئیس فدراسیون فوتبال در جهان به شمار آورد و کمتر از یک سال فعالیت اخراج شد. درباره علت اخراج او حذف پرسپولیس و استقلال از جام باشگاه های آسیا علام شد.

بیوگرافی شهاب الدین عزیزی خادم

ایشان متولد اول بهمن ماه ۱۳۵۶ در شهر پلدختر می‌باشد و از لرهای استان لرستان است

بیوگرافی شهاب الدین عزیزی خادم و همسرش کیست +اینستاگرام

چندین بار برای ریاست فدراسیون فوتبال کاندید شده بود که مهمترین آنها سال ۱۳۹۵ بوده که با اختلاف رای کمی با مهدی تاج نتوانست به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شود بعد از ۴ سال صبر در نهایت توانست به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شود

پیج اینستاگرام

شهاب الدین عزیزی خادم در اینستاگرام هی پیجی ندارد

بیوگرافی شهاب الدین عزیزی خادم و همسرش کیست +اینستاگرامبیوگرافی شهاب الدین عزیزی خادم و همسرش کیست +اینستاگرام

سوابق

از سوابق ایشان می‌توان به رئیس هیئت مدیره باشگاه سایپا و همچنین عضو هیئت رئیسه شرکت پتروشیمی امیرکبیر شرکت پتروشیمی شازند اشاره کرد همچنین در شرکت ورزشی ایران خودرو و شرکت بین‌المللی ساختمان و صنعت ملی عضو هیئت مدیره بوده است

انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال

شهاب الدین عزیزی خادم در 10 اسفند 1399 موفق شد به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شود این درحالی اتفاق افتاد که علی کریمی فوتبالیست پرطرفدار کشورمان یکی از شانس های اصلی انتخاب ریاست فدراسیون بود اما در عین حال آقای عزیزی خادم با رای بالایی توانست به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شود.

بیوگرافی شهاب الدین عزیزی خادم و همسرش کیست +اینستاگرام

علی کریمی بعد از اینکه نتوانست رای بیاورد در بین خبرنگاران روز مهندس را با تاخیر تبریک گفت که کنایه به مهندسی بودن این انتخابات بود.

در دور نخست انتخابات فدراسیون فوتبال علی کریمی با ۹ رای و مصطفی آجرلو با ۱۸ رای، آخر شدند و از دور انتخابات کنار رفتند.

شهاب الدین عزیزی خادم در دور نخست ۳۵ رای و کیومرث هاشمی ۲۴ رای کسب کرده بودند.

بیوگرافی شهاب الدین عزیزی خادم و همسرش کیست +اینستاگرام

در دور دوم، عزیزی خادم ۴۹ رای کسب کرد و مقابل ۳۸ رای کیومرث هاشمی پیروز شد.

مهمترین اقدامات

شهاب الدین عزیزی خادم قبل از این صحبت‌هایی درباره راه انداختن «شورای عالی راهبردی فدراسیون» تصویب برگشت سنگربان های خارجی به لیگ برتر، تألیف و قانونمند نمودن کارهای مدیرهای برنامه «ایجنت ها» در فوتبال کشور و قراردادی ۱۰ ساله برای اجاره هواپیما چارتر و اختصاصی برای تیم ملی فوتبال کشور، در دوران حضور ایشان در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را نیز داشت.

مدیریت ورزشی:
ایشان دراین باره افزودند:
مدیریت ورزش بسیار دشوار می باشد.
باید پاسخگوی مسئولان رده بالای خود باشند و هم پاسخگوی مردم، در ورزش با منابع انسانی که در اختیار شما می باشد می توانید فعالیت های بزرگ انجام بدهید.
نظر من این می باشد، اگر یک مدیر ورزشی باشد خیلی خوب می باشد، ولی برخی اوقات کسی که انتخاب می‌شود نه مدیر می‌باشد، نه ورزشی.

بیوگرافی شهاب الدین عزیزی خادم و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام

ولی اگر من بخواهم میان مدیر بودن و ورزش بودن یکی را منصوب کنیم، مدیر بودن بهتر می باشد.
به خاطر اینکه مدیریت یک علم می باشد، که همانند یک چتر بزرگ می باشد و ورزش را نیز در بر می گیرد.

آقای عزیزی‌خادم یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت آتیه پردازان تیوا «سهامی خاص» می باشد که میتوان بیان نمود با علی اسکندری و حمیدرضا مهرعلی نیز همکاری دارد.

ایشان به غیر از هیات مدیره باشگاه سایپا، در شرکت پتروشیمی امیرکبیر و همچنین شرکت پتروشیمی شازند هم یکی از اعضای هیئت مدیره نیز می باشد.

بیوگرافی شهاب الدین عزیزی خادم و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام

وی در شرکت ورزشی ایران خودرو و همچنین شرکت بین المللی ساختمان و صنعت ملی و تعدادی از خودروسازان هم سابقه حاضر شدن در هیئت مدیره نیز دارد.

نظر شهاب الدین عزیزی خادم  درباره ریاست کفاشیان

ایشان در این باره می‌گوید :
زمان ریاست کفاشیان فوتبال کشور با چشم پوپولیستی، آسیب‌ها و ضربه های دشواری خورده است، فدراسیون در حرفه دیپلماسی در داخل و فاز خارج و موفق نبوده،
می‌توانم بگویم که ما در طی این مدت کمیته اجرایی AFC را نیز از دست داده ایم.
حالا یا آگاهی داشتیم یا نداشتیم، با رفتارهای غیر انسانی با دکتردادکان برخورد نمودیم، از سوی دیگر نیز با رفتاری اسطوره شکن با علی دایی نیز برخورد نمودیم.

بیوگرافی شهاب الدین عزیزی خادم و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام
در کل ما در این مدت نخبه گریز بوده ایم.

برکناری شهاب الدین عزیزی خادم

شهاب الدین عزیزی خادم عمر ریاستش در فدراسیون فوتبال کمتر از برگ گل نبود. فصل خزان او در فوتبال ایران، سرعتی سرسام آور داشت و بر خلاف همه آنهایی که در مجمع فدراسیون حائز اکثریت آراء شدند، با حکم هیئت رئیسه به کنج رینگ رفت.

بیوگرافی شهاب الدین عزیزی خادم و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام

هیئت رئیسه فدراسیون در اقدامی تاریخی، صورت جلسه عزل موقت عزیزی خادم را امضا کرد و این در شرایطی بود که روسای انتخابی پیش از او هرگز چنین تجربه ای نداشتند. محسن صفایی فراهانی، محمد دادکان، علی کفاشیان و مهدی تاج هر کدام به نوعی از فوتبال رفتند اما هیچ کدام با هیئت رئیسه ای مواجه نشدند که فرمان عزل صادر کند.

بیوگرافی شهاب الدین عزیزی خادم و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام

«مجمع» تحت کنترل و حاکمیت هیئت های فوتبال است؛ روسای هیئت ها همان طور که هر رئیس فدراسیونی را متفقا به عرش می‌رسانند، می‌توانند خدمات بی‌شائبه خود را بار دیگر ارائه بدهند؛ این بار شاید در قالب حمایت دوباره از همان مدیری که به او در مجمع فدراسیون رای داده بودند! در واقع نوعی مانع تراشی برای اعضای هیئت رئیسه که مصمم به برکناری کامل عزیزی خادم هستند.

بیوگرافی شهاب الدین عزیزی خادم و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی شهاب الدین عزیزی خادم +عکس و اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. حامدخیرالهی

    آقای عزیزی مدیری توانمند و لایق است که امیدواریم به نابسامانی هایی که در فوتبال است پایان دهد

  2. جالبه این آقا حامد خیرالهی میگن که عزیزی خادم مدیر خوبیه و امیدواره که این نابسامانی تو فدراسیون رو برطرف کنه،انگار آقا حامد از مریخ تشریف آورده و اطلاعاتی از ورزش نداره، آقای عزیزی خادم رو از فدراسیون بیرون کردن و دلیلشم اینه که یه چندتا تخلف کوچیک داشت،بنده ی خدا کلاً ۴۳ تا تخلف داشته که از همه نوع تخلفی تو پرونده اش بوده که هر چند وقت یه بار یه تخلف جدید ازش بیرون میاد، انقدر آدم فهمیده ای هست که از همه نوع تخلف رو داشته که در حق بقیه تخلف ها اجحاف نشه،یه مورد کوچیک ۱۹ میلیارد به پرسپولیس پول داده،پسرشو تو فدراسیون استخدام کرده،صورت حساب مالی رو نداده،حالا خیلی چیزای بزرگتر هم هستش که اگه رو بشه کل فدراسیون با همه ی دم و دستگاهش میره زیر سوال،کلاهبرداری های میلیاردی،حقوق های نجومی،تخلف تو مزایده و مناقصه،و همچنین با پول بیت المال به اردوهای تیم ملی که خارج از کشور بود رفته،نه یکبار بلکه چندین بار،جالبه آقای داور زنی هم قبل مسابقه با آمریکا،تشریف بردن پیش بچه های تیم ملی والیبال،آخه چرا باید از پول بیت المال هزینه بشه و یه آدمی که تخصصی تو والیبال نداره و همچنین روانپزشک هم نیست که تو رختکن تیم ملی بیاد قول پاداش بده که حتماً امریکا رو ببریم،موندم چرا ورزش رو سیاسی میکنن،حالا ببینید ما تو جام جهانی به انگلیس و ولز میبازیم اما قطعاً آمریکا رو میبریم،دلیلش مشخصه،مثل بازی های تیم ملی والیبال که به ضعیفترین تیمها باختیم اما به آمریکا که رتبه ی بالایی قرار داشت و تمام بازیکنای اصلی تو تیمشون بود،اونا رو بردیم،چون ورزش ما سیاسیه و به هر کشوری ببازیم اما نباید به آمریکا ببازیم،حالا با تهدید و پاداش،خلاصه به هر روشی که میتونن این بازیهای سیاسی رو باید ببریم.خلاص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *