سیدحسین حسینی مجری پیك بامدادی کیست

بیوگرافی سید حسین حسینی مجری به افق فلسطین کیست + حواشی و عکس

سید حسین حسینی مجری و گوینده رادیو، متولد دهه شصت است و در شبکه‌های مختلف رادیو برنامه‌های متنوعی را اجرا کرده و از آغاز تأسیس رادیو تهران نیز در این رادیو فعال بوده است.

سیدحسین حسینی مجری پیك بامدادی کیست

سیدحسین حسینی مجری پیك بامدادی کیست

مجری و گوینده رادیو متولد دهه شصت می باشد که در شبکه های مختلف رادیو اجرای برنامه کرده و از بدو تاسیس رادیو تهران نیز در این رادیو بوده است.

وی از دهه هشتاد وارد سازمان صدا و سیما شده و یکی از برنامه هایی که به مدت ده سال مسئول اجرا آن است برنامه رادیویی پیک بامدادی است که مجری آن می باشد‌

سیدحسین حسینی مجری پیك بامدادی کیست

توبیخ و برکناری سید حسین حسینی از  پیک بامدادی

سیدحسین حسینی که ده سال است که برنامه پیک بامدادی را اجرا می کرد در آذر ماه ۹۷ از اجرای این برنامه برکنار شده و علاوه بر اخراج از برنامه توبیخ نیز شده است.

وی آخرین اجرای خود را روز ۱۱ آذر ماه ۹۷ انجام داده و همین برنامه باعث شده تا توبیخ شود. وحید یامین پور

ماجرای اخراج و توبیخ

این مجری رادیو در آخرین برنامه خود، پیامک یک جانباز را خواند که نوشته بود آموزش و پرورش پس از ۴۰ روز از انقضای بیمه تکمیلی، هنوز ما را بیمه نکرده است .

این مجری در جواب پیامک این جانباز عزیز می گوید که بیمه را همان دستگاهی باید انجام دهد که جانباز آنجا خدمت می‌ کند و سپس موضوع بازنشستگان را مورد انتقاد قرار می دهد که گویا همین جواب و انتقادها باعث شده تا او بعد از ده سال تجربه در اجرای برنامه پیک بامدادی از این برنامه اخراج و توبیخ شود.

سیدحسین حسینی مجری پیك بامدادی کیست

عکس سیدحسین حسینی مجری رادیو

ایشان فعلا در اختیار امور اداری قرار گرفته تا در بخش دیگر از بخش‌ های معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما کار کند. 

برنامه پیک بامدادی از کدام شبکه رادیویی پخش می شود.

همچنین ببینید:

بیوگرافی بهروز رضوی

بیوگرافی ژیلا صادقی

این برنامه صبحگاهی بوده و هر روز صبح بعد از اخبار هشت صبح از رادیو ایران پخش می شود و ساعات پخش آن به جز ایام تعطیل از ۸ و ۱۳ دقیقه تا ۸ و ۳۵ دقیقه است. 

حواشی و جنجال های مجری رادیو

از دیگر اجراهای جنجالی سید حسین حسینی برنامه پارک شهر است که با اجرای وی روی آنتن شبکه رادیویی رفته است.

در یکی از بخش های برنامه پارک شهر این مجری از کوره در رفته و بسیار عصبانی شده است و در واکنش به اظهارات لاکچری پوشیدن آناشید حسینی عروس سفیر ایران که گفته بود در ایران برند واقعی نداریم و من از خارج خرید میکنم گفت که خاک بر سر ما که در ایران به این بزرگی با این همه کارگر و کارگاه، برند نداریم و همه مردم برگ تنشان است.

این اظهارات وی در برنامه زنده باعث شد تا این برنامه قطع شود.

سیدحسین حسینی مجری پیك بامدادی کیست

انتقاد از نمایش لاکچری بازی در فضای مجازی

این‌ گوینده رادیو همچنین به نمایش و تفاخر در اینستاگرام و انتشار تصاویری از ماشین، ساعت، لباس و مدل مو در پیج خود انتقاد کرده و گفته اینگونه تصاویر و نمایش زندگی اشرافی و تجملی وحتی عکس مراسم ازدواج و مهمانی‌ اشرافی در اینستاگرام باعث سرخوردگی خیلی از جوانان کشور می‌شود.

یک دهان دارم دوتا دندان لق، می‌زنم تا زنده هستم حرف حق وی در ادامه گفته که من به همکارانم هم می‌گویم تریبونی که امروز دست ما است، امانت است و قرار نیست تا ابد در اختیار ما باشد. باید تا فرصت هست، حرف مردم و حرف انقلاب را بزنیم.

سیدحسین حسینی مجری پیك بامدادی کیست

ازدواج و همسرش

سیدحسین حسینی مجری متاهل است و چند سالی است که ازدواج کرده است.

آدرس اینستاگرام

با آیدی hosseinhosseinioriginal می‌توانید اینستاگرام حسین حسینی را دنبال کنید و از فعالیت‌های او در این پلتفرم مجازی با خبر باشید.

مجری برنامه به افق فلسطین

سیدحسین حسینی در سال 1402 اجرای برنامه به افق فلسطین را بر عهده داشته که درباره مسائل فلسطین و حمله اسرائیل به غزه میباشد.

به تازگی ویدیویی از سوتی سید حسین حسینی در فضای مجازی منتشر شده است که پربازدید شد. این مجری در بین صحبت هایش به جای اینکه بگوید مردم ایران بیشترین حمایت را از فلسطین کردند می گوید، مردم ایران بیشترین حمایت را از رژیم صهیونیستی کردند. در قسمت زیر ویدیویی از گاف حسین حسینی مجری برنامه به افق فلسطین را قرار داده ایم.

سوتی وحشتانک مجری برنامه به افق فلسطین که در بخشی از این برنامه گفت: «مردم ایران با اختلاف بیشترین حمایت را از رژیم صیهونیستی کردند»!!!!

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. یک اشتباه کلامی واقعا باید سوژه دستتون بشه؟؟؟یه اشتباه لفظی اتفاق افتاده حجم صحبت های تو برنامه فلسطین بالاست و دائما بر مدار فلسطین،غزه،حماس و رژیم صهیونیستی میچرخه اشتباه گفتنش به سهو اشکالی نداره…کمی درک این موضوع لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *