سیلی زدن فرماندار شهر نقده به صورت دو شهروند (فیلم)

سیلی زدن فرماندار شهر نقده به صورت دو شهروند (فیلم)

سیلی زدن فرماندار شهر نقده به صورت دو شهروند (فیلم) و جزئیات را در این صفحه بخوانید.

فیلمی در شبکه های اجتاعی منتشر شده که نوشته شده “فرماندار شهر نقده در استان آذربایجانغربی دو شهروند را در دفترش محبوس کرده که پس از تلفن زدن به کارمندان حراست ، به صورت این شهروندان سیلی زده و به آنها حمله می کند.”

این فییلم واکنش های زیادی را در پی داشته است در فیلمی که دست به دست میوشد شخصی (که گفته میشود فرماندر شهر نقده است) به دو نفری که در اتاق هستند حمله ور میشود.

سیلی زدن فرماندار شهر نقده به صورت دو شهروند

سیلی زدن فرماندار شهر نقده به صورت دو شهروند (فیلم)

هنوز درباره این کلیپ هیچکدم از مسئولان مربوطه واکنشی شان نداده اند.

نَقَده یکی از شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی و مرکز شهرستان نقده است. این شهر در ۹۵ کیلومتری جنوب‌شرق ارومیه واقع شده‌است.[۵] تا سال ۱۳۴۶ شمسی شهر و شهرستان سولدوز شناخته می‌شد که در این سال طی مصوبه‌ای نام این شهر و شهرستان به نقده تغییر یافت

این شهر از شمال به شهرستان ارومیه، از جنوب به شهرستان‌های پیرانشهر و مهاباد، از شرق به میاندواب و از غرب به اشنویه هم‌مرز است.

در نَقَده، زبانهای ترکی‌ آذری و کردی به عنوان زبان مادری و زبان فارسی به عنوان زبان آموزش و مکاتبات رسمی‌، توسط اهالی شهرستان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین ببینید:

سوزاندن 300 سگ زنده در اهواز (فیلم)

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *