ساشا سبحانی

ساشا سبحانی کیست ماجرای ساشا سبحانی

ساشا سبحانی کیست ماجرای استاد ساشا سبحانی که در فضای مجازی جنجال ساز شده است او از ترنس هایی بوده که در شبکه های اجتماعی فالوئرهای زیادی دارد.

ساشا سبحانی کیست

ساشا سبحانی فرزند احمد سبحانی سفیر اسبق ایران در ونزوئلاست میباشد. ساشا سبحانی متولد 1367 است و چند سال از دوران نوجوانی خود را به دلیل شغل پدرش در ونزوئلا گذرانده است ؛ خودش در اینستاگرام توضیح داده که در آن سال ها با پسر هوگو چاوز رئیس جمهور سابق ونزوئلا رفاقت داشته است. می گوید با پدرش اختلاف نظر دارد و از سال ها پیش خودش درآمد کسب می کند.

ساشا سبحانی

گفتگو با ساشا سبحانی بعد از حرف های جنجالی

محمدرضا سبحانی معروف به ساشا و فرزند سفیر اسبق ایران در ونزوئلا یکی از چهره های‌ جنجالی در فضای مجازی است. به گزارش تالاب او در اینستاگرام صفحه دارد و همیشه عکس ها و فیلم هایی منتشر می‌کند که نشان میدهد وضعیت مالی خیلی خوبی دارد. همین موضوع باعث شده انتقاداتی علیه او در شبکه های‌ اجتماعی مطرح شود.

 

او به تازگی با انتشار فایلی، مطالبی را درباره وضعیت مالی خوب خود مطرح کرد اما یک جمله او گفته بود: “اگر نمی تونید پول دربیارید اگر نمی تونید زندگی کنید برید بمیرید”.

این شخص در روزهای اخیر ویدیوهای ضدانقلابی زیادی را منتشر کرده و به سران کشور اهانت کرده است.

او به دلیل ترویج ویدیوهای غیراخلاقی از خود در فضای مجازی مورد حمله کاربران ایرانی قرار گرفته است و بارها ریپورت شده است اما باز هم با پیج های دیگر اقدام به فعالیت های غیراخلاق میکند.

با اینکه اینستاگرام در کشورمان فیلتر شده است اما این افراد سعی میکنند با رفتارهای غیراخلاقی به جلب توجه و کسب فالوئر بپردازد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *