شاپور باقری پرمهر پدر مگان پورمر کیست؟ +بیوگرافی و ماجرای مسکن مهر

شاپور باقری پرمهر پدر مگان پورمر کیست؟ +بیوگرافی و ماجرای مسکن مهر

شاپور باقری پرمهر پدر مگان پورمر کیست؟ +بیوگرافی و ماجرای مسکن مهر را درا دامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

شاپور باقری پرمهر پدر مگان پورمر کیست؟

حضور مگان پورمر بازیگر هالیوودی با پرچم ایران در مراسم گرمی 2020 باعث شد که بسیاری از رسانه دنیا درباره او بنویسند و همچنین کاربران شبکه های اجتماعی درباره اینکه او کجایی است کنجکاوی کنند.

شاپور باقری پرمهر پدر مگان پورمر کیست؟ +بیوگرافی و ماجرای مسکن مهر

در نهایت مشخص شد که او کاملا ایرانی بوده و دختر شاپور باقری پرمهر است که چند سال پیش (سال 1391) از مردم پول میگیرد تا برای آنها خانه بسازد ولی بعد از مدتی فوت میکند و پول مردم نیز به دست دخترانش میافتد .

برخی کاربران چند روز پیش به پیج اینستاگرام کتی پورمر یکی از دختران ایشان رفته و از او پرسید چرا پول مسکن مهر را خوردید؟ و  او پاسخ داد “خوردیم که خوردیم! از سفره انقلاب خوردیم به تو چه”

این پاسخ کتی پورمر دختر شاپور باقری پرمهر و خواهر مگان پورمر مثل بنزین روی آتش در شبکه های اجتماعی شعله ور شد و بسیاری از کاربران و رسانه ها به این موضوع پرداختند که چگونه مثل اب خوردن پول مردم را بالا میکشند و زبان درازی هم میکنند.

ماجرای مسکن مهر و شاپور باقری پرمهر

به گزارش خبرگزاری ایرنا:

بانك مركزي در خيابان مير داماد تهران، (در روز 28 مهر 1392) شاهد تجمع تعداد زيادي از افرادي بود كه خود را شاكي پرونده ‘مرد ميلياردر’ عنوان مي كردند.

اين افراد در مقابل بانك مركزي تجمع كرده بودند تا مراتب اعتراض خود را به گوش مسوولان بانك مركزي برسانند، چرا كه به گفته آنان، بانك مركزي نظارت دقيقي بر عملكرد ساير بانك ها نداشته و همين امر موجب شده سواستفاده هاي گسترده در نظام بانكي صورت گيرد.

‘سعيد طاهري’ يكي از مالباختگان در اين خصوص به خبرنگار ايرنا گفت: آقاي شاپور باقري پرمهر كه خود را سازنده مسكن معرفي كرده بود، در نقاط مختلف شهر اقدام به ساخت و ساز مي كرد و اين ساختمان ها را با قيمت هاي نازلي پيش فروش مي كرد.

وي افزود: اين فرد علاوه بر مبالغي كه از مردم مي گرفت با شگردهاي خاص از چندين بانك خصوصي نيز مبالغ سنگيني تسهيلات دريافت كرده بود.

طاهري بيان كرد: بعد از گذشت مدتي اعلام شد، فرد ميلياردر فوت كرده و تمام فعاليت هاي وي به بازماندگان رسيده است و از اين تاريخ مشكل براي خريداران شروع شد.

وي افزود: از تاريخ درگذشت اين فرد در سال 1384 تاكنون، براي احقاق حقوق از دست رفته خود به هركجا مراجعه مي كنيم با دربسته مواجه مي شويم اما سيستم بانكي در اين بين بيكار ننشسته و براي احقاق حقوق خود اقدام به واگذاري زير قيمت ساختمان ها مي كند در حالي كه ما راه به جايي نداريم.

اين فرد معترض گفت: سووال ما از مسوولان اين است كه چرا به فردي كه از بانك هاي مختلف براي ملكي تسهيلات گرفته اجازه اينكار داده شده و ضمن آنكه چرا در اين ميان بانكهاي تسهيلات دهنده در ضررمردم شراكت نمي كنند و فقط ساختمان ها را به نفع خود مصادره مي كنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. سلام ،دوست عزیز نگین پرمهر اصلا خواهر نداره. یه برادر داره به اسم امین . کتی از کجا دراومد؟ منبع خبرتون چیه و کجاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *