بیوگرافی مگان پرمر (نگین پرمهر) بازیگر دختر شاپور باقری پرمهر

بیوگرافی مگان پورمر (نگین پرمهر) بازیگر دختر شاپور باقری پرمهر مسکن مهر

بیوگرافی مگان پورمر (نگین پرمهر) بازیگر هالیوود + پدر و همسرش را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی مگان پورمر

او یکی از بازیگران مطرح هالیوود بوده که اصالتا ایرانی است

 بیوگرافی مگان پورمر (نگین پرمهر) بازیگر دختر شاپور باقری پرمهر مسکن مهر

وی متولد 14 ژوئن سال 1992 میلادی برابر با 24 خرداد 1371 در تهران میباشد که در حال حاضر به عنوان بازیگر در آمریکا فعالیت دارد و همچنین دارای ثروت زیادی است

او در اینستاگرام بیش از یک میلیون فالوئر دارد.

حضور مگان پورمر در مراسم گرمی با پرچم ایران و آمریکا

این بازیگر در مراسم گرمی سال 2020 با ترکیبی از پرچم ایران و با متن “نه به جنگ با ایران” به این مراسم امد و برخی از رسانه های خارجی نوشتند که او ایرانی آمریکایی است! در حالی که او کاملا ایرانی است.

همچنین ببینید: بیوگرافی پریسا فرشیدی

تحصیلات

دارای مدرک دکترا PhD در رشته مهندسی پزشکی است. او مدرک دکترای خود را در لندن گرفت. وی ضمن انجام پروژه ای، با آنجلینا جولی آشنا شد. آنجلینا در آن زمان تست ژنتیک انجام داده و مطلع شده بود که ژن سرطان سینه دارد. پس از آن ژولی (جولی) در زمینه این بیماری صحبت کرده و از این طریق جان بسیاری از زنان را نجات می دهد. در این حین مگان به قدرت هالیوود پی برده و تصمیم می گیرد تا برای شرکتی که تست جولی را انجام داده مکاتبه کرده و چهره تبلیغاتی آن کمپانی بشود.

بیوگرافی مگان پورمر (نگین پرمهر) بازیگر دختر شاپور باقری پرمهر

 پدرش شاپور باقری پرمهر کیست؟

پدرش شاپور باقری پرمهر در پروژه مسکن مهر ایران فعالیت داشت که به عنوان سازنده بسیاری از خانه های مسکن مهر را به مردم پیش فروش کرد و همچنین وام زیادی از بانک های ایران دریافت نمود تا بتواند این خانه ها را بسازد اما بعد از مدتی فوت میکند و همه پول و وام را فرزندانش مگان پرمر (نگین پرمهر) و خواهر تصاحب کردند.

همچنین ببینید: آیت الله مایک کیست؟

خبرگزاری ایرنا در گزارشی نوشته است که :

‘سعید طاهری’ یکی از مالباختگان در این خصوص گفت: آقای شاپور باقری پرمهر که خود را سازنده مسکن معرفی کرده بود، در نقاط مختلف شهر اقدام به ساخت و ساز می کرد و این ساختمان ها را با قیمت های نازلی پیش فروش می کرد.

وی افزود: این فرد علاوه بر مبالغی که از مردم می گرفت با شگردهای خاص از چندین بانک خصوصی نیز مبالغ سنگینی تسهیلات دریافت کرده بود.

طاهری بیان کرد: بعد از گذشت مدتی اعلام شد، فرد میلیاردر فوت کرده و تمام فعالیت های وی به بازماندگان رسیده است و از این تاریخ مشکل برای خریداران شروع شد.

وی افزود: از تاریخ درگذشت این فرد در سال 1384 تاکنون، برای احقاق حقوق از دست رفته خود به هرکجا مراجعه می کنیم با دربسته مواجه می شویم اما سیستم بانکی در این بین بیکار ننشسته و برای احقاق حقوق خود اقدام به واگذاری زیر قیمت ساختمان ها می کند در حالی که ما راه به جایی نداریم.

این فرد معترض گفت: سووال ما از مسوولان این است که چرا به فردی که از بانک های مختلف برای ملکی تسهیلات گرفته اجازه اینکار داده شده و ضمن آنکه چرا در این میان بانکهای تسهیلات دهنده در ضررمردم شراکت نمی کنند و فقط ساختمان ها را به نفع خود مصادره می کنند.

بیوگرافی مگان پرمر (نگین پرمهر) بازیگر دختر شاپور باقری پرمهر

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

7 نظر

  1. اول از اینکه اقای پرمهر ربطی ب مسکن مهر نداشتن‌دوما‌دختر ایشون شوهرش انگلسیه‌و پولدار‌سوما اقای پرمهر کلاه بردار نبود .اکثرا که مطالبه دارن پول نزول بوده‌‌‌‌بابت ضمانت‌مباینامه تنظیم کردن.درضمن کلیه اموال پساز فوت زیر نظر دادگاه سرپرستی نظارت داشتن .در اخر پرمهر بسیار مرد شریفی بود خواهشا ندونسته بدنام نکنید متشکرم .۱۰ سال کارمند ایشون بودم

    • نزول دهنده یا نزول گیرنده هر دو کار خلاف می کنند شاید درجات فرق داشته باشه از قدیم الایام همه گفتند آخر عاقبت نزول افلاس و بدبختی است

    • من حقوق ده سال جوونی کار و زحمت تو دریا و کشتی و نفتکش رو جمع کردم و کل پول دادم خونه تو دپلت غیاثوند پیش خرید کردم. بعد از مرگش خونه رو نساختن پولمم ندادن. نگو اون گور به گور شده ،وام میلیاردی تو همه پروژه ها داشته. حقوق از کی کیگرفتی؟ از کی دفاع میکنی؟ نقطه عطف و شروع همه بدبختی هام بود این بی پدر مادر حرومزاده و خانواده شریک حروم خور،

  2. سال 84 که تااازه احمدی نژاد اومد … مسکن مهر هم چند سال بعد استارت خورد … چطور میشه ایشون سال 84 فوت شدن بعد توی مسکن مهر هم نقش داشتن؟!!!

    • این مردک شهریور 1389 فوت کرد. خانوادش با وسوسه حروم خواری کل سرمایه ها و امانت مردم که دست پدرش بود رو نقد کردن و فرار کردن آمریکا و کمر خریدارای پروژه های نیمه کارش رو شکستن کاش حداقل نصف پول مردم رو پس میدادن.

  3. تمام زندگی این دختر دروغه. من دوست نزدیک این خانم بودن ولی بعد از کلاه برداری پدرش خیلیا با خانواده ی من تماس گرفتن وادرس خونشونو میخواستن که برن پولشونو پس بگیرند…اونها خانوادگی فرار کردن امریکا. باپول مردم رفت پاهاشو عمل کرد تا قدش بلند بهشه. به دروغ هم میگه phd داره. لیسانس داره. تمام follower های Instagram ش هم fake هستن. مثه بابای خدا بیامرزش دروغگوی حرفه ای هستن این خانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *