فیلم وحشتناک اشهد و شهادتین خواندن یک کودک زیر آوار در ادلب سوریه بعد از زلزله

فیلم وحشتناک اشهد و شهادتین خواندن یک کودک زیر آوار در ادلب سوریه بعد از زلزله

فیلم وحشتناک اشهد و شهادتین خواندن یک کودک زیر آوار در ادلب سوریه بعد از زلزله

شهادتین خواندن یک کودک زیر اور در ادلب سوریه که بسیار تکان دهنده است این کودک که زیر آوا گرفتار شده است از یک نفر کمک میخواهد اما گویا این شخص کاری از دستش بر نمی آید و به این کودک میگوید که شهادتین را بخواند و منتظر مرگ باشد.

شهادتین خواندن یک کودک زیر اور در ادلب سوریه

اینکه چرا این شخص به کمک کودک گرفتار زیر آوار نمیرود نمیتوان قضاوت کرد و شاید اگر کمکش کند جان هر دو به خطر بیافتد و تنها راه این باشد منتظر رسیدن نیروهای امدادی باشد.

تصاویر گرفته شده از ررسانه ها لحظه وقوع زمین لرزه دوم به بزرگی 7.8 ریشتر را در مالاتیا در ترکیه نشان می دهد.

زلزله دوم کمتر از 12 ساعت پس از زلزله اول رخ داد و مردم شهرهای بزرگ ترکیه و سوریه را تحت تاثیر قرار داد. تعداد کشته شدگان حداقل 1500 نفر است و گمان می رود تعداد زیادی زیر آوار گیر افتاده باشند.

همچنین ببینید:

آیا زلزله ترکیه و سوریه نشانه ظهور امام زمان (عج) است؟

فیلم کامل لحظه زلزله شهر حریم سوریه

پس از زلزله ای که بیش از 1300 کشته برجای گذاشت، انگلیس آخرین کشوری است که اعلام کرد به ترکیه و همچنین شمال سوریه کمک خواهد کرد و انتظار می رود تعداد کشته ها افزایش یابد.

به گزارش رویترز، وزارت امور خارجه انگلیس اعلام کرد که انگلیس 76 متخصص جستجو و نجات، چهار سگ جستجو و تجهیزات نجات را امروز اعزام خواهد کرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *