فیلم کامل شکسته شدن دنده های مالون خواننده معروف پاپ در کنسرت

فیلم کامل شکسته شدن دنده های خواننده معروف پاپ در کنسرت

فیلم کامل شکسته شدن دنده های مالون خواننده معروف پاپ در کنسرت

فیلم کامل شکسته شدن دنده های پست مالون خواننده معروف پاپ که در کنسرت دچار حادثه شد این حادثه کنسرت او نیمه تمام کرد.

فیلم کامل شکسته شدن دنده های پست مالون

پست مالون خواننده معروف زمانی که در حال اجرای مویقی بود ناگهان درون یک حفره در استیج افتاد و دنده های او شکست.

این خواننده روی استیج دایره ای شکل در میان هوادارانش در حال اجرا بود ناگهان حفره وسط استیج شکسته شد او سقوط کرد. اینخواننده به گونه ای سقوط کرد دنده هایش به شدت تحت فشار قرار گرفت و دنده های او شکست.

حفره وسط استیج چه بود؟

این حفره برای این بود که پست ملون بتواند بعد از استفاده از گیتارش آن بعد از باز شدن درب های حفره به پایین منتقل کند اما مسئول برگزاری فراموش کرده بود که درب حفره قفل کند و همین باعث شد که این خواننده هنگام گذاشتن پا بر روی حفره دچار حادثه شود و درب های این حفره باز شود و پست ملون سقوط کند.

همچنین ببینید

فیلم افتادن تلویزیون روی سر نوازنده در بم 
فیلم کامل مرگ وحشتناک اعضای بی تی اس
سقوط رضا صادقی از پله

بعد از این حادثه امدادگران به سرعت برای کمک به او وارد صحنه شدند و او را به پشت صحنه منتقل کردند در ازمایشات اولیه گفته شد که او مشکل خاصی ندارد و دوباره بر روی استیج بازخواهد گشت اما هنگامی که پست ملون تصمیم داشت بازگردد احساس درد شدید در قفسه سینه کرد و حتی نفس کشیدن برای او با مشکل مواجه بود و در نهایت به بیمارستان منتقل گردید.

فیلم کامل شکسته شدن دنده های مالون خواننده معروف پاپ در کنسرت

بعد از انتقال او به بیمارستان و عکسبرداری از قفسه سینه اش مشخص شد دو دنده او او با شکستگی مواجه شده است.

در نهایت این ستاره پاپ به قول اش عمل کرد و بعد از ۱۵ دقیقه به صحنه برگشت. پست مالون با وجود مصدومیت، چند آهنگ دیگر از جمله Rockstar و Cooped Up را خواند که با تشویق هواداران مواجه شد.

او پس از تمام شدن کنسرت در توئیترش عذرخواهی کرد و گفت که سه دنده اش بر اثر این حادثه شکسته است، اما پس از مراجعه به بیمارستان حال اش بهتر شده است. پست مالون همچنین گفته که بخشی از پول پرداختی حاضران را به عنوان غرامت پس می‌دهد.

فیلم کامل شکسته شدن دنده های مالون خواننده معروف پاپ در کنسرت

پست مالون کیست

آستین ریچارد پست (متولد ژوئیه ۴، ۱۹۹۵) شناخته شده به عنوان پست مالون یک خواننده آمریکایی، رپر و ترانه‌سرای آمریکایست. او فعالیت خود در سال ۲۰۱۵ آغاز کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *