فیلم کامل| مرگ وحشتناک اعضای (بی تی اس) BTS آرمی ها عزادار شدند

فیلم کامل مرگ وحشتناک اعضای (بی تی اس) BTS آرمی ها عزادار شدند؟

فیلم کامل| مرگ وحشتناک یکی از اعضای بی تی اس(BTS ) فیلمی در اینستاگرام  انتشار شده در مورد مرگ یکی از اعضای بی تی اس در کنسرت در حال اجرا یکی از داغ ترین و پربیننده ترین خبر در فضای مجازی می باشد.

فیلم کامل| مرگ وحشتناک اعضای (بی تی اس) BTS آرمی ها عزادار شدند

فیلم مرگ وحشتناک یکی از اعضای بی تی اس (BTS)

به نقل از گزارش‌های رسیده شده فیلمی که در آن مرگ یکی از اعضای گروه بی تی اس که در در حال اجرا در کنسرت بودند بازتاب بسیار زیادی در فضای مجازی داشته است در این ویدیو شیئ بزرگ از سقف سالنی که در آن کنسرت داشتن به طور خیلی وحشتناک بر روی یکی از اعضای گروه موسیقی بی تی اس سقوط می کند.

اما جالب است بدانید تحقیق ها و بررسی ها نشان داده که این فیلم مربوط به حادثه ای است که پنجشنبه در هونگ کنگ اتفاق افتاده است و ربطی به این ماجرا ندارد خواننده ی هنگ کنگی قطع نخاع شده و در حال حاضر زنده است باید بدانید که ‏bts آرمی ها در ایران مدتی بعد از جدا شدن موقت از گروه بی تی اس آهنگ و اجرا های سولو اعضای این گروه را دنبال می کنند.

اعضای گروه بی تی اس گروه کره ای می باشد و هفت حوض عضو هستند گروه متشکل از هفت عضو به نام های..آر ام ..وی ،جین،جیمین …جی هوپ.. شوگاوجونگ کوک

همچنین ببینید : فیلم کامل اجرای آیو و جی‎هوپ (بی تی اس) در برنامه پالت

در سال ۲۰۱۳ این گروه فعالیت خود را با منتشر کردن آلبوم2Cool4Skool شروع کردند.این گروه از ابتدای کار به سبک هیپ هاپ تمرکز داشت اما به مرور زمان و کسب شهرت بیشتر در سبک های مختلف کار می کنند.

بی تی اس مخفف شده نام گروه آنها به معنای پسران ضد گلوله است به گفته یکی از اعضای گروه آن ها به نام جی هو این گروه و نامش اشاره به مقاومت در در مقابل انتظار های بی جا از نوجوانان دارم آنها بعد از حدود سه سال که از فعالیت شان می گذشت برسر زبان‌ها افتادند با انتشار آلبومWings

همچنین ببینید : بیوگرافی اعضای بی تی اس (bts) و همسران  +عکس و اینستاگرام

این گروه موسیقی در سال ۲۰۱۸ در عرض دو سال به سریع ترین گروه از زمان بیتلز شدند که به ۴ جایگاه شماره یک آلبوم دست می یابند.آنها در سال ۲۰۲۰ نامزد جایزه گرمی و هنرمندان کره ای که برای اولین بار در چارت ۱۰۰ و ۲۰۰ بیلبورد در مقام اول رسیده است این گروه با فروش ۲۰ میلیون پرفروش ترین هنرمندان کره جنوبی به حساب می آیند.

همچنین ببینید : پاسخ آرمی ها و هواداران بی تی اس به توهین شبکه مستند صداوسیما

(BTS) گروه موسیقی معروف کره‌ای، در جشنی که به مناسبت نهمین سالگرد تاسیسشان برگزار شد، خبر ناامیدکننده‌ای برای طرفدارانشان در سرتاسر جهان داشتند؛ آن‌ها اعلام کردند برای تمرکز بر حرفه انفرادی خود نیاز به استراحت و توقف دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، اعضای گروه در ویدیویی که برای طرفدارانشان منتشر کرده‌اند گفته‌اند که خسته هستند و مرحله سختی را پشت سر می‌گذارند. آن‌ها همچنین گفته‌اند که گروهشان قوی‌تر از قبل باز خواهد گشت.

شوگا، ستاره ۲۹ ساله این گروه کی پاپ گفته است که ما در حال حاضر در یک توقف مقطعی هستیم.

شرکت هایپ که مدیریت این گروه کره‌ای را بر عهده دارد، تلاش کرده که نگرانی طرفداران، از این خبر را کم کرده و از واکنش‌های خبری اقدام گروه بی تی اس بکاهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

14 نظر

  1. بی تی اس نی اسم گروهشون میرور mirror هستی فک کنم این گروه چینیه نمیدونم 🗿🗿ولی خدا رحمت شکنه

  2. این کنسرت گروه میرور یه گروه چینی بوده
    گروه بی تی اس سالم هستند

  3. احمقا سکتم دادین این بی تی اس نیس خودمم اسم گروهشون رو نمیدونم ولی این بی تی اسس نیستتتت

  4. زبونتو گاز بگیر:/

  5. اولا این بی تی اس نیست اسمش گروه میروره دوما اون یارو که له شد نمرد فقط بمیرم واسش فلج شد

  6. فکر کردم به درک واصل شدن خوشحال شدم

  7. خوشحال شدم اخه فکر کردم واقعا مرد

  8. هه هههههههه یکی از ارزو هام مین بود هاهاها از عذادار شدن گی لی تر لذت می برم ارمی ها یه مشت فشاری هستن

  9. بی تی اس نی که
    یه گروه چینیه که وقتی دارن خوانندگی میکنن یکی از رقصنده های اون گروه که عضو نبوده رقصنده بوده این اتفاق براش میفته
    خدا رحمتش کنه ناراحت کننده اس

  10. ARMY 💜🇰🇷

    دمتون ببند اشغال این گروه میرور هست انشاالله خودت قطع نخاع بشی ما خوشحال بشیم شادی کنیم

  11. انشالله نیست و نابود بشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *