اجرای آیو و جیهوپ (بی تی اس) در برنامه پالت

فیلم کامل اجرای آیو و جی‎هوپ (بی تی اس) در برنامه پالت

فیلم اجرای آیو و جیهوپ (بی تی اس) در برنامه پالت را تماشا کنید. جیهوپ که خواننده ای اهل کره جنوبی می باشد و عضو گروه بی تی اس است پس از جدایی گروهش که به صورت انفردی کارهای خودش را ادامه می دهد حالا در این ویدیو اجرای مشترک با آیو داشته است.

اجرای آیو و جیهوپ (بی تی اس) در برنامه پالت

 اجرای آیو و جیهوپ (بی تی اس) در برنامه پالت

از این به بعد اجرای جیهوپ و آیو را در برنامه پالت تماشا کنید به گزارش های رسیده اجرای مشترکی که بین جیهوپ و آیو از گروه بی تی اس به یکی از پربازدید کننده ترین و پربیننده ترین فیلم ها در میان طرفداران بی تی اس در فضای مجازی در آمده است .

جیهوپ که در برنامه پالت شوی آیو به عنوان مهمانحضور پیدا کرده بود در این برنامه هر دو خواننده با هم یکی از آهنگ های معروف خودشان را با هم اجرا کردند و پس از به اشتراک گذاشتن ویدیو اجرای خودشان در کمتر از ۲۴ ساعت هزاران بازدید گرفت.

همچنین ببینید علت جدایی بی تی اس bts مشخص شد 

جیهوپ که خواننده ای اهل کره جنوبی می باشد و عضو گروه بی تی اس است پس از جدایی گروهش که به صورت سلو کارهای خودش را ادامه می دهد حالا در این ویدیو اجرای مشترک آیو و جیهوپ را که در اینستاگرام منتشر شده میبینیم.

جونگ هوسوک قبل از اینکه عضو کمپانی بیگ هیت بشه عضو یک گروه رقص زیر زمینی به اسم نورون بوده که تقریبا توی شهر خودشون شناخته شده بودند.او قبلا همراه با یونگجه برای کمپانی JYP آدیشن داده بود اما از اونجا رد میشه ولی امیدش رو از دست نداد و برای کمپانی بیگ هیت هم آدیشن داد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *