فیلم کامل / سقوط پسر جوان از پل معلق آبیدر سنندج شکسته شدن پل معلق

فیلم کامل / شکسته شدن پل معلق سنندج و سقوط پسر جوان با ضربه زدن به تخته پل معلق و آخرین خبر از وضعیت مصدوم را در این صفحه مشاهده نمایید.

فیلم کامل / سقوط پسر جوان از پل معلق سنندج شکسته شدن پل معلق آبیدر

روز گذشته پسر جوانی بر روی پل معلق آبیدر سنندج اقدام به ضربه زدن محکم بر روی تخته کف پل کرد کی به یکباره این تخته شکسته و پسر جوان به پایین پرتاب شد اما شانس آورد که بند لباسش مانع سقوط او به پایین شد.

کار خطرناک و عمدی این پسر جوان در ویدیو قابل مشاهده است که به دلیل سهل انگاری و ضربه زدن بر روی تخته باعث شکسته شدن کف پل شد و به پایین پرتاب گردید.

و شبختانه با توجه به اینکه این فرد از تجهیزات ایمنی استفاده کرده بود بدون هیچ گونه آسیبی نجات یافت .

لازم به ذکر است که پل معلق پارک جنگلی آبیدر سنندج یکی از پل های معروف کشورمان بوده که هر روزه بازدید کننده های بسیار زیادی دارد این پل به طول ۳۲۰ متر و عرض ۱۲۰ سانتیمتر می باشد و ارتفاع آن از کف دره کوه آبیدر ۸۸ متر است اگر این پسر جوان به پایین پرتاب میشد بدون شک جراحات بسیار عمیق و شدید را متحمل می شد و چه بسا جانش را از دست می‌داد.

علی اصغری سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مجموعه تفریحی زیبپ‌لاین و پل معلق در پارک جنگلی آبیدر پس از اتمام، تکمیل و کسب مجوزهای استاندارد طی فرآیند قانونی و برگزاری فراخوان به پیمانکار بخش خصوصی واگذار شد.

وی خاطرنشان کرد: پیمانکار بخش خصوصی برای رعایت نکات ایمنی متعهد شده و ضمن بیمه کردن تمام پرسنل، نسبت به بیمه حوادث این مجموعه هم اقدام کرده است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا