گزارش صدا و سیما از قتل مهرداد سپهری (فیلم)

گزارش صدا و سیما از قتل مهرداد سپهری (فیلم)

گزارش صدا و سیما از قتل مهرداد سپهری (فیلم) و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بعد از انتشار فیلم لحظه ضرب و شتم مرد جوانی به نام مهرداد سپهری توسط مامور نیروی انتظامی در مشهد که منجر به مرگ او شد واکنش های زیادی در فضای مجازی به وجود آمد و این فیلم بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشت

گزارش صدا و سیما از قتل مهرداد سپهری (فیلم)

رسانه های بیگانه معتقد بودند صداوسیما که خبر مرگ جورج فلوید سیاه پوست را بارها پخش کرده و در بوق و کرنا کرده بود حالا چرا در باره خبر مرگ مهرداد سپهری توسط یک مامور نیروی انتظامی سکوت کرده است.

در نهایت صدا و سیما شب گذشته گزارشی را در این باره پخش کرد و به جزئیات ماجرا پرداخت.

گزارش صدا و سیما از قتل مهرداد سپهری (فیلم)

علی اکبر احمدی‌نژاد بازپرس قتل مشهد در خصوص فوت مهرداد سپهری در ماجرای حضور پلیس، گفت: پرونده این فرد در حال حاضر به دادسرای نظام رفته است و کار‌های اولیه را ما انجام دادیم.

او با بیان اینکه خانواده این فرد مدعی بودند که بستگان همسر این فرد او را مورد ضرب و شتم قرار داده اند، افزود: خانواده او مدعی بودند که به جز بستگان همسر، حتی کسبه محل هم او را کتک می‌زدند و سپس پلیس آمده‌است و یا اسپری یا شوکر زده است، اما الان می‌بینیم روی این مانور داده می‌شود که کار نیروی انتظامی است.

او در واکنش به سخنان برادر این فرد که ادعا کرده بود شاهدانی دیده‌اند که پلیس سر او را میان صندلی فشار داده و با زانو به پشت او فشار آورده است، تصریح کرد: خانواده می‌گفتند ما یک نفر شاهد داریم که دیده است در دهانش اسپری زدند یا داخل خودرو به او اسپری زدند، این‌ها مواردی است که باید بررسی شود و چون من تحقیقات نکردم اطلاعی ندارم، اما خود خانواده می‌گفتند کتک‌کاری کردند و علاوه بر خانواده همسرش افرادی از محل هم او را می‌زدند چرا که آدمی بوده که فحاشی می‌کرده است و روی اعصاب مردم و ماموران بوده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *