اینستاگرام مهرداد سپهری +آدرس پیج

اینستاگرام مهرداد سپهری کشته شده در مشهد

اینستاگرام مهرداد سپهری +آدرس پیج اینستاگرام او را در این بخش از ممجله شبونه مشاهده نمایید

آقای مهرداد سپهری چند روز پیش با دیگری که با پلیس انجام داد توسط یک مامور سهل انگار بر اثر اسپری فلفلی جان باخت و حالا نامش در فضای مجازی حسابی جنجال برانگیز شده است.

اینستاگرام مهرداد سپهری +آدرس پیج

اینستاگرام مهرداد سپهری

بعد از شهرت او در بین شبکه های اجتماعی پیچ های متعددی با نام او در اینستاگرام ساخته شد همه آن فیک و جعلی میباشند و مشخص نیست پیج اصلی او در اینستاگرام کدام است.

لازم به ذکر است که او توسط یک مامور پلیس در مشهد  کشته میشود و دادستانی خراسان رضوی به این پرونده ورود کرده و دستور رسیدگی سیع به این پرونده را داده است.

عصر روز گذشته فیلمی بسیار دردناک منتشر شد که جوان مشهدی به نام مهرداد سپهری توسط پلیس دستگیر شده است. در این فیلم تلخ جوان مشهدی صحبت می‌کند و پلیس به زعم خود برای تادیب او از اسپری فلفل استفاده می‌کند و آن را به صورت جوان می‌زند و جایی که می‌بیند اسپری افاقه نمی‌کند، در حالیکه مهرداد سپهری را به ستون برق بسته، به صورت متوالی به بدن او شوکر برقی می‌زند. نکته دردناک‌تر اینکه مردمی که تماشاچی ماجرا هستند، زمانی که پلیس از اسپری یا شوکر استفاده می‌کند، بلندتر می‌خندند. گویا این خشونت است که در خنده‌های هیستریک بازتولید می‌شود.

در ویدئو مشخص است که این مرد به نام مهرداد سپهری دست‌هایش بسته شده است. و یک مامور نیروی انتظامی بارها با شوکر و اسپری فلفل او را شکنجه می‌دهد.

یکی از اعضای خانواده این فرد به خانواده او به بی‌بی‌سی گفته‌ که مهرداد سپهری “بر اثر خفگی با گاز فلفل در خودروی نیروی انتظامی جان باخته است.”

براساس گفته‌های خانواده، “پزشکی قانونی به طور شفاهی دلیل مرگ را تایید کرده است”. خانواده او می‌گویند که “مهرداد سپهری وقتی بیهوش بوده به خودروی پلیس منتقل شده است.”

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *