فیلم کامل / صف کشتار گاوهای گرسنه و ورشکستگی دامداران

فیلم کامل / صف کشتار گاوهای گرسنه و ورشکستگی دامداران

فیلم کامل / صف کشتار گاوهای گرسنه و ورشکستگی دامداران ظاهرا دامداران برای جلوگیری از موج ورشکستگی کشتن گاو های گرسنه پرداخته اند برای اطلاعات بیشتر به این ضفحه مراجعه نمایید.

فیلم کامل / صف کشتار گاوهای گرسنه و ورشکستگی دامداران

 

صف کشتار گاوهای گرسنه

کشتار گاو های گرسنه راه حلی است برای نجات از ورشکستگی دامداران طبق اخبار منتشر شده و شنیده شده قیمت خوراک دام از سوی دولت ۶ برابر شده است.

فیلمهایی از ورشکستگی دامداران چندی پیش در فضای مجازی دست به دست شده و حالا صف کشتار گاو های گرسنه جلوی کشتارگاه ها خبری جنجالی بوده که مورد توجه قرار گرفته است. طبق اخبار شنیده شده دولت یک شبه قیمت خوراک دام را ۶ برابر کرده است در صورت صحت و درستی این خبر فردی که برای خوراک دام خود سه میلیارد تومان هزینه می کرد اکنون باید ۱۸ میلیارد تومان هزینه کند و تامین این مبلغ هنگفت آن هم در این مدت کم برای دامداران غیر ممکن است .

بنا به گفته رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور بسیاری از دام های دامداری ها از ضعیف و نیمه جان شده و وزن زیادی از دست داده‌اند جالب است که روزانه مشتریان دام های نیمه جان و ضعیف اما ارزان در کشورهای العربی بیشتر شده و قاچاقچیان دام این حیوانات را به کشورهای عربی می فروشند و در نتیجه باعث موفقیت و پیشرفت کشورهای همسایه که خوش خوراک ارزان قیمت و خوب برای شان می گیرن.

د فیلم گزارشات منتشر شده از مرکز آمار ایران متوسط مصرف گوشت یک خانوار ۴ نفره در دهه ۵۰ ۱۳۰ کیلو گرم بود که اکنون به ۳۰ کیلوگرم رسیده است تعداد زیادی از دامداران تازه کار و کوچک متاسفانه به زودی چاره‌ای جز خارج شدن از چرخه تولید ندارند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *