طلاق رامبد جوان از نگار جواهریان صحت دارد؟ + جنجال جدایی از همسر سوم

طلاق رامبد جوان از نگار جواهریان صحت دارد؟ + جنجال جدایی از همسر سوم و ماجرای طلاق و جدایی رامبد جوان از همسر سومش را در مجله شبونه مشاهده کنید.

طلاق رامبد جوان از نگار جواهریان صحت دارد؟

خبری در شبکه های در حال انتشار است که در آن به جدایی با نگار جواهریان اشاره شده و باعث واکنش تند و شگفتی برخی کاربران شده است.اخبار سینما و هنرمندان

شایعه طلاق و جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان در شبکه های اجتماعی در حالی منتشر شده که هنوز چند سال از ازدواجشان نگذشته است.
کاربران شبکه های اجتماعی درباره خبر و یا بهتر بگوئیم شایعه طلاق رامبد جوان واکنش انتقادی نشان داده و او مورد نکوهش قرار داده اند.

علت انتشار شایعه جدایی

علت انتشار خبر طلاق جوان کارگردان و تهیه کننده و مجری ایرانی دیده نشدن این دو با هم در محافل و مراسم است و مدتی است که جوان همراه همسرش در جشنواره ها و محافل حضور ندارد و کمتر با هم دیده شدند.

طلاق رامبد جوان از نگار جواهریان صحت دارد؟ + جنجال جدایی از همسر سوم

ماجرای طلاق زوج هنری

البته باید گفت این علت نمیتواند دلیل صحت این شایعه باشد، چرا که چندی پیش نیز درباره نیوشا ضیغمی این شایعه پخش شد که بعدا دروغ و عدم صحت آن با بچه دارشدنشان روشن شد.
باید دید که این هنرمند عزیز به این خبر داغ شبکه های اجتناعی چه واکنشی نشان خواهند داد و آیا این خبر صحت دارد یا نه

طلاق رامبد جوان از نگار جواهریان صحت دارد؟ + جنجال جدایی از همسر سوم

ازدواج های رامبد جوان

مجری خندوانه در دهه هفتاد با ماندانا روحی از بازیگران ایرانی ازدواج کرد که بعد از مدتی به طلاق انجامید.
بعدا با سحر دولتشاهی دیگر هنرمند ایرانی ازدواج کرد که این وصلت نیز بعد از چند سال به جدایی کشیده شد.

جنجال جدایی از همسر سوم

ازدواج سومش نیز بعد از طلاق از دولتشاهی صورت گرفت که در سال ۹۳ با نگار جواهریان بود که اینک نیز خبر سومین طلاقش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

رامبد جوان به جز مجری گری، کارگردانی هم کرده است و سریال های گم گشته، نشانی، مسافران و توطئه فامیلی را کارگردانی کرده است و سریال نشانی را هم که سال 87 از شبکه دوم پخش شد کارگردانی کرده است. او کارگردان برنامه خندوانه هم می باشد که از سال 1393 از شبکه نسیم در حال پخش است.

رامبد در دهه 70 با ماندانا روحی ازدواج کرد. همسرش هم بازیگر بود ولی این ازدواحج زیاد سروصدا به پا نکرد و کسی زیاد از این ازدواج با خبر نشد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا