طلاق همسر مهدی قائدی واقعیت دارد؟ +فیلم

طلاق همسر مهدی قائدی واقعیت دارد؟ +فیلم و جزئیات جدایی

انتشار امروز 24 بهمن 1400 * طلاق همسر مهدی قائدی جنجال به پا کرد +فیلم و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

خبرهای زندگی خصوصی مهدی قائدی به دلیل فعالیت های همسر او در فضای مجازی گاه گاهی منتشر میشود که باعث خبرساز شدن این بازیکن فوتبال میشود. همسر مهدی قائدی در اینستاگرام به شدت فعال بوده و با انتشار استوری و پست های جنجالی مورد توجه قرار میگیرد. ازدواج جنجالی مهدی قائدی با یک خانمی که 7 سال ازخودش بزرگتر است باعث شد که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به پیج اینستاگرام همسر این بازیکن بروند و فعالیت های او را دنبال کنند.

طلاق همسر مهدی قائدی واقعیت دارد؟ +فیلم

طلاق همسر مهدی قائدی واقعیت دارد؟

خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر طلاق مهدی قائدی از همسرش که البته این خبر صحت ندارد.

این شایعه در حالی رخ داده که مهدی قائدی و همسرش بارها به صورت دو نفره در بازار خرید دبی و تهران دیده شده اند و اینکه اخبار مبنی بر جدایی و طلاق آنها چگونه در برخی از سایتها منتشر می شود جای تأمل دارد.

البته ستاره معصومی همسر مهدی قائدی یکی از چهره های جنجالی در فضای مجازی بوده که در اینستاگرام حسابی فعال است او چندی پیش با امیر تتلو جنجالی به وجود آورد که تتلو اقدام به فحاشی به همسر مهدی قائدی کرد و باعث شد که خانم معصومی در صدد شکایت از این خواننده براید.

طلاق همسر مهدی قائدی واقعیت دارد؟ +فیلم و جزئیات جدایی

شاید یکی از دلایلی که مهدی قائدی و همسرش در راس اخبار فضای مجازی قرار گرفتند استوری هایی بوده که همسر مهدی قائدی در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد و باعث می شود مهدی قائدی هم وارد حاشیه شود.

گفتنی است ستاره معصومی همسر مهدی قائدی هفت سال از او بزرگتر بوده و همین سبب شده که برخی از رسانه ها شیطنت هایی درباره جدایی آنها کرده باشند

طلاق همسر مهدی قائدی واقعیت دارد؟ +فیلم و جزئیات جدایی
مهدی قائدی (زاده 14 آذر 1377 – بوشهر)، بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران با شماره 25 در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند. وی فوتبال خود را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل 96–1395 به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست 10 گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *