عروسی دختر سردار سلیمانی زینب سلیمانی ازدواج و عقد +جزئیات

عروسی دختر سردار سلیمانی زینب سلیمانی قاسم ازدواج و عقد +عکس و جزئیات

عروسی دختر سردار سلیمانی زینب سلیمانی همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

عروسی دختر سردار سلیمانی زینب سلیمانی

در ۸ تیرماه ۱۳۹۹ خبر ازدواج دختر سردار سلیمانی در رسانه‌های کشورمان منتشر شد و باعث تعجب برخی از مردم گردید

اینکه چرا دختر سردار قبل از فرا رسیدن سالگرد پدرش اقدام به ازدواج کرده سوالی است که در ذهن بسیاری از مردم درج شده است

عروسی دختر سردار سلیمانی زینب حاج قاسم سلیمانی ازدواج و عقد +جزئیات

البته آنها عروسی نگرفته اند و صرفاً یک مراسم عقد برای محرمیت خوانده شده است.

خانم مغنیه خواهر شهید عماد مغنیه این خبر را رسانه ای کرد بلافاصله بسیاری از سایت‌های خبری آن را پوشش دادند

پسر معاون اجرایی حزب الله لبنان داماد سردار سلیمانی شده آقای سید رضا صفی الدین فرزند سیدهاشم که چند سالی با خانواده قاسم سلیمانی رفت و آمد خانوادگی داشتند در نهایت در روز ولادت حضرت زینب مراسم عقد آنها برگزار شد

برخی از رسانه ها و کانال های شبکه های اجتماعی نوشته اند که آنها عروسی برگزار کرده‌اند که اینگونه نبوده و صرفاً یک مراسم کوچک عقد محرمیت بوده است.

فرزند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی متولد دهه ی ۱۳۷۰ شمسی در شهر تهران می باشد. او در رشته ی علوم انسانی به تحصیل پرداخته است! لازم به بیان است زینب دختر کوچک سردار قاسم سلیمانی، یک خواهر بزرگ تر از خود و همچنین دو بردار بزرگ تر از خود به نام های محمدرضا و حسین دارد.

قاسم سلیمانی معروف به سردار سلیمانی زادهٔ ۲۰ اسفند ۱۳۳۵ در کرمان در تاریخ ۱۳ دی ۱۳۹۸ به شهادت رسید. او در طول جنگ ایران و عراق، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود. قاسم سلیمانی دو فرزند به نام های زینب و محمد رضا داشت که هر دو ازدواج کرده اند.

عروسی دختر سردار سلیمانی زینب سلیمانی قاسم ازدواج و عقد +عکسس و جزئیات

قاسم سلیمانی در ۴ بهمن ۱۳۸۹ درجهٔ سرلشکری دریافت کرد. سید علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، در تقدیر از عملکرد سلیمانی، از او به‌عنوان «شهید زنده» یاد کرده بود و پس از شهادت در ۱۳ دی ۱۳۹۸ درجهٔ وی را به سپهبدی ترفیع داد.

زینب سلیمانی دختر سردار قاسم سلیمانی با پسر سیدهاشم صفی الدین معاون اجرایی حزب الله لبنان ازدواج کرد. مدتی شایعه شده بود که ایشان با پسر شهردار تهران ازدواج کرده اند که توسط عمویشان تکذیب شد.

در دومین سالگرد ترور سردار سلیمانی، بیش از آنکه بحث بر سر خود سردار باشد، انتشار تصویری از زینب سلیمانی با گوشی آیفون خبرساز شد.

 گوشی زینب سلیمانی جنجال ساز شد. بیشتر انتقادها لوکس و آمریکایی بودن این گوشی را هدف گرفته بود.

تصویر منتشرشده از دختر شهید سلیمانی با یک گوشی آیفون چند روزی است که در شبکه‌های اجتماعی به سوژه روز تبدیل‌شده است. برخی در واکنش به این تصویر نوشتند که چرا فرزند شهید سلیمانی که به دست آمریکایی‌ها به شهادت رسید باید از جدیدترین نسخه یک محصول آمریکایی استفاده کند. منتقدان بر این نکته تأکید کردند که کشور و مردم به خاطر ایده آمریکاستیزی با محدودیت‌های مختلفی روبه‌رو شده است ولی بااین‌حال برخی مسئولان از مزایا و محصولات آمریکایی استفاده می‌کنند. در مقابل این انتقادات برخی نیز نوشتند که گوشی که در دست زینب سلیمانی دیده می‌شود تنها یک هدیه از طرف همسر لبنانی‌اش بوده است، برخی هم نوشتند که از اساس طرح چنین انتقادی درست نیست. به‌هرحال پیش‌ازاین افکار عمومی نسبت به تصاویر منتشرشده از گوشی‌ها و لب تاپ‌های ساخت شرکت اپل مقامات و مدافعان ایده مبارزه با آمریکا واکنش منفی نشان داده بود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *