عصبانیت شهاب حسینی در جشنواره فجر (امام زمان جشنواره کن)

درگیری لفظی و عصبانیت شهاب حسینی در جشنواره فجر (فیلم شین)

عصبانیت شهاب حسینی در جشنواره فجر (امام زمان جشنواره کن) را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

درگیری لفظی و عصبانیت شهاب حسینی در جشنواره فجر (فیلم شین)عصبانیت شدید شهاب حسینی در جشنواره فیلم فجر (فیلم شین)

روز هفتم جشنواره فیلم فجر نیز بدون حاشیه نبود از زمانی که این جشنواره آغاز شده هر روز یک جنجال جدید درست میشود روز گذشته که درگیری لفظی در نشست خبری فیلم آتابای توسط هادی حجازی فر به وجود آمد امروز هم شهاب حسینی با یک خانم خبرنگار درگیر شد.

ماجرا از این قرار است که در نشست خبری فیلم شن که شهاب حسینی هم در این نشست حضور داشت یک خبرنگار زن از شهاب حسینی انتقاد کرد و گفت چرا شما در جشنوار کن نامی از امام زمان نبردید اما وقتی به ایران آمدید گفتید جایزه ام را تقدیم به امام زمان میکنم؟ آیا این ریاکاری نیست؟ چون اگر در جشنواره کن میگفتید جایزه ام را تقدیم امام زمان میکنم ترسیدید که برایتان بد شود و دیگر شما را در دوره های بعدی کاندید نکنند.

شهاب حسینی از این حرف خانم خبرنگار به شدت عصبانی شد و در فیلم زیر ادامه ماجرا را خودتان ببینید.

دانلود این فیلم

لازم به ذکر است که شهاب حسینی در روز ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. شهاب حسینی که دانش‌ آموخته رشته علوم انسانی در مقطع دیپلم می باشد، قبل از آنکه وارد وادی هنر و حوزه بازیگری گردد، در دانشگاه تهران به تحصیل در رشته روانشناسی مشغول بود که در نهایت به قصد مهاجرت به کانادا از ادامه تحصیل در این رشته منصرف شد. اما در نهایت این تصمیم، به ورود او به مجری‌ گری در رادیو و تلویزیون ختم میشود. شهاب حسینی فعالیت‌ های هنری خود را در تلویزیون با مجری‌ گری در برنامه متفاوت “جنگ اکسیژن” آغاز نمود و طی ۲ سال در برنامه‌ های “رنگ صبح”، “برپا – برپا” و “با شما” رویکردی مشابه را ادامه داد. اما این سریال تلویزیونی “پس از باران” (محصول سال ۱۳۷۹) بود که نقطه‌‌ ی سرآغاز هنرنمایی‌ ها و بروز استعدادهای شهاب حسینی را رقم زد. یک سال بعد وی برای اولین بار در فیلم “رخساره” در قالب فیلم سینمایی جلوی دوربین امیر قویدل رفت و با میترا حجار همبازی شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. فرشید مسگرانکریمی

    به نام خدا

    شهاب حسینی عصابی شده بود؟! به نظرم این فیلم حکایت از بیان بدنی انسانی جدی و صادق و منطقی و زمان و مکان شناس و استراتژیست منتقد بود.

    نکته اساسی در صحبت های مختدرانه شهاب حسینی قابل توجه خبرنگاران و مبلغان و رهنمونان دینی و مذهبی و عقیدتی اسلامی میهن عزیزمان است که کم کاری شان را در حوزه انتشار مفاهیم اسلامی مشهود می نماید.

    از اطلاع رسانی شبونه نیز سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *