علت اصلی درگذشت و فوت امین تارخ

علت اصلی درگذشت و فوت امین تارخ بازیگر مشخص شد

علت اصلی درگذشت و فوت امین تارخ بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر مشخص شد.

علت اصلی درگذشت و فوت امین تارخ

علت اصلی درگذشت و فوت امین تارخ

امین تارخ بازیگر سرشناس و پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت ایشان چند روز پیش به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری بود و امروز درگذشت.

او متولد ۲۰ مرداد ۱۳۳۲ در تهران بوده که امروز دوم مهر ۱۴۰۱ درگذشت.

ایشان فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۵۷ و با وقوع انقلاب آغاز کرد و اولین تجربه حرفه ای خود را در سینما با فیلم مرگ یزدگرد در سال ۱۳۶۰ به دست آورد تا سال بعد در سریال سربداران نقش ابن سینا ایفای نقش پرداخت و توانست به شهرت زیادی دست پیدا کند.

علت اصلی درگذشت و فوت امین تارخ

ایشان همچنین در فیلم های مادر و سرب و سارا و معصومیت از دست رفته بازی کرده است.

امین تارخ همسر منصور شادمنش دختر پری امیرحمزه می باشد خانم پری امیرحمزه از بازیگران پیشکسوت و قدیمی سینما و تلویزیون بود آقای امین تارخ باجناق مسعود کرامتی میباشد.

امین تارخ چند روز پیش بر اثر سکته قلبی به بیمارستان مراجعه کرد و تحت درمان قرار گرفت و امروز دوم ماه ۱۴۰۱ بر اثر ایست قلبی درگذشت.

امین تارخ با برگزاری کلاسهای آموزش بازیگری به عنوان مربی بازیگری شناخته می‌شود و تا به حال بازیگران زیادی را به سینما معرفی کرده است.

امین تارخ در سال ۱۳۸۱ با سریال سفر سبز به شهرت رسید یک سال پس از سریال معصومیت از دست رفته نقش پرداخت شهرت و افزوده شد در سال ۱۳۸۶ با درخشش در سریال اغما که از شبکه اول در ماه مبارک رمضان پخش میشد در بین مردم محبوبیت زیادی را کسب کرد ایشان در سریال های خسته دلان و جراحت و رهایم نکن و آقازاده بازی کرده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. خب چرا دلیل اصلی فوت ایشون رو ننوشتيد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *