حکم 50 ضربه شلاق برای بهاره رهنما

علت شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما و 50 ضربه شلاق برای بهاره رهنما را به همراه جزئیات در این صفحه مشاهده نمایید.

علت شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما

بهمن بابازاده خبرنگار فعال در زمینه موسیقی در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت که سیروان خسروی از بهاره رهنما شکایت کرده و با پیگیری های مداوم این خواننده در نهایت موفق شد که حکم دادگاه را به نفع خود به پایان برساند و دادگاه بهاره رهنما را به ۵۰ ضربه شلاق محکوم کند.

علت شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما و 50 ضربه شلاق برای بهاره رهنما

این خبر به سرعت در رسانه‌های ایران دست به دست شد و بازتاب گسترده ای را به همراه داشت.

سیروان خسروی خواننده پاپ معروف کشورمان با شکایت از بهار رهنما به دلیل نشر اکاذیب و توهین و هتک حرمت به او این بازیگر را به پنجاه ضربه شلاق محکوم کرده است

اما با توجه به اینکه بهاره رهنما سوء سابقه نداشته و به دلیل وضعیت اجتماعی او با رعایت ماده ۴۶ قانون مجازات اسلامی این حکم به تعلیق درامده و در صورتی که بار دیگر خانم بهاره رهنما در این رابطه شاکی داشته باشد حکم 50 ضربه شلاق برای او به اجرا خواهد درامد.

همچنین ببینید:

داستان دعوای سیروان خسروی، خواننده موسیقی پاپ، و بهاره رهنما، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، به دو سال پیش بازمی‌گردد! در فروردین ماه سال ۱۳۹۷، سیروان خسروی در یک پست نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی را مطرح کرد. نوک پیکان انتقادات او هم نسبت به سلبریتی‌هایی بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، فعالیت‌های تبلیغاتی داشتند.  بهاره رهنما در توئیتر نسبت به سیروان خسروی، نقدهای جدی را بیان کرد و از مهم‌ترین نکات اشاره شده توسط بهاره رهنما هم این بود که سیروان خسروی را متهم به جلب توجه با بی‌ادبی کرده بود.

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا