ماجرای کامل شکایت محسن بنگر از مهدی قائدی و همسرش چیست؟ و جزئیات شکایت محسن بنگر از مهدی قایدی و همسرش ستاره معصومی به دلیل معامله یک ملک مسکونی

علت شکایت محسن بنگر از مهدی قائدی و همسرش مشخص شد

ماجرای کامل شکایت محسن بنگر از مهدی قائدی و همسرش چیست؟ و جزئیات شکایت محسن بنگر از مهدی قایدی و همسرش ستاره معصومی به دلیل معامله یک ملک مسکونی همراه جزئیات کامل را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای کامل شکایت محسن بنگر از مهدی قائدی

خبر شکایت محسن بنگر از بازیکن سابق استقلال که در حال حاضر در تیم شباب الاهلی امارات بازی می کند یکی از بحثهایی بوده که در فضای مجازی مطرح شده است محسن بنگر یکی از فوتبالیست های معروف کشورمان از مهدی قائدی و همسرش ستاره معصومی به جرم کلاهبرداری شکایت کرده است.

علت شکایت محسن بنگر از مهدی قائدی و همسرش مشخص شد

ماجرا از این قرار بوده که قائدی وهمسرش با همکاری یک شرکت ساخت و ساز و املاک در شهرهای شمالی کشورمان تبلیغات گسترده در صفحه شخصی خود انجام داده‌اند تا سود مالی آن با صاحب این پروژه به صورت شراکتی تقسیم شود و سازنده املاک مهدی قائدی و همسرش مبلغی را عنوان حق تبلیغ دریافت کنند تا با تبلیغ ساخت و ساز در مناطق شمالی کشور مردم اعتماد کرد و در پروژه شریک شوند .

علت شکایت محسن بنگر از مهدی قائدی و همسرش مشخص شد

محسن بنگر هم با توجه به این تبلیغات در این پروژه شرکت کرده است اما به دلایلی نامعلومی باعث ضرر زیادی به محسن بنگر شده و او هم از افراد تبلیغ کننده و همچنین مالک ساخت و ساز شکایت کرده است حالا دادگاه برای مهدی قائدی و همسرش ابلاغیه فرستاده تا خود را در دادگاه حاضر کنند و در مورد این ماجرا دفاع نمایند هنوز اتهام رسمی اعلام نشده است.

نفرات نامبرده در برگه شکایت محسن بنگر، با همکاری یک شرکت ساخت و ساز املاک در مناطق شمالی کشور تبلیغات گسترده‌ای در صفحات شخصی خود انجام داده تا در سود مالی آن با صاحب این پروژه شریک شوند و به واسطه این تبلیغات چند نفر از جمله محسن بنگر در این پروژه سرمایه‌گذاری کردند ولی بعد از مدتی متوجه شدند ماجرای ساخت و ساز کلاه برداری بوده و مبلغ زیادی به این واسطه از دست داده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *