علت قتل بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدرش چه بود؟

علت قتل بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدرش چه بود؟

علت و دلیل قتل بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدرش چه بود؟ چرا پدر و مادرش او را تکه تکه کردند؟

علت و دلیل قتل بابک خرمدین کارگردان سینما

روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه 140 خبر قتل بابک خرمدین کارگردان سرشناس سینما در فضای مجازی همه مردم را به شوک فرو برد!! پدر ومادرش او را با یک نوشیدنی بیهوش کرده و سپس با ضربات چاقو به قتل رساندند و جسد او را تکه تکه کرده و به در سطل زباله شهرک اکباتان انداختند

علت قتل بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدرش چه بود؟

جسد این کارگردان سینما در حالی پیدا شد که همه اعضای بدنش قطعه قطعه شده بود و بلافاصله پلیس اعضای خانواده او را دستگیر کرد که پدرش به قتل اعتراف کرد.

پدر بابک خرمدین کارگردان سینما در اعترافات خود گفت: پسرم مجرد بود، به خاطراختلافاتی که داشتیم صبح قتل – روز یکشنبه- او را با خوراندن مواد بیهوشی بیهوش کردم سپس با ضربات چاقو به قتل رساندم و برای خارج کردن جسدش آن را تکه تکه کرده و در نزدیکترین سطل آشغال خیابانی انداختم.

صبح امروز یک جسد مثله شده در یک سطل زباله در خیابان نفیسی، محله اکباتان کشف شد.

این جسد متعلق به بابک خرم دین بود که بعد از مرگ مثله شده است.

بابک خرمدین سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و فارغ التحصیل ۱۳۸۸ است، این کارگردان سال ۱۳۷۹ در دوره فیلم سازی یک ساله انجمن سینمای جوانان دفتر تهران شرکت کرد.

علت قتل بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدرش چه بود؟

او سالها در عرصه سینما فعالیت داشته و فیلم ها و نمایش های زیادی را کارگردانی کرده بود.

فیلم سینمایی “سوگنامه ای برای یاشار” که در سال 1392 تولید شد از مهمترین اثر هنری او میباشد که در شهر لندند فیلمبرداری شده بود

جوایز بابک خرمدین

  • برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی برای ” بور بیجاده رنگ” در جشنواره بین‌المللی فیلم آسا (فیلم‌های انسان دوستانه) ۱۳۸۸ و کاندید در (فیلمنامه، تصویر برداری، تدوین و صدا)
  • برنده دیپلم افتخار بهترین کارگردانی برای فیلم “بور بیجاده رنگ” در پنجمین جشنواره بین‌المللی پروین اعتصامی ۱۳۸۸
  • برنده جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه و بهترین صدا برای فیلم “بور بیجاده رنگ” در ششمین جشنواره دانشجویی فیلم نهال (دانشگاه هنر )۱۳۸۸ و کاندید بهترین (تصویر برداری و تدوین)

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *