بیوگرافی رویا میرعلمی (بازیگر) + عکس های رويا ميرعلمي

علت پخش نشدن برنامه دورهمی با رویا میرعلمی چه بود؟ پنجشنبه 5 تیر 99

علت پخش نشدن برنامه دورهمی با رویا میرعلمی چه بود؟ پنجشنبه 5 تیر 99 به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت پخش نشدن برنامه دورهمی با رویا میرعلمی

به نظر میرسد که صدا و سیما اجاه پخش برنامه با حضور خانم میر علمی را نداده است.

قرار بود امشب خانم میرعلمی مهمان دورهمی باشد

بیوگرافی رویا میرعلمی (بازیگر) + عکس های رويا ميرعلمي

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. لازم دانسنم از زاویه قرآن کریم مطالبی بنیویسم اینکه خداوند به انسان هشدار می دهد که در پنج وقت در شبانه روز با خدا صحبت کن تا گمراه نشوی .. متاسفانه تمام بازبگران و فیلم نامه نوبسان و کارگردان هالیودی به انجیل مسیح اعتقاد قلبی دارند و اگر یکنفر عقاید مسیح را قبول نداشته باشد به هالیوود راه نمی دهند . ما مردم ایران متاسفیم از طرفی کوروش کبیر را تعریف می کنند و ادعای پیرو آن را دارند ودر عمل خلاف آن را انجام می دهند . در ادیانهای زرتست و یهودی با چنین زنان و مردان جوری دیگر بر خورد می کنند .. راست گفته اند کسی که گوشت خوک مصرف کند عین او می شود . ما از اینجور بازیگران متاسفیم که شوهرشان را عوض می کنند ووووووووو هر چیزی اگر بیشتر باشد به ضرر شخص صاحب تمام می شود . بجز علم که سر چشمه اش قرآن کربم است ما ملت ایران فعلا به تزکیه نفس نرسیدیم دم از اروپا می زنیم و اروپا نیز از انسانیت خارج می شود وقدم به طویله حیوانیت می نهد . لذا به فول علی ع میانه رو باشی بهتر است و هرکسی نیز در دنیا عاقبت بخیر نمی شود بجز افراد و اشخاصی که قرآن را درک کنند و وارد استخوانهایشان کنند .. لذا همه ادیان و علما و صلحا و ائمه اطهار و ۱۲۴۰۰۰ پیامبر آمده اند تنها انسان را مسلمان نکنند بلکه انسان واقعی و ادم الهی ببار آورند ولی حیف ……..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *