علیرضا یونچی داور مسابقه میدون علیرضا یونچی متولد 1339 به عنوان یک کار آفرین موفق، صادر کننده کالا و همچنین تاجر فرش، همان گونه که از نام خانوادگی وی می توان دریافت، اصالتی آذری دارد
علیرضا یونچی داور مسابقه میدون متولد 1339 است و به عنوان یک کار آفرین موفق، صادر کننده کالا و همچنین تاجر فرش است همان گونه که از نام خانوادگی وی می توان دریافت، اصالتی آذری دارد

بیوگرافی علیرضا یونچی داور برنامه میدون و همسر و فرزندان +عکس

علیرضا یونچی کیست و اهل کجاست

علیرضا یونچی کارآفرین و تاجر فرش و داور مسابقه میدون است او متولد 1339 بوده و اصالتا آذری است مارک فرش یونچی در تجارت فرش بسیار شناخته شده است و در برخی موزه های لندن، نیویورک و قاهره بعنوان فرش اصیل نگهداری می شود.

فیلم لحظه آسیب دیدن کمر علیرضا یونچی در برنامه میدون را در زیر مشاهده میکنید:

بیوگرافی علیرضا یونچی

علیرضا یونچی متولد 1339 به عنوان یک کار آفرین موفق، صادر کننده کالا و همچنین تاجر فرش، همان گونه که از نام خانوادگی وی می توان دریافت، اصالتی آذری دارد! یونچی به صورت خانوادگی، تاجر بودند.

در بیوگرافی علیرضا یونچی امده است او او اولین بار با اجاره دادن دوچرخه به دوستانش توانست درآمدزایی کند. او یکی از کار آفرینان باتجربه در حوزه فرش، کاغذ است. و به عنوان شغل خانوادگی در تجارت فرش هستند. مارک فرش یونچی در تجارت فرش بسیار شناخته شده است و در برخی موزه های لندن، نیویورک و قاهره بعنوان فرش اصیل نگهداری می شود.

علیرضا یونچی یکی از متخصصان رشته اقتصاد و کارآفرینی می باشد همچنین به عنوان یکی از اعضای مجمع عالی واردات کشورمان بوده و در رشته برق تحصیل کرده است.

پدر و پدربزرگش از تاجران فرش بودند

به دلیل اینکه پدر و پدربزرگش در زمینه واردات و صادرات کالا و محصولات فعال بودند به همین دلیل در این زمینه آشنایی کامل داشته است و کم کم فنون و فوت و فن این حوزه را یاد گرفته و وارد بازار کسب و کار شده است

پدر و پدربزرگش از تاجران بزرگ فرش بوده که در کار صادرات فرش مشغول بودند.

علیرضا یونچی داور مسابقه میدون | بیوگرافی و سوابق عليرضا يونچي برنامه میدون + همسر و فرزندان

از کودکی تا کنون

زمانی که به مدرسه می رفت بعد از تعطیل شدن به نزد پدر و پدربزرگش میرفت و در کنار آن ها فعالیت می کرد و به همین دلیل تجارب بسیار زیادی در زمینه کارآفرینی و صادرات دارد

پشت کار او در زمان کودکی نمونه ای از علایق به وی به کسب و کار بوده است و در بی اقوام همیشه او را به عنوان یک پسر کاری و فعال نام میبردند چرا که ایشان هیچگاه از کار کردن خسته نمیشد و با هرکاری که به او محول میشد را به علاقه و اشتیاق کامل انجام میداد.

تحصیلات علیرضا یونچی داور مسابقه میدون

او تحصیلات خود را با با وقوع انقلاب به پایان رساند و موفق شد که دیپلم خود را در رشته برق دریافت نماید

در اوایل انقلاب که وضعیت کشور اوضاع ناآرامی را سپری میکرد آقای یونچی فارغ از این اتفاقات تلاش خود را میکرد تا بتواند در زمینه تحصیلی موفق باشد و با سبقت گرفتن از رقبای خود نشان داد که یکی از استعدادهای برتر کشورمان محسوب میشود.

بعد از اینکه مدرک خود را دریافت کرد به دلیل اتفاقات مختلف که با انقلاب رخ داد وارد بازار شد

او تصمیم داشت که برای ادامه تحصیلات عالیه به خارج از کشور بروند اما با آغاز شروع جنگ تصمیم گرفت در ایران ماندگار شود و کارش را در ایران ادامه دهد.

روزهای بسیار سختی که در دوران جنگ تحمیلی مردم کشور داشتد آقای علیرضا یوتچی تلاش کرد که به خارج از کشور نرود بلکه به هموطنان خود که دوران بسیار بدی قرار داشتند یاری برساند و به کشور خودش در این برهه حساس کمک کند.

علیرضا یونچی داور مسابقه میدون | علیرضا یونچی داور و مشاور برنامه میدون + همسر و فرزندان

فعالیتها و سوابق علیرضا یونچی داور مسابقه میدون

ایشان در زمینه چاپ و نشر فعالیت حرفه‌ای داشته و از چهره های موفق کشورمان محسوب می شود

او می گوید من در راه کسب و کار همیشه موفق نبودم و گاهی اوقات در کارم ضعف‌هایی داشتم که باعث شکست من شده است

اما بعد از شکست باید نقاط ضعف خود را بررسی کرده و آن را شناسایی نماییم تا بتوانیم آن را تقویت کرده و از شکست درس بگیریم و آن را تبدیل به پیروزی کنیم و هیچ گاه از هدفی که داریم ناامید نشویم

آقای علیرضا یونچی علاوه بر صادرات فرش در صادرات پسته نیز فعالیت دارد و در حال حاضر نمایندگی لوازم خانگی دارد و ۲۱ سال است که در واردات کاغذ و مقوا حضور حرفه‌ای دارد.

کار به جای رسیده بود که او ددر هر کاری میتوانست بازار را در دست گرفته و رونق زیادی ره اقتصاد کشور بکند و افراد زیادی را شغل بدهد که به کسب و درامد بپردازند و در همین راستا افراد زیادی در شرکت ها و بازاری که آقای علیرضا یونچی رونق داده بود به کسب روزی بپردازند.

همچنین ببینید: بیوگرافی امیر حسین اسدی داور مسابقه میدون

اجاره دادن دوچرخه در کودکی

علیرضا یونچی داور مسابقه میدون می گوید زمانی که کودک بودم آرزو داشتم که دوچرخه سوار شوم

وقتی که به پدرم گفتم او گفت چقدر قلک پول داری؟ اما وقتی قلکم را شکستم پول به اندازه یه دوچرخه نمیرسید و مابقی آن را پدرم به من داد و آنقدر از دوچرخه سواری لذت می بردم که همه تفریحات من را فرا میگرفت

علیرضا یونچی داور مسابقه میدون | بیوگرافی و سوابق علیرضا یونچی برنامه میدون + همسر و فرزندان

او می‌گوید وقتی که دوچرخه را برایم خرید به من گفت از فردا دوچرخه را به بچه های محل کرایه بده ۱۵ دقیقه سوار می شوند و به آنها بگو که بدهی داریم و باید بدهیم را پرداخت کنم.

همچنین ببینید

بیوگرافی بهمن هاشمی (مجری) و همسرش و دخترش صبا +عکس

بیوگرافی حسن سیرانی کارآفرین و داور مسابقه میدون کیست

بیوگرافی فریبا جدیکار بازیگر و همسرش کیست + عکس جدید

همین پیشنهادهای اقتصادی پدرش او را برای فعالیت های اقتصادی اماده و علاقمند کرد تا کمک بتواند برای خود به تجارت بپردازد پدرش او را در زمینه تجارت بسیار راهنمایی کرده و میتواند پدرش را به عنوان استادش به شمار اورد.

داور مسابقه میدون

آقای علیرضا یونچی در سال ۱۳۹۸ به عنوان داور مسابقه میدون شبکه سه حضور پیدا کرده است مسابقه ای که در آن کارآفرینان و داوطلبان دارایی کسب و کار در این برنامه شرکت کرده و خود را معرفی می کنند.

همسر و فرزندان

درباره زندگی شخصی و همسرو فرزندانش اطلاعات موثقی در فضای مجازی وجود ندارد

دکتر علیرضا یونچی از بازاریابان فعال در حوزه صادرات و واردات مواد اولیه بوده و تولیدکننده لوازم خانگی، بهداشتی، آرایشی، نخ و نساجی می‌باشد. وی بواسطه سابقه خانوادگی در

زمینه تولید فرش‌های دست بافت و صادرات به اقصی نقاط ایران و جهان، اشراف و ارتباط دارد و فارغ التحصیل رشته الکتروتکنیک و دکترای استراتژیک کسب و کار می‌باشد.

تسلط دکتر یونچی به بازارهای جهانی از طرفی و علاقه و فعالیت پرتوان ایشان به کاغذ، چاپ و نشر ایران را به قطب و مرجع کاغذ و چاپ در بین کشورهای همسایه تبدیل نموده است.

ایشان اعتقاد فراوان به مشاوره فنی و حرفه ای در زمینه های تولید دارد و در دوره‌ای رئیس کمیسیون وسایل نقلیه و خودروئی در مجمع عالی واردات بوده است.

شکستن کمر علیرضا یونچی در برنامه مسابقه میدون

علیرضا یونچی، داور برنامه «میدون» حین ضبط این برنامه به روی تشکی که اصول ایمنی در آن رعایت نشده بود پرید و کمرش دچار آسیب جدی شد آقای یونچی مدام با صدای بلند میگفت که کمرش شکسته است و قادر به بلند شدن از جایش نبود و به بیمارستان منتقل شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

11 نظر

  1. محمدرسول

    بسیار عالی

  2. مرسی است!!!

  3. جالب بود

  4. علیرضا شهرایینی

    امکانش هست شماره تماس اقای یونچی را داشته باشم

  5. اقای یونچی بنده به عنوان یه کارگر ازاد با مدرک دیپلم .میدونم راه نجات کشور و بالابردن ارزش ارز ملی این هست که تمام صادراتمون رو با ارز ملی انجام بدیم هر تاجر چه بخش خصوصی چه دولتی هر محصولی که صادر میکنن از طرف معامله ریال یا تومن ایران بخوان نه دلار و یورو هیچ وقت وارد کردن دلار و یورو و تزریق به اقتصاد داخلی کمکی به تورم نکرده و نمیکنه تنها راه نجات این هست چرا مسئولان اقتصادی کشور نمیفهمن از تاجر ریز تا تجار دولتی تا وزیر اقتصاد خواهشا کمکون کنید

  6. از این همه سابقه معلوم میشود ایشان همه کاره هیچکاره تشریف ندارند واردات کاغذ و صادرات فرش که اولی بازار پر ولع داخلی و دومی طالبان فراوان جهانی دارد هیچ هنری نیست عمهٔ من هم اگر پول مهریه اش بگیرد با یارانه معیشتی این ماه می تواند هر دو کا را انجام دهد، اگر یونچی برای کالاهای بدون خریدار ایرانی بازار پیدا می کرد آنوقت می شد گفت دکترای استراتژیک( عجب کلمهٔ دهن پر کنی) یک مشت دلال حاجی بازاری برای این کشور راه و رسم و استراتژی تعیین می کنند.

  7. سلام ، وقت بخیر
    عزیز من ، شما اول خودتون و توانایی های خود را می شناسید ؟
    بعدش ، عرض کنید که ….
    هر چی باشند بهتر از مسئولین بی سواد و بی کفایتی هستند که هیچی بارشون نیست !
    اگر دنبال کننده برنامه میدون باشید از این همه درک و دانش بالایی که ایشان در هر حوزه ای دارند به وجد می آئید
    اما اگر فقط چند بار اتفاقی دیدید ، و فقط دنبال مقصر می گردید !
    باید عرض کنم زود قضاوت کردید

    عیب خود می دانی ؟
    عیبِ کس می گوئی !
    حقِّ خود را ، از دیگران می جویی ؟ !

  8. مشتی مایه دار جمع شدند برای مردم تز اشتغال میدن، تقریبا زندگی نامه همه را مطالعه کردم همه مایه دار و با نفوذن
    اگر نفوذ نداشتن غیر ممکن بود کسی با نداشتن مدرک معتبر و سابقه کار فنی مدیر عامل رایتل بشه منظورم اون خانم هست که یکی دیگه از داوران میدون

  9. پول پول میاره.کار آفرین چی کشک چی طرف ارث پدریشو گرفته داره حال میکنه باهاش

  10. من اشک‌های وطن پرستی دکتر یونچی را از هرشو ونمایش سیاستمداران هزار چهره برای ایران با ارزش تر می دانم

  11. اینا همش زمین پولا طلا اون دوره جنگ باباش جمع کرده ازکدوم دربدری خورده الان رسیده ب این اقا بعدش شده دکتر ولا ب منم اگه اویل انقلاب یه مایه کلفت میومددستم الان تاجرکلفت بودم .
    ایناهمش ارث باباشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *