عکس جدید فتحعلی اویسی و دخترش کتایون اویسی

عکس جدید فتحعلی اویسی و دخترش کتایون اویسی

عکس جدید فتحعلی اویسی و دخترش کتایون اویسی بازیگر سرشناس و پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

عکس جدید فتحعلی اویسی و دخترش کتایون اویسی

فتحعلی اویسی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که در سالهای اخیر حسابی کم کار شده است تصویری از خود و دخترش کتایون را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

آقای اویسی که با سریالهای طنز باغچه مینو ، کمربندها را ببندیم و بدون شرح به شهرت زیادی رسید این روزها خانه نشین شده با بیشتر وقت خود را با خانواده سپری میکند.

عکس جدید فتحعلی اویسی و دخترش کتایون اویسی

فتحعلی اویسی متولد 21 دی 1324 در فردو کارگردان بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است.

فتحعلی اویسی فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری سینما از دانشگاه ایالتی تگزاس آمریکا در سال ۱۳۵۳ است.

وی در همان سال به ایران بازگشت و آغازِ فعالیت سینمایی‌اش، بازی در فیلم قدغن از علیرضا داوودنژاد در سال ۱۳۵۷ بود.

فتحعلی اویسی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1359 در فیلم قدغن به کارگردانی علیرضا داوودنژاد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال پس از باران، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای فتحعلی اویسی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون داوود رشیدی، پرویز فنی‌زاده، مرتضی عقیلی و مهناز داوودنژاد را تجربه کرد.

فتحعلی اویسی و دختر و پسرش

وضعیت ازدواج و همسر فتحعلی اویسی

در فضای مجازی از زهره صفوی بازیگر بعنوان همسر ایشان نام برده شده است که این خبر صحت ندارد ، و همسر آقای اویسی شخص دیگری است و او دارای دو فرزند بنام های کتایون و علیرضا می باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. آناهیتا احمدی

    به روز بفرمائید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *