عکس دختران هدایت هاشمی اما و جانا (فرزندان هدایت هاشمی)

اما و جانا هاشمی دختران هدایت هاشمی (فرزندان هدایت هاشمی)

عکس دختران هدایت هاشمی اما و جانا (فرزندان هدایت هاشمی) به همراه معرفی انها را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

عکس دختران هدایت هاشمی اما و جانا

آقای هدایت هاشمی بازیگر موفق کشورمان دارای دو فرزند دختر میباشد که جانا و اما نام دارند و اِما حاصل ازدواج اولش است و جانا حاصل ازدواج دومش میباشد.

اما و جانا هاشمی دختران هدایت هاشمی (فرزندان هدایت هاشمی)

هدایت هاشمی چندین سال پیش با نگار عابدی که وی هم بازیگر بود ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر به نام اما است . اما زندگی این زوج هنری چندان دوامی نیاورد و از یکدیگر جدا شدند .

اما دختر هدیت هاشمی و نگار عابدی

نگار عابدی در خصوص طلاق گفته است : وقتی دخترم هنوز به دبستان نرفته بود من و همسر سابقم، هدایت هاشمی حس کردیم که مسیر زندگی‌مان را باید از هم جدا کنیم به همین خاطر مدتی به اتفاق دخترم به منزل پدر و مادرم رفتم تا کارهای مربوط به جدایی انجام شود. بعد از طلاق‌ مان هم دخترم باید به دبستان می‌رفت به همین خاطر دوست نداشتم دوباره به او شوکی وارد کنم و با تغییر محل زندگی کنونی‌اش باعث به هم ریختگی روحیه‌اش در ابتدای ورود به مدرسه شوم. ترجیح می‌دادم همه چیز در کمال آرامش رخ دهد از طرفی دخترم اِما از دوران کودکی با پدر و مادرم ارتباط نزدیکی داشت و حضور در کنار آنها برای هر دوی ما آرامبخش است.

اما و جانا هاشمی دختران هدایت هاشمی (فرزندان هدایت هاشمی)

هدایت هاشمی چند سال بعد از جدایی در سال 94 مجدد ازدواج کرد . همسر دوم او مهشید ناصری است که او هم از بازیگران تئاتر است . این زوج در سال 96 صاحب فرزند دختری به نام جانا شدند.

منبع: آریا پیکس

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *